32. Fejezet

1.1K 112 39
                                    

Mark

A kellemesen meleg zuhany alól kilépve megcsapott a hűvös levegő, mely végig futott gerincem mentén.  Szerelmem előkapta a szekrényből a törölközőket,  amit nem volt hajlandó átadni nekem,  helyette ő állt neki felitatni a rajtam versenyt futó vízcseppeket.

- Nem volt elég,  hogy megmosdattál,  de még ezt sem bízod rám? - vágtam duzzogó fejet.

- Képzeld,  nem. - nyújtotta ki nyelvét, akár egy óvodás.

- Szerinted hány éves vagyok?  Meg tudom csinálni egyedül is - kaptam ki kezéből a törölköző kendőt.

- Felőlem lehetnél harminc éves is,  akkor is ezt tenném - csókolt homlokomra.

- Jól van,  de ne bánj úgy velem,  mintha egy elkényeztetett kölyök lennék.

- Egyáltalán nem viselkedek úgy,  csak szeretlek babusgatni,  és kényeztetni - szerezte vissza a kezemben tartott textilt,  s hajam vette kezelésbe,  ne csöpögjön belőle a víz.

- Ez esetben,  hol a te törcsid,  én is szeretnélek babusgatni - vettem el a mosógépről,  és én is végzem a dolgom.

Miután mindketten elég szárazak lettünk,  visszaléptünk szobánkba,  persze derékra kötött kendővel. 

A hangokból ítélve Joohoney hyungék mégsem csak aludni vonultak el előlünk.  Hogy van még erejük,  mikor egész éjszaka fent vannak a munka miatt? Én is ilyen hangokat adtam ki,  mint Min?  Áhh,  olyan zavarbaejtő,  legalább megvárhatták volna,  hogy elinduljak suliba,  Jackson pedig munkába.

A szekrény előtt kezdtem el variálni a ruháim között,  Jacks karjai ölelték át vékony derekamat,  állát vállamra támasztotta,  úgy nézelődött velem együtt.

- Ezt vedd fel,  imádtam rajtad a randinkon is - halászott elő egy fekete garbót.

- Jó ötlet,  így nem látszanak a foltok a nyakamon,  és tetszeni akarok neked - pusziltam meg puha arcát.

- Helyes,  de nekem mindenhogy tetszel - keresgélt tovább a szekrényben,  egy szaggatott farmert nyomott a kezembe.

- Tökéletes.  Most már irány öltözni,  mielőtt neked esek - hintett apró csókokat nyakamra.

- Rendben,  ha lenne időnk,  nem lenne ellenemre - nyaltam végig számon,  amit szerelmem áhítattal bámult.

- Ne csináld ezt velem - szorított magához.

- Meg fogok fúlni,  Jacks - hadakoztam szavaimmal,  de bújtam izmos mellkasához,  így tökéletesen éreztem kellemes,  férfias illatát.

- Olyan aranyos vagy,  Markie - simított végig hátamon.

Nagy keservesen kiengedett szorításából,  majd magamra kapkodtam a ruháim, a tükörben beállítottam a hajam.  A tükörképem mellett feltűnt,  ahogy párom le sem veszi a tekintetét rólam,  jobban mondva fenekemről.

- Tudod,  elég feltűnő vagy, kis sunyi - fordultam meg, kezem a csípőmre helyezve.

- Lebuktam.  Én hülye ilyen szexi szerelésbe öltöztettelek,  mi lesz,  ha elcsábítanak tőlem? Öltözz át. - Olyan lökött, tudhatná,  hogy ez lehetetlen,  csak is ő jár a fejemben minden pillanatban.

- Nem veszem át,  az arcomtól úgy is csak elmenekülnek előlem - kuncogtam.

- Szépségem,  ezt már megvitattuk,  te így is helyes vagy - cirógatta meg arcom.

Kísérletből Szerelem (MarkSon ff.)~Befejezett~Where stories live. Discover now