Feveran » 33

3.2K 224 165
                                    



33. Bölüm

Yüzleşme

Bensizdin yıllarca,

Sen neyi aradın? 

Sevgiyi buldun mu

Yabancı kollarda? Mutlu oldun mu?

Sensiz yıllarda yaşadım sanma,

Sensiz yıllarda unutmadım seni.

Sensiz yıllarda belki arar da

Sorarsın diye avunmadım...

-Fikret Şeneş

Odaya girmesi ile bacaklarının bağının çözüldü adamın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Odaya girmesi ile bacaklarının bağının çözüldü adamın. Kalbi sıkışıyordu. İnce eskitme halının üzerine düşen dizleri mermerin sertliğinden nasibini almıştı lakin vücudundaki kasılmalar yüzünden bunu hissedemeyecek kadar körelmişti. Dudakları titredi Mustafa'nın, kendini zor tutu bağırmamak için. Vücudu yere yığılmaya meyil ederken ellerini ağzına götürdü. Var gücü ile ısırdı sağ elinin etli yanını. İçinde biriken alevleri nasıl atacaktı? Yüreğinde durmadan ısınan o hissi nasıl silebilirdi? Sekiz yıl boyunca bile kalbinde böylesine derin bir acı hissetmemişti. Yapamazdı, devam edemezdi. Bu acıyı silmeden nefes alamazdı, Mustafa.

Dudaklarına değen kan metalsi tat yaymaya başlamıştı ağzında. Kafasını tavana çevirdi dizlerinin üzerindeyken. Elini çekti ağzından, kurumuş göz pınarları dahi yorgundu. Kolları iki yanına düşerken bir hıçkırık koptu kanlı dudaklarından. Ağlamıyordu, artık ağlayamaz da olmuştu. Delicesine ağlamak gelse de içinden, bir damla yaşı çok görüyordu gözleri ona.

Sekiz yıldır ağlamaktan, Yakub'a dönmemiş miydi zaten? (Peygamber)

Derin bir nefes aldı. Gözleri kapalıydı, kafası ise omuzlarına yatmış halde tavana dönüktü. Dişleri ile parçaladığı elinden akan kanlar halıya bulaşıyordu lakin adam bedensel acıyı hissedemediği için bunun farkına varamıyordu.

Gözlerini yavaş yavaş açtı. Derin bir soluk çekti otuz dört yıllık ciğerlerine.

"Allah'ım ben nasıl dayanacağım?"

Dudaklarından belli belirsiz, dışarıdan ise anlamsız bir fısıltı ile çıktı bu sözler.

Nasıl dayanacaktı?

Sevdiği kadın, yıllardır bir ümitle beklediği kadın başkası ile evliydi. O sekiz yıldır acı çekmemişti ki, onu beklememişti ve kadın onu hiç sevmemişti...

FEVERAN » Sultan MustafaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin