Dua puluh lapan...
Italia language
I want you to come with me
Voglio che tu a venire con meyou can here again, anytime you want to
è possibile anche qui, in qualsiasi momento che si desideraI will find the way heal your sickness
Voglio trovare il modo in cui guarire il tuo malattiaafter my father died, I became head of bodyguard. I don't have any business with Karen. she's not my taste
dopo il mio padre è morto, sono diventato testa di Guardia del corpo. Non ho qualsiasi attività commerciale con Karen. lei non è il mio gustoshe's back. beware of her.
lei è di nuovo. attenzione di lei.kill her
ucciderlaI won't let you have her
Io non consentono di averlashe is the poison. we must kill her immediately or else, she will break US into a piece
lei è il veleno. dobbiamo ucciderla immediatamente o altro, si romperà noi in un pezzodon't be a betrayer
non essere un traditoreI won't betray this family. Sir Rey has done everything to make sure fazira is safe. I wouldn't let my master sad.
Non voglio tradire questa famiglia. Sir Rey ha fatto tutto per assicurarsi che fazira è sicuro. Io non lasciare che il mio maestro triste.you are ready for your death!
si è pronti per la tua morte!how .. could .. you ..
come .. potrebbe .. è ..1 month after car accident
"Arhhhh! " jeritan fazira bergema serata restoran itu. Dia menolak semua bekas bekas yang tersusun rapi di atas meja bar.
Dirinya ibarat sudah jatuh ditimpa tangga pula. Dia perlu uruskan segalanya seorang diri.
Dirinya terasa begitu terbeban dengan tugas yang baru dipikulnya. Tiba tiba dia rasakan kehadiran orang lain di restoran kosong itu.
Baru saja dia mahu berpaling , tubuhnya di dakap dengan erat. Dia cuba meronta melepaskan diri namun cubaannya hanya sia sia.
Otaknya mula berfikir mahu memecat empat orang bodyguard yang tak guna itu. Dimana mereka setiap kali dia di timpa kesusahan?!
"To..hum," mulutnya ditekup dengan kuat. Baru saja dia mahu menghentak perut orang itu dengan sikunya , suara datar itu menghentikannya.
"Hey darl , it is me, " pipinya di cium dengan singkat. Apabila pelukan itu terungkai fazira mengembongkan pipinya.
"Oh my God! It's you! " Fazira melompat masuk ke dalam pelukan orang itu. Telinganya mendengar suara ketawa lepas , begitu menyenangkan.
"I feel like it has been ten years we didn't met! When did you came back? Why you didn't came back sooner? Why... " bibirnya ditekup. Karen tarik senyum lebar.
Perempuan yang Khalid cintai , ialah perempuan yang Karen paling suka menyakat. Walaupun di depan Khalid , Karen nampak seperti musuh Fazira namun bagi Karen , mengusik emosi Khalid satu benda yang menghiburkan hatinya.
YOU ARE READING
Khalid Dhaliah [ COMPLETE ]
RomanceAMARAN TERGEMPAR : JANGAN BACA. TAKUT KENA HEART ATTACK SEBAB STRESS SANGAT. 1.12.18 #1inCerpen #1inRomance Thank you 🤗