Clak.
Nurfa terjaga apabila terdengar pintu bilik tidurnya terbuka. Khalid memandangnya tepat ke dalam anak mata.
"Aku buat kau terjaga ke?" Khalid menghampiri nurfa yang mula duduk. Khalid duduk di birai katil. Tangannya mengelus wajah nurfa.
"Can I have you now?" Khalid bertanya perlahan. Wajah nurfa memerah apabila khalid meminta. Dia perlahan lahan anggukkan kepala. Dia beruntung harini kerana memakai satu pasang bra dan panties yang warnanya sama. Warna ungu gelap. Tubuhnya ditutupi lingerie jarang.
Dalam kegelapan itu , nurfa dapat melihat dengan jelas Khalid sedang tersenyum sinis.
Khalid berdiri. Membuka satu persatu butang baju. Kemudiannya membuka tali pinggang. Nurfa menarik nafas dengan dalam. Dia berasa begitu berdebar. Jantungnya berdegup tidak sekata. Khalid membongkok , membuka suis lampu.
Hanya sesaat , bilik tidur yang suram itu terus terang benderang. Mata nurfa tidak dapat berhenti daripada mengagumi tubuh badan suaminya yang sungguh mengiurkan. Tubuh badannya berketul ketul dan kekar.
Nurfa mengalihkan pandangan bila khalid membuka boxernya. Khalid masih lagi dengan senyum sinis.
"Huh , " nurfa dihimpit ke dalam tilam. Khalid menarik tali halus yang menyambungkan baju itu.
"From now on , don't wear any bra or underwear. If you could, don't wear any cloth in this house" Khalid bersuara. Suara garaunya seperti sedang menggoda.
"You are wet," Nurfa malu mendengar komen daripada Khalid. Wajahnya berbahang. Khalid membuka cangkuk branya lalu menghisap dengan rakus sebaik sahaja payudaranya bebas. Khalid seperti baby yang kehausan susu. Khalid menyedut , menghisap , mengjilat dan menggigit dengan kuat sehingga meninggalkan kesan. Tetapi itu membuatkan nurfa lebih high.
"Ah.. Ah.." Badan nurfa meliuk lentok apabila jari runcing Khalid menyeluk ke dalam pantiesnya. Jari itu semakin lama di masukkan semakin banyak sehingga empat jari.
"You are tight" hilang rasa malu. Nurfa tidak berhenti mendesah. Dia menolak wajah Khalid ke dalam lagi. Dia mahu Khalid hisap dadanya sepenuhnya. Puntingnya mula bengkak. Dia mahukan lagi. Nurfa mengepit kedua belah kakinya di belakang tubuh Khalid.
"Put inside me.. Please!" Nurfa menjerit apabila dia mendapat organisma.
Tsuk!
Mata nurfa mengembang. Mulut nurfa terlongo. Khalid memasukkan juniornya yang besar itu ke dalam lubang faraj nurfa.
"More.." Nurfa mahukan khalid lebih dalam. Dia tahu hanya separuh saja yang masuk dan dia tidak puas!
"You do it." Khalid senyum sinis. Mahu mengusik perasaan frust nurfa. Nurfa bagai di rasuk. Dia menolak khalid. Kini , dia yang berada di atas. Tubuhnya menunggang junior khalid. Atas dan bawah.
Dia sudah tidak kisah dengan renungan khalid yang sedang senyum sinis melihat gunungnya menari atas dan bawah mengikut rentakkan. Dia tidak faham di balik senyuman itu. Yang dia tahu ialah kepuasan.
Khalid bangun dari berbaring di atas katil. Matanya menjeling tubuh bogel perempuan itu. Nurfa sedang tidur pulas dengan kaki yang terkangkang. Dia dapat melihat dengan jelas faraj nurfa yang tidak tertutup dengan sebarang alas.
Dia menuju ke bilik air. Membersihkan air mani yang tertinggal. Dia berasa tidak selesa jika dibiarkan benda itu lama di batangnya. Selesai membersihkan diri , Khalid mencapai short pant.
Baju kemeja yang lama dia tak guna , dia ambil lalu mendekati nurfa. Khalid membersihkan faraj nurfa menggunakan tisu. Lalu menyarungkan baju pada tubuh nurfa. Itulah rutin yang dia sentiasa buat sebaik saja mereka tamat berperang di atas katil. Nurfa tidak pernah terjaga walau sekali jika khalid membersihkannya.
Khalid menutup pintu biliknya. Dia ke ruangan dapur rumah dan mengeluarkan bir daripada peti sejuk. Dia meneguknya beberapa kali lalu mengambil kotak rokok dalam kabinet dan memetik api. Dia menghembus asap rokok itu.
Dia tidak pernah hidup dalam gaya islam. Dia tidak pernah menjejakkan kaki ke masjid selama 24 tahun dia bernyawa. Tidak pernah lansung mendirikan solat. Dia tidak pernah berdoa mahupun berpuasa di bulan ramadhan. Dia dilahirkan terus jadi islam. Bukannya dia mahu pun.
Dan dia jatuh cinta. Pada perempuan bernama fazira. Dia masih ingat bagaimana kawan kawannya yang seusia 9 tahun sama dengannya melalukan hubungan seks dengan ahli keluarganya. Balik dari sekolah , fazira mengajaknya mandi. Dia mandi bersama dengan fazira dalam keadaan berbogel. Itu bukan kali pertama tapi kerana dengar cerita rakan rakannya , Khalid turut mahu rasa bagaimana tubuhnya menghentak lubang faraj perempuan. Sebelum dia masuk ke dalam bilik air, khalid membuka video lucah yang berada dalam youtube. Dia melihat hampir lima video tentang perempuan dewasa bersama kanak kanak. Semuanya menggairahkan.
Masuk saja dalam bilik air , fazira sudah menunggu dalam bathtub. Fazira senyum ke arahnya. Khalid masuk dalam bathtub dengan membelakangi fazira. Cecah saja air , fazira pegang batangnya.
"You need to wash this. I saw little dirty here." Suara itu sama seperti suara yang dia dengan dalam video lucah. Fazira menggosok batangnya dengan lembut. Itu juga bukan kali pertama fazira menggosok sebegitu. Katanya 'you will get hurt'
Khalid merasakan batangnya mengembang dan dia terasa seperti hendak terkencing. Dia buru buru mahu keluar tetapi di tahan oleh tangan fazira yang sedari tadi di batangnya.
"What happen?" Fazira bertanya cemas. Khalid terus berpusing kerana mahu menjawab tetapi sebaik saja pusing , dia terkencing tepat pada wajah fazira. Kencingnya kali itu sama seperti video lucah. Banyak dan pekat .
"I'm sorry. I want to pee badly. " dia gerun. Matanya mula berair. Dia takut sekiranya dia dimarahi kerana kencing pada wajah fazira.
"Lick it ." Fazira memberi arahan. Khalid bercankung lalu menjilat kencingnya itu. Lidahnya terkeluar.
Rasa kencingnya itu sungguh menggelikan.
YOU ARE READING
Khalid Dhaliah [ COMPLETE ]
RomanceAMARAN TERGEMPAR : JANGAN BACA. TAKUT KENA HEART ATTACK SEBAB STRESS SANGAT. 1.12.18 #1inCerpen #1inRomance Thank you 🤗