Minseok 👆😍
Hogy lehet valaki ennyire érthetetlen, mint ez az idióta? Szegény Markot meg sem hallgatta, pedig az égvilágon semmi sem történt köztem, és legjobb barátom között.
Rosszul érzem magam, amiért belekevertem őt egy ilyen helyzetbe, de muszáj voltam valakinek kiönteni a szívem, hisz csak őrlődtem magamban, elkeseredve, mennyire reménytelen a szerelmi életem.
Egy kő esett le szívemről, amikor elmondhattam a szőkeségnek, de egy újabb szikla telepedett rá Jackson miatt.
Egy gyökér az a férfi, nem tudja értékelni Mark szerelmét, belé vetett bizalmát. Mark helyes, sőt gyönyörű, pont az esetem, de nem érzek iránta úgy, ahogy párja gondolja.
A bulin csak az elfogyasztott alkohol mennyiség miatt másztam rá, vonzónak tartottam, még most is, s ennyi.
Mielőtt találkoztam volna barátommal a bárban, összevesztem szüleimmel, így leittam magam, Mark tökéletes feszültség levezető lett volna, de örülök, hogy nem fordult durvábbra a helyzet, most nem lenne a legjobb barátom, az is biztos.
A szüleim nem engedték, hogy a zenére pazaroljam az időm, eltiltottak tőle. Ők úgy gondolták, nekem az a legjobb, ha egész nap a könyveket bújom, s semmi mással nem foglalkozom, de tévedtek.
Tipikus gazdag család vagyunk, ahol csak a pénz számít, ezért nem is csoda, hogy belőlem is azt látják, örökös vagyok, akiből még nagy cégtulajdonos válik.
Megelégeltem azt, hogy nem törődnek velem otthon, csak a jegyeimmel foglalkoznak, mert az élvonalban kell lennem a tanulás terén, akkor később felnéznek rám az ügyfelek a tanultságom miatt. Igazuk van abban, tanultnak kell lennem, én is rühellem a tanulatlan embereket, de egy kis szabadságra vágytam.
Egyre többször maradoztam ki a suliból, hanyagoltam a tanulást, csak lógtam a kevésbé módos haverjaimmal, aminek az lett a következménye, hogy kicsaptak az iskolából. Apám próbált kezet emelni rám, amit nem hagytam, mivel erősebb vagyok nála, anyám hűvös tekintettel nézte volna végig, ahogy bántalmaznak engem.
Azon az éjszakán pillantottam meg Markot, menekültem a valóság elől, csak is az számított, minél hamarabb lerészegedjek, feledjem az otthoni problémákat.
Mark sem volt már józan, rögtön feltűnt a szépsége a tömegben, akkor még nem sejtettem, hogy barátja van, aki jó pár évvel idősebb nála, nem mellesleg a gyámja is egyben. Még mindig kérdőjel számomra mit eszik benne barátom, de rossz volt látnom, hogy a butaságom miatt, már másodjára okoztam neki fájdalmat.
Bódult állapotban sok hülyeséget művel az ember, én sem voltam kivétel, nyomulni egy kába fiúra nem a legjobb ötlet, élveztem a vele való játszadozást, de nem jutottunk volna el akkor sem odáig, ha Jackson nem jelenik meg, nem így akarom férfival az első alkalmam. Még lánnyal sem voltam, csak jártam eggyel, de még AZ előtt szakítottam vele.
Igazából a szerelem elkerült engem jó messzire, bár azt tudtam jól, hogy mindkét nemhez vonzódom.
Miután Jacksonnal összekaptunk részegen haza ténferegtem, anyám pofon vágott, majd tartott egy szentbeszédet arról, mennyire rossz gyereket nevelt fel, kár hogy a dadusom nevelt, és nem ő.
YOU ARE READING
Kísérletből Szerelem (MarkSon ff.)~Befejezett~
FanfictionJacksont apja arra kényszeríti, hogy titkos kutatásokban, kísérletekben vegyen részt. Azt megelégelve, hogy emberek életével játszadozzon, az első sikeresnek mondható egyedet magával ragadva, menekül el apja markaiból. Jackson képes lesz megvéd...