Spanish Language :
Te pierdas darl!
Miss Darl!ella dijo que ella ya bancarios en nuestro dinero
She said she already bank in our money....
Sepanjang pemanduannya menuju ke kampung halaman Nurfa , hanya celoteh deejay yang menghiburkan suasana suram.
Sejak kejadian Khalid dihentak ke jalan tar , lelaki itu terus berubah sikap. Jika dulu , ada jugalah lelaki itu mahu menjawab. Tetapi kini , setiap apa yang dia kata di balas dengan kata-kata sinis dan tidak berperasaan Khai , itulah kalau dia nak jawab.
Ignore is the best solution when you can't handle your problem anymore.
Lelaki itu hanya tertumpu pada jalan raya dan sesekali melihat gsp app yang tersedia di dalam kereta itu.
"Dia dah ingat baik ke?" Nurfa berbisik pada dirinya sendiri. Tetapi bisikannya dapat didengari dengan jelas oleh Khai.
"Kau nak sangat ke aku ingat semua benda?" Pertanyaan Khai menyebabkan Nurfa terpaku. Otaknya ligat mahu menjawab dengan cara yang paling baik.
Jangan timbulkan pergaduhan.
"Bukan itu maksud saya..." "I dont want to hear any excuses, " Khai pantas memotong percakapan Nurfa.
Tiba-tiba sebuah kereta memotong dan berhenti di hadapan kereta mereka. Khai segera mengelak ke tepi dengan memusingkan stereng hingga habis.
Strettt...
Bunyi kereta menekan brek dengan dalam dan seretan keras di atas jalan raya. Jantung Khai berdegup kencang. Peristiwa ini seperti pernah berlaku satu ketika dahulu.
Khai memegang kepala yang terasa seperti kepalanya sedang dicucuk.
"Aku cintakan dia. Aku terlalu cintakan dia. Kau faham kau maksud aku?" Entah mengapa, Nurfa terasa seperti sedang di reject oleh suami sendiri. Sakit nya tak boleh nak diungkap dengan kata.
"Kenapa bukan dia? Kenapa aku?" Nurfa menahan suara daripada bergetar. Tangannya digengam dengan kuat. Cuba menyalurkan kekuatan untuk diri sendiri. 'Aku tak cintakan dia! Aku tak!'
"Sebab aku cintakan dia. Aku akan tunaikan segala permintaan dia." Nurfa hanya mampu senyum tawar. Dia melihat kesungguhan Khalid dalam kata katanya.
"Walaupun kau disuruh untuk membunuh?"
"Ya. Walaupun aku kena membunuh. Termasuklah keluarga aku sendiri."
Bayangan gelap seorang perempuan yang tersenyum kepadanya kerap muncul.
"I know I can prove her that she was wrong. I can make you happy. " Bisikan Khalid sebentar tadi menusuk ke jantungnya.
Air mata Khai mengalir. Dia menjerit. Meramas rambutnya dengan kuat.
"Khalid... Khalid.. Are you okay?!" Nurfa cemas. Dia menggoncang tubuh Khai.
"Please stay away from me, I begging you, "
Fazira rasakan bagai sebuah devaju. Segalanya bagai di ulang tayang.
"fare attenzione a mio figlio prediletto. Ho sempre Love You," Fazira memegang kedua dua bahu Khalid.
Dia melangkah pergi dengan hati yang sebak.
"potremmo essere soddisfare per l'ultima volta. essere salvare il mio figlio." Dia menghempus nafas yang berat.
Kepalanya semakin memberat.
YOU ARE READING
Khalid Dhaliah [ COMPLETE ]
RomanceAMARAN TERGEMPAR : JANGAN BACA. TAKUT KENA HEART ATTACK SEBAB STRESS SANGAT. 1.12.18 #1inCerpen #1inRomance Thank you 🤗