Τον σκεπάζω με μια κουβέρτα.
Κάτι ψυθίρισε.Ειχε πιει πάλι μπυρες.Πολλες.
«Τι είναι μπαμπά;»λέω.
«Ειρηνη μου...»λέει.Σκουπίζω το δάκρυ πριν πέσει.Παιρνω την μπυρα από το χέρι και την αφήνω στο τραπέζι.
Ανεβαίνω πάνω στο δωμάτιο μου σιγά σιγά μην τον ξυπνησω.
Έχω γινει καλή πλέον.Στο σιγά σιγά.Εχω μάθει να γίνω αθόρυβη.
Σκεφτόταν την μαμά μου.
Την αγαπούσε.Αυτο είναι το μόνο σίγουρο.
Με εμένα δεν ήταν ιδιαιτερα καλός ποτέ,δεν με χτύπαγε αλλά δεν ήταν σαν άλλους μπαμπάδες που έβλεπα στον δρόμο και ολας.
Με την μαμά μου όμως ήταν αλλιώς.
Την μαμά μου την αγαπούσε πολύ.Όταν τις είπε ο γιατρός ότι δεν μπορούσε να κάνει άλλο παιδί μετά από εμένα στεναχωρήθηκε.
Και πιο πολύ στεναχωρήθηκε ο μπαμπάς μου.Πιο πολύ από την μαμά μου.Την ρώταγα την μαμά μου γιατί μου φενοταν περίεργο και μου έλεγε ότι μάλλον επειδή ήθελε έναν γιο.
Δεν νομίζω να ήταν αυτό.
Απλά δεν ξέρω.Δεν με θέλει.Παιρνω το τηκεφωνο και παιρνω τον Αλέξη.Παντα μιλάμε πριν κοιμηθώ.Κανω καλυτερο υπνο έτσι.
Χτυπάει δυο φορές.
«Αλέξη μου...»λέω.
«Ο Αλέξης σου είναι απασχολημένος...»ακούω.Κοιταω την οθόνη να δω αν πήρα τον σωστό αριθμό.
Αλέξης λέει.
«Ποιος είναι;»λέω
«Ποιος άλλος;Εγώ.Η Βαλια»λέει.Η Βαλια;
Τι κάνει η Βαλια με τον Αλέξη;«Ο Αλέξης;Που είναι;Έπαθε κάτι;»ρωτάω.
«Όχι καλε.Τι να πάθει.Μια χαρά είναι.Απλα είμαστε λίγο απασχολημένοι...»λέει.Τι;
«Είμαστε στο πάρτι του Θοδωρη και ξέρεις...»λέει.
Δεν μπορεί...
Ο Αλέξης με την Βαλια;
«Τι;»λέω.
Νομίζω ονειρεύομαι.Δεν μπορεί να συμβαίνει αυτό.«Εεε παίρναμε καλά.Πως το λένε;Κάνουμε έρωτα»λέει.
Αυτή η λέξη βουίζει στα αυτιά μου.
Τι συμβαίνει;«Αλέξη μου ήρθες.Τι;Πάλι θες;Με εχεις κουράσει σήμερα...»λέει.
Με τον Αλέξη μιλάει;
«Ζωή πρέπει να κλείσω.Πρεπει να του δωσω αυτό που δεν του δίνεις εσυ.Αντρας είναι.Εχει ανάγκες.Καταλαβαινεις»λέει.
Όχι...
«Κλαις;Γιατί κλαις;Σου είπα ότι εσυ και ο Αλέξης δεν μπορειται να είστε μαζί!Εισαι από άλλο κόσμο κοπέλια.Ενα φτωχό κόσμο.Οτι και να κανείς δεν μπορείς να είσαι μαζί του.Δεν μπορείς να του προσφέρεις τίποτα.Εγω από την άλλη;Εγώ μπορώ να του δωσω τα πάντα»λέει και το κλείνω γρήγορα.
Δεν το πειστευω...
Ο Αλέξης...
Ο Αλέξης μου...
ESTÁS LEYENDO
"Όταν Με Κοιτάς"
Romance*6ο βιβλίο* Ζωή και Αλεξης Διαφορετικά άτομα από διαφορετικούς κόσμους. Γίνεται να είναι δυο διαφορετικά άτομα μαζί; Ή θα τους χωρίσουν πολλά; «Γιατί θες τόσο πολύ να είσαι σαν ολους τους άλλους;Γιατι δεν θες να είσαι ξεχωριστή για μένα;»λέω και με...