SON SÖZ/YAZAR'DAN TEŞEKKÜR

644 76 96
                                    

Son sözler kelimelerinin kılıfından ayrıldığında oklar seven kalplere atılmıştı güzelce. Yürekler bir atmış, karakterler yaşayacaklarını yaşamışlardı. Melis, hüznümdü. İçime attığım sessiz çığlığımdı. Sözlü yaşları gül pembeli yanaklarına aktıkça nehrinin oluk oluk kanlı sızıları kirpiklerine kurulurdu. Dertliydi kendince, gülmemişti yüzü aşktan yana. Ama yine de umutluydu hayatta. 

Aleyna, çocukluğuma duyduğum özlemimdi. İçimdeki çocuktu. Her zaman neşeliydi, güler geçer ve somurtunca omzunu silkerdi. Espirili ama açıksözlü biriydi. Yol göstericiydi hüznüne. "Geldi, geçti bak. Evren dönüyor, silkelen ve kendine gel." diyen küçük bir çocuktu o. Hiç büyümedi, kalbimin eşsiz vadilerinde şenlik ateşini yaktı.

Lavanta kokulu beden, geçmişten gelen biriydi. Melis'in yaşanmışlığı ve geçmediği yarasıydı. Onu mutlu eden, hayallerinin dansını yaşatan eşsiz biriydi. Ama gizemliydi, sırları vardı kendine göre ve hüznü barındırırdı gülen ama kısık gözleri. Çok sevdi Melis onu, lavanta da sevdi. Melis'in hayallerindeki biriydi, fazla mükemmeldi ama hüzünlü geçmiş sırları bilinemezdi.

Çikolata kokusu, Melis'in çocukluğundan gelen biriydi. Çok sevdi, sevildi kendince. Kendine itiraf edemediği ilk aşkıydı. Günlüklerine işledi sevgisini. Her zaman yanında olandı, çocukluk dizleri kanadıkça Melis'e ilk el uzatan O'ydu. Olduğu gibi biriydi, neyse O'ydu. Özel biriydi ve zeytinin yüreğinin en derin köşelerinde hep kaldı. Unutamadı onu, sevmeye de devam edemedi lakin onu sevdiği anlar zeytinin belleğine işlendi.

Gün doğumu, yarım kalan bir hikâyeydi. On yedi yaştan bu yana yeniden kaleme alındı ve yazıldı. Şiirsel dilde işlendi bazı satırları. Bu karakterimizin şiirselliğinden ötürüydü. Küçük yaştan beri hep şiirler yazdı, günlüklere anılarını hapsetti ve mısralarına umut dalıyla tutundu. Hüznü, kederi, neşeyi, tutkuyu, aşkın girdap ağlarını işledik satır aralarımızda. Gökşin, Esmeray, Manolya isimleri araştırıldı titizlikle. 

Manolya, Melis'in geçmişinde yer edinen biriydi. Herkesin okul hayatında rahatsız olduğu birileri olmuştur mutlaka. Bu kız cadıydı, olduğu gibi değildi ve dış görünüş bir kalp kırıklığından daha önemliydi ona göre. Sevdi lavantayı ama sevilemedi yeterince. Onun sevgisi garipti, epeyce farklıydı kişiliği. Serra ve Sırma arkadaşları yandaşlarıydı.

Bu hikaye, Melis'in gerçek hayatta lavanta ya da çikolata kokulu hayal dünyası kendisini bulduğunda yahut sadece aşkı yazmak için var olduğuna tamamen inandığında, kaldığı yerden devam edecek bir gün. Ya aşkı yazacak bundan sonra ya da yaşayacak lavanta ya da çikolatasıyla. Sahnede aksettirecek hikayesini, gizemli sırların ardında biriken perde aralandığında.

***

Gün doğumu bizim hikayemizdi. Gün ışıltılarına karışan aşkın doğumuydu ve hayatımızın hüzünle karışık mutlu zaman dilimleriydi. Kalemle kağıdın mürekkebini damlattığı tüy dokunuşlarıyla bezeli ahenkli heceleriydi. Melis'in hüznüyle hüzünlendik, yeri geldiğinde olgunluğunu takdir ettik.

Bazen Aleyna ile neşelendik, çocuklar gibi şenlendik. Lavanta kokulu Emre ile aşkın vadilerinde bir tur atıp gerçekliğe geri döndük. Çikolata kokulu Gökhan'la çocukluk anılarımızı hayatımızın ipliklerinde yaşadık. Zeytin'in aklı çikolatayla lavanta arasında gidip geldiğinde bazen şaşırdık kaldık ama yine de tarafımızı seçtik. Zeytin de seçti sevdiği erkeği o anda. Lavanta'yı sahiplendi elleri lakin unutamadı çocukluğuna hapsettiği çikolatayı. 

Berfin annemiz mutlu oldu Taner'le. Erdem Bey de pişman oldu salisede. Kumpaslar kuruldu, oyunlar oynandı, lavantanın sırları açığa çıktı ve bazen ortalık fazlasıyla karıştı. Kayıplara karışan ikiz bulunduğunda aşk ikilemi düğümlendi kaldı. Ama yine de zeytinle lavanta birbirlerini buldular kaderlerinde.

Fısıldadı gerçekteki lavanta kokulu beden. "Neden Kız Kulesi?"

Mırıldandı zeytin. "Çünkü aşk orada doğdu."

Gün doğduğundan batışına dek yaşanan bu zamanda bu hikayede bana yolculuk eden tüm dostlara ve okuyuculara selam olsun. Hikayelerimi okuyan ve benden desteklerini eksik etmeyen Wattpad arkadaşlarıma, parlayan yapraklara, sevimli yıldızlara, ponçik sevdiklerime, can dostlarıma sonsuz teşekkürler... Aşk ve sevgi sizlerle olsun sonsuza dek! Yeni hikayelerde görüşmek dileklerimle.

****

Başlangıç ve Bitiş Tarihleri: 28.08.2017-14.03.2018

TAMAMLANAN DİĞER KİTABIM: MÜREKKEBİN VURGUN TONLARI(ŞİİR)

Devam edeceğim hikayeler;

YİTİK BENLİ GEÇMİŞİN İZLERİ(WATTPAD KASIM YAZMA GÜNLERİ BİRİNCİSİ)-GİZEM/GERİLİM

ZİHNİN SERZENİŞ DÖKÜMLERİ-PARANORMAL

Tanıtımlara bir sonraki sayfalarda davetlisiniz. Bölümler biriktikçe uygun vakitlerde paylaşacağım. Ne kadar zaman alır bilemiyorum. Belki aylar alır ama elbet geri döneceğim. Beni takipte kalmanızı ve kitaplarımı listelerinize eklemenizi istiyorum.🌼🌹 
***

🌼🌹 ***

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
GÜN DOĞUMU SERİSİ☆YILDIZ DÖKÜMÜ☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin