«Σταματά να με κοιτάς από πάνω μέχρι κάτω!»του λέω και γελαει.
«Εμείς ποτέ θα πάμε για μπάνιο;»
«Ποτέ!»λέω.
«Με πληγώνεις...»λέει και κεταβαζει τα μάτια του στα πόδια μου.Δεν μου αρέσουν τα πόδια μου.Οχι ότι μαρεσει κάτι άλλο πάνω μου αλλά ειδικά τα πόδια μου όμως δεν μαρεσει να τα βλέπουν άλλοι.Εχουν πολλές μελάνιες.Βάζω το χέρι μου στο πιγούνι του και το σηκωνω πάνω.
«Εδώ είμαι»λέω και μόλις βγάζω το χέρι μου κατεβάζει πάλι το κεφάλι του.«Δεν εχεις γυμναστικη;»λέω
«Λογικά»λέει χαλαρά.
«Δεν θα πας;»
«Μπα...καλά είμαι εδώ...»λέει και με πιάνει από την μέση μου και με φέρνει πιο κοντά.Με φιλάει και κατευθείαν βάζω τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό του.Ακόμα δεν μπορώ να το πειστεψω πως ένα άτομο μόνο μπορεί να σου αλλάξει τόσο την ζωή.
Το μόνο ένα και μοναδικό πράγμα καλό στην ζωή μου είναι ο Αλέξης.
«Αυγερινός!»ακούω και γυρνάω στο πλάι.Βλεπω την καθηγήτρια να μας κοιτάει και από πίσω τα όλα τα κοριτσια με τα μαγιό τους.Πρωτη πρώτη η Βαλια.
Βγάζω γρήγορα τα χέρια μου.
«Μήπως έπρεπε να είσαι κάπου άλλου;»λέει.
«Δεν ξέρω.Επρεπε;»λέει ο Αλέξης και όλες γελάνε.
«Νομίζω θα αντέξει η δεσποινης Ιωάννου χωρίς εσένα για μια ώρα»λέει η καθηγήτρια.Όλοι με κοιτάνε τώρα.
Οχ...«Δεν ξέρω κυρία.Αυτη ίσως μπορεί αλλά εγώ δεν μπορώ»λέει και όλες πίσω χαχανίζουν.
Με πλησιαζει και με φιλάει στο μέτωπο.
«Τα λέμε μετά ματάκια μου...»μου λέει και φεύγει.«Μέλι εχεις Ιωάννου;»λέει η δασκαλα και γέλαγε.
Ντροπή που ένιωσα....
«Μαγιά του εχεις κανεί;»λέει από διπλα μου η Βαλια.
Δεν μιλάω.Βάζει το χέρι της μπροστά μου και μου κλεινει το δρόμο.
«Μην νομίζεις ότι θα συνεχιστεί για πολύ αυτό.Νομιζεις θα σε αφήσω να είσαι μαζί του;Νομίζεις ότι θα είστε μαζί και ευτυχισμένοι;Δεν θα το αφήσω να γίνει αυτό!Ποτε δεν θα γινεις σαν και εμάς!»λέει καο γυρνάω να την δω.«Είσαι ένα τίποτα.Και εσυ και ο μπαμπάς σου!»λέει.
Τι;Τι ξέρει για τον μπαμπά μου;«Τον έχω δει.Μοιαζεται ξέρεις.Ειναι και αυτός ένας αποτυχημένος»λέει και φεύγει.
Το καταλαβαίνω πλέον.
Έχει εμμονή με τον Αλέξη.Δεν εξηγείτε αλλιώς.Και δεν το καταλαβαίνω αυτό.
KAMU SEDANG MEMBACA
"Όταν Με Κοιτάς"
Romansa*6ο βιβλίο* Ζωή και Αλεξης Διαφορετικά άτομα από διαφορετικούς κόσμους. Γίνεται να είναι δυο διαφορετικά άτομα μαζί; Ή θα τους χωρίσουν πολλά; «Γιατί θες τόσο πολύ να είσαι σαν ολους τους άλλους;Γιατι δεν θες να είσαι ξεχωριστή για μένα;»λέω και με...