Τον κοιταω και περιμένω να μου πει.
«Αγαπη είναι όταν ξέρεις της αδυναμίες του άλλου και δεν τις εκμεταλλεύεσαι.
Οταν προσπαθείς και θέλεις καθημερινά να τον κανείς χαρούμενο.Αγαπη είναι όταν σε κάνει καποιος να γελάς ακόμα και όταν είσαι κουρασμένος.Ειναι όταν μπορεί να κανείς κάτι που δεν σου πολυαρεσει μόνο και μόνο επειδή αρεσει στον άλλον»λέει.«Αγαπη είναι αυτό»λέει και δείχνει εμένα.
«Όταν κοιτάς τα μάτια του άλλου και βλέπεις την καρδιά του»λέει.
Όλα αυτά;
«Δηλαδή εσυ βλέπεις την καρδιά μου;»λέω
«Την πονεμένη και στεναχωρημένη καρδιά σου.Ναι»λέει.«Ξέρεις τι είχα διαβάσει μια μέρα;»λέω
«Τι;»
«Σύμφωνα με την ελληνική μυθολογία οι ανθρωποι δημιουργήθηκαν με τέσσερα ποδια και τέσσερα χέρια και είχαν δυο πρόσωπα.Ο Δίας τους χώρισε σε δυο κομμάτια έτσι ώστε να πρέπει να ψάξουν για το υπόλοιπο της ζωής τους για το άλλο τους μισό.»
«Ωραια αυτό.Συμφωνω πάντως.Ολοι έχουμε ένα μισό.Καποιοι το βρίσκουν,κάποιοι όχι.Αλλα ότι είναι να γίνει θα γίνει»
«Το πειστευεις αυτό;»
«Φυσικά και το πειστευω»λέει.Πήγα να του πω κάτι αλλά δεν το είπα.
«Τι είναι;»λέει.Το είδε μάλλον.
«Τίποτα»
«Τι;»λέει
«Ήθελα να σου πω σύμφωνα με τον θεο τι είναι αγαπη αλλά άστο Καλυτερα»
«Γιατί άστο;Θέλω να μου πεις»λέει.Μου πιάνει το χέρι.
«Ξέρεις επειδή εγώ δεν πολυπειστευω δεν σημαίνει ότι δεν μπορείς να μου μιλάς για τον Θεο.Μπορεις.Ειναι τα πειστευω σου.Και θέλω να τα ξέρω όλα για σένα.Πες μου»λέει.
«Λέει ότι με την αγαπη θεραπεύονται όλες οι κακες πλευρές της ζωής...»
«Φαντάζομαι...»λέει«Πάντως μην κρατάς τίποτα κρυφό από μένα οκ;Θέλω να μου τα λες όλα.Δεν θέλω μυστικά.Ουτε ψέμματα.Δεν μαρεσουν αυτά»λεει.
Έχω συνηθίζει να ζω στα ψέμματα που πλέον δεν μοιάζουν καν με τέτοια.
«Και θέλω να μου μιλάς Και για τον Θεο.
Μπορεί όπως είπα να μην πειστευω αλλά άμα είναι σημαντικό για σένα θέλω να το ακούω.Οκ;»
«Οκ»λέω και τον φιλάω στο μάγουλο.
Κουνάει το χέρι του.«Όχι εκει»λέει και με φιλάει στο στόμα.
«Και ξέρεις και κάτι άλλο;
Μπορεί να μην πειστευω στον θεο αλλά πειστευω σε εσένα.Πειστευω σε εμάς»
STAI LEGGENDO
"Όταν Με Κοιτάς"
Storie d'amore*6ο βιβλίο* Ζωή και Αλεξης Διαφορετικά άτομα από διαφορετικούς κόσμους. Γίνεται να είναι δυο διαφορετικά άτομα μαζί; Ή θα τους χωρίσουν πολλά; «Γιατί θες τόσο πολύ να είσαι σαν ολους τους άλλους;Γιατι δεν θες να είσαι ξεχωριστή για μένα;»λέω και με...