Jackson
- Rég beszéltünk, Jiaer - szólt bele, egy ijesztően ismerős, érdes hang a telefonba.
Az évek alatt elfeledt nevem hallatán a rosszul lét kerülget, néhány emberről tudok, akik még így ismerhetnek, de pontosan tudom, ő csak is az apám lehet, és ez megrémiszt.
A legrosszabb ebben, hogy Markie valószínűleg vele van, aminek nem kellett volna megtörténnie. Tőle menekültünk, de úgy látszik, nem végeztünk alapos munkát. Megtalált minket.
- Hol van Mark, te szörnyeteg! - ordítottam a készülékbe, nem érdekelt, hogy akárki meghallhatja.
- Nyugalom, biztos helyen van, még épségben - kacagott fel. Csak kapjam el, nem marad az élők között.
- Ha egy haja szála is görbül, elvágom a torkod - hördültem fel. Minseok értetlenül meredt rám, Jooheon már biztosan levágta, miről is esik szó.
- Örülök, hogy ennyire lelkes vagy, megadok egy címet, itt megtalálsz. Remélhetőleg a cicusnak nem lesz baja, de ez rajtad múlik, milyen gyors vagy - tette le a telefont.
Elemeltem fülemtől a tárgyat, majd szét törik a szorításomtól, már remegek a dühtől.
- Ő volt? - tette fel a kérdést Jooheon, úgy, hogy Minseok ne értse kiről is beszélünk.
- Sajnos igen, elküldött egy címet, oda kell mennem - álltam fel a földről, ahol eddig ültem.
- Veled megyek - jelentette ki Jooheon.
- Nem, egyedül kell elintéznem. Nem akarlak bajba sodorni, ez az én feladatom - túrtam hajamba.
- Megbeszéltük, bármiben számíthatunk a másikra, és ne ellenkezz, megyek veled.
- Én is veletek tartok, bár nem tudom pontosan kiről van szó - szólalt fel Minseok.
- Te főleg nem jöhetsz, nem leszek gyerekcsősz. Ez bizalmas, és veszélyes ügy. - Még az kéne, hogy rájöjjön, mikbe keveredtünk.
- Mark a legjobb barátom, segítenem kell, nem akarok tétlenül várni. - Nem bízhatok benne, akárkinek beszélhet róla, és ez nem játék. Mark se örülne, ha tudna róla, és nem szeretném, hogy megutálja őt ezért. Lehet nem csípem a kölyköt, de Mark szenvedne miatta, és ezt nem hagyhatom.
- Nem, és kész, menj haza - indultam el lakásunkba, kellene pár kés, vagy bicska. Ilyen helyzetre tartogattam otthon egy fegyvert is, de nagy reményeket fűztem ahhoz, hogy nem kell használnom.
- Kérlek, ígérem nem leszek útban - húzott vissza karomnál fogva.
- Figyelj, ez olyan dolog, amiről te nem tudhatsz, így segíteni se tudsz - adtam tudtára így is többet, mint kellett volna.
- Jacks, látod milyen kitartó. Miért nem jöhet? Szerintem megbízható, Mark végre talált egy ilyen jó barátot, Zelo hülyeségei ellenére vele maradt, és védte. Ő nem ítélné el, lehet sokkolja majd, de én vinném. Tudod, hogy nem lesz egyedül, kell a segítség - győzködött barátom.
ESTÁS LEYENDO
Kísérletből Szerelem (MarkSon ff.)~Befejezett~
FanficJacksont apja arra kényszeríti, hogy titkos kutatásokban, kísérletekben vegyen részt. Azt megelégelve, hogy emberek életével játszadozzon, az első sikeresnek mondható egyedet magával ragadva, menekül el apja markaiból. Jackson képes lesz megvéd...