lapan 🔞

47.9K 381 10
                                    

Bit cheesy part. Turn to another page.

Khalid menarik Fazira jatuh dalam pelukannya. Dia sudah sediakan segalanya, dinner yang mewah , tiada sebarang ganguan dan hanya dipenuhi dengan alunan piano. Alat musik kegemaran Fazira.

"Do you love this?" Khalid memeluk fazira daripada belakang. Tangannya masuk menyeluk poket kain milik fazira.

"Khalid!" Fazira cuba melepaskan dia. Mulutnya terlopong apabila handphone yang baru dibeli dua bulan lepas dicampak masuk ke dalam semak. Mereka sekarang berada di balkoni restaurant. Hari sudah malam, dan fazira sendiri nampak Khalid mencampak handphonenya jauh ke dalam semak.

"Khalid what are you doing!" Fazira beriak marah. Dia memusingkan tubuh badan. Khalid mencengkam pipinya lalu mencium bibir yang sedari tadi asyik memarahinya.

"Hum!" Fazira mahu memberontak tetapi tubuhnya dikunci. Tiada satu pun ruang yang menghalang tubuh mereka dari bersatu. Begitu rapat.

Fazira cuba mengumpulkan tenaganya untuk menolak khalid menjauhinya tetapi tidak lansung dapat menolak khalid. Tubuhnya lagi besar daripada fazira. Memudahkan kerjanya. Khalid menarik tali leher yang mencengkam lehernya. Dia mengikat tangan fazira yang merewang mahu melepaskan diri.

Bibir mereka tidak terlepas walau seketika. Khalid mengikat tangan fazira ke belakang. Mata fazira membuntang.

Buat pertama kali, Khalid seaggesif ini. Dia lansung tidak menyangka khalid buatnya sebegitu. Khalid menarik fazira jatuh di atas sofa di balkoni tersebut.

Romy berdiri tidak jauh dari situ sambil menghembus asap rokok. Wakif pula berdiri sambil memegang kamera. Merakam dan mengambil gambar setiap perbuatan clientnya. Dia diupah untuk mengambil seberapa banyak yang boleh.

Kaki fazira terkangkang luas sehingga panties warna merahnya kelihatan. Dia mula berasa menyesal kerana memakai kain. Khalid menghempap tubuhnya di atas tubuh fazira tanpa melepaskan bibir fazira. 'Adik' dihempap tepat pada bibir kedua fazira.

"Urm!" Fazira mendesah apabila terasa bonggolan keras di atas kain nipisnya. Hanya dengan sekali cubaan , panties merah itu terkoyak.

"Huh... Huh..." Fazira cuba mencari nafas. Khalid tersenyum. Dan fazira amat kenal senyuman itu. Senyuman sinis. Khalid menayangkan panties yang terdapat cecair likat berwarna putih di hadapan mata fazira.

Dia menjilat lendiran itu tanpa rasa jijik. "Stop... Stop it!" Mata fazira membuntang. Dia berasa sungguh malu ketika itu. Khalid mungkin tidak melihat tubuhnya tetapi khalid sedang menjilat sesuatu yang keluar dari tubuhnya.

Fazira tersentak. Tubuhnya terangkat ke atas sebaik saja khalid memasukkan kesemua jarinya dalam lubang faraj itu. Mata fazira memerah.

"Dont..." Suara fazira berubah merayu. Tetapi tangan itu tidak berhenti di situ, khalid mula mendalamkan jarinya.

"Urgg!" Badan fazira turut sama terangkat. Dia merasakan dia hampir organisma.

"Cum for me" khalid berbisik di tepi telinga fazira. Dia tersenyum kemenangan apabila tangannya all wet.

"Oh, baby. I don't have you lick you nipple because you already cum for me, " Khalid ketawa. Matanya menunjukkan yang dia sedang menang.

"Why do you... " mulut fazira terkunci. Mulutnya ditekup dengan tangan yang digunakan untuk masuk kedalamnya. Mustahil dia akan buka mulut.

Fazira memberontak ketika Khalid merendahkan tubuhnya menghampiri bahagian bahawanya.

"Ouuu.." No!

Mata fazira terbeliak. Khalid sedang menjilat lubang faraj yang lecak dengan air syahwatnya. Badan fazira memberontak.

Terungkai saja ikatan pada tangannya , fazira menolak Khalid sehingga jatuh ke lantai. Mata fazira sudah berlilingan dengan air mata. Tangan naik menampar wajah Khalid.

"How.. Could you! You son of bitch! I'm you.. Emm!" Khalid berdiri lalu melumat bibirnya dengan bibir fazira. Walaupun bibirnya berdarah apabila digigit berkali kali oleh fazira sewaktu mahu melepaskan diri , tapi rasa sakit hatinya lebih mendalam daripada rasa sakit di bibirnya.

"Fuck!" Fazira sekali lagi menampar wajah Khalid sehingga terteleng ke tepi. Tiada lagi wajah tampan Khalid yang sering fazira kagumi , yang tinggal hanyalah wajah lelaki tak guna yang hodoh dipandangannya.

Rambut Khalid serabut.

"I've warn you fazira . Dont you dare to call that name in front of me, " Khalid bersuara. Matanya tajam seperti helang , merenung fazira yang lengkap berpakaian.

"You crazy bastrad! I knew from where you attitude come. But I didn't realize, you are just his copy . You make every single thing with your power! " Fazira menyumpah. Dia berasa sungguh marah.

"You are mine fazira. But you choose him, so I have to ..."

"Shut your fucking mouth! For goodness sake, I'm your mother! How can you do this to me?! " Fazira rasa macam nak histeria. Dia mencampak semua barang yang berada di atas meja makan.

You finally shows your true color.

Khalid senyum. Dia terasa bahagia walaupun fazira sedang mengamuk. "You would never be my mother, fazira. You're mine. I love you. I love you naked body and everything about you."

Jantung fazira terasa bagai terhenti berdetik. Bogel?

"You shows your naked body every day in front of me when I was young. Are you forget, fazira? You're the first one who take my virginity. You're the first one who stole my heart. But when I grow up, you choose my own father instead of me! I remember every promise you make. "

Kaki fazira mula goyah. Dia terjatuh kerana tak mampu berdiri lagi, Khalid menyambut tubuh lansing perempuan itu.

"It could not happen... " suaranya bergetar.

"You already make me do so. " Khalid mencium pipi gebu fazira.

"You are my bride. Marry me fazira. I will take care of you for rest to my life" Khalid menguatkan lagi pelukan.

Fazira menggeleng. Dia menangis. "No! Let me go! You have Nurfa! She is your wife"

Khalid melepaskan pelukan. Dinding yang dekat dengannya ditumbuk berkali kali. Mahu menghemburkan rasa marahnya.

Khalid Dhaliah [ COMPLETE ]Where stories live. Discover now