The End 🔞

33.9K 185 3
                                    

Kalau ada yang tanya author kenapa last dia macam ni , jawapan author ialah "marilah kita berhuhu"

........................

Tiga bulan kemudian...

Kota Rom , Italy

19:50 p.m

Nurfa rasa buah dadanya 'diganggu' oleh sesuatu. Benda tu menggengam dan memicit dadanya sepenuh hati. Nurfa masih malas untuk mengetahui apa yang berlaku pada buah dadanya tetapi apabila dingin malam menyapa puntingnya hingga tegang menyebabkan Nurfa mendesah kerana sejuk.

Tangannya meraba selimut tebal yang sentiasa jadi peneman tidurnya. Kening Nurfa berkerut dengan mata yang terpejam kerana tidak menjumpai selimut tetapi haba yang selesa kena pada tubuhnya.

Nurfa meringkuk , tubuh makin dekat dengan punca haba lalu memeluknya dengan erat. Sejuk!

Khalid tertawa. Dia sangka dengan buka cangkuk bra dan tarik selimut dari tubuh Nurfa akan buat Nurfa bangun tetapi Nurfa masih lena diulit mimpi.

Nurfa hanya tidur berbalut bra dan panties setelah mandi. Dia tahu perempuan itu keletihan setelah lebih sepuluh jam di dalam kapal terbang.

Khalid menjeling makanan yang diorder semakin sejuk di tiup kedinginan malam. Walaupun sudah memasang pemanas , tetapi tidak dapat menangani kesejukan bandar itu ketika musim luruh.

"Sayang..." mendayu suara Khalid memanggilnya. Dia menepuk bahu Nurfa dengan perlahan kerana tidak mahu menyakiti perempuan yang dia cintai.

Bagai disorong bantal , semakin lena Nurfa di buai mimpi. Nurfa membiarkan Khalid berangan untuk mengajaknya makan malam.

"Sayang tak nak makan ke?" Khalid menyoal dengan lembut. Tangan Nurfa yang melingkar di tubuhnya dia usap.

Sayang.

Hm.

Nurfa berpusing kembali ke tempat asal setelah berkali kali diganggu. Khalid akhirnya bangun lalu memasang pemanas. Dia mengambil kunci kereta lalu menulis sesuatu di atas kertas kosong yang disediakan oleh pihak hotel.

Makan. Abg tahu sayang lapar. Abg turun jejalan ng Fuyan.

Dont wait for me.

Buka saja pintu biliknya , mata Khalid menangkap Fuyan yang tertidur dengan file di atas perutnya. Kakinya melunjur pada sofa empuk dan muat untuk tubuhnya berbaring.

Gaya macam tak de rumah sampai tidur di tepi koridor. Khalid mengetuk kepala Fuyan tanpa rasa bersalah.

"Argh!" Membuntang mata Fuyan. Dia berdiri sambil huat aksi kungfu. Tapi sebaik saja tengok Khalid yang tayang muka seposen terus dia sengih.

"Tuan!" Dia tabik hormat sebelum bereaksi seperti biasa. Khalid masuk tangan dalam poket.

"Semua berjalan lancar Tuan. Saya dah booked the best untuk Tuan," Satu sampul diserahkan kepada Khalid.

Dalamnya terdapat kad pelepasan untuk masuk ke situ.

"Betul tak de orang dekat situ?" Khalid tanya dengan serius. Dia membacanya dengan teliti.

"Yes. Dont worry about safety sebab saya dah kerahkan 100 orang pengawal peribadi jaga kawasan itu. Tidak terlalu jauh dan tidak terlalu dekat. Semua kawasan keluar dilengkapi dengan sistem kawalan ketat. Tiada siapa yang boleh ceroboh masuk,"

Khalid Dhaliah [ COMPLETE ]Where stories live. Discover now