"chasing her tonight"

14.2K 168 21
                                    

Dua puluh enam..

Khai berjalan ke arah dapur dengan terhuyang hayang. Kepalanya terlalu sakit , seperti ada sesuatu yang mencengkam kepalanya.

Khai membuka peti ais , dan mengambil botol berwarna hijau tua itu. Bau yang tidak enak menyengat hidungnya tetapi di gagahkan juga untuk menegukkan.

"Khai! Wait! It's not drinking water! " Deeliza terkejut. Dia pantas berlari turun ke bawah apabila terlihat Khai yang mencapai arak yang diletakkan beberapa pill dadah kedalamannya.

Arak yang Deeliza perlukan sekirannya dia terlampau tertekan dengan bebanan masalah yang di pikul.

Sewaktu itu, Deeliza baru saja lepas bersiap dengan memakai dress ketat tanpa lengan dan hanya menutupi bahagian atas pehanya.

"Argh!" Khai meraung. Dia rasakan seperti kepalanya mahu pecah. Tubuhnya mula dahagakan sesuatu yang lain.

Yang lebih panas dan likat.

Deeliza segera merangkul tubuh Khai dari jatuh ke lantai. "Khai... Are you okay?" Deeliza menggoncang tubuh Khai banyak kali.

Dia memapah tubuh lemah Khai ke meja makan. "Khai!!"

Deeliza terkedu. Khai menolakkan menjauhinya. Lelaki itu menapak menjauhi Deeliza.

"Haa!" Khai mula tidak tahan. Dia memandang Deeliza dengan pandangan yang berbalam balam.

Kakinya mula melangkah mendekat. Semakin banyak langkah yang Khai ambil , semakin Deeliza berundur ke belakang. Sehinggalah punggungnya terkena meja makan.

"K..Khai..."

Khai mengepung tangannya di pinggang Deeliza. Wajahnya Khai mula mendekat sehingga meninggalkan hanya beberapa sentimeter jaraknya.

Tangan kanan Khai merayap ke belakang tubuh badan Deeliza. Tangannya menarik zip dress itu dengan perlahan lahan.

Mata Deeliza membulat. Dia mahu menolak tangan Khai tetapi segalanya terlambat apabila dress itu jatuh meneruni tubuh lansingnya.

Mata Khai tertumpu pada buah dada yang tidak ditutup dengan apa-apa. Khai menghadiahkan sebuah senyuman manis kepada Deeliza lalu menundukkan wajahnya.

"N.. No! " Jantung Deeliza mula mengepam lebih laju. Dia cuba untuk melepaskan diri tetapi usahanya sia sia malah Khai membuatkan terbaring di atas meja kaca itu.

Rasa sakit silih berganti dengan rasa sejuk yang mencengkam tubuhnya. Tangan Deeliza di bawa ke atas.

Mata Khai dapat melihat dengan lebih jelas. Dua gunung bersaiz cup C penuh bergoyang goyang di hadapannya setiap kali Deeliza berpusing. Tangan yang di angkat ke atas itu , membantu lagi Khai melihat dengan jelas bentuk bulat buah dada Deeliza.

"Haa...!" Khai menghembus di permukaan dada Deeliza. Dia melihat tubuh Deeliza yang turun naik . Walaupun hanya di usik dengan satu tiupan lembut. Tubuhnya teransang dengan lebih cepat.

Nafas Deeliza mula memberat. Dia tidak dapat bernafas dengan sekata. Matanya tertumpu pada wajah kacak Khai yang manis apabila sedang senyum.

"Should I taste it? " Khai bertanya dalam nada yang seksi. Mata mereka berdua beradu. Deeliza pantas menggelengkan wajahnya.

Tak mahu!

Khai tergelak.

Dia menjilat permukaan yang berada di puncak .

"Haa!" Hanya dengan sekali jilatan , tubuhnya sudah lemau. Jantung Deeliza mengepam 100 kali lebih laju daripada biasa.

"Do you like it? " Deeliza menggeleng dengan laju. Belum sempat dia mahu membalas, Khai membenamkan wajahnya di antara dua gunung tinggi itu.

Khai membuka mulut seluasnya. Dia menghisap punting pink itu seperti menyonyot punting susu. Penuh kelembutan tetapi memberi sensasi kepada Deeliza.

"Ahhh.. N..No.. Kkhai" Tubuh Deeliza meliuk lengkuk. Dia cuba melawan Khai namun tak berdaya. Kedua dua tangannya berada di genggaman Khai.

Matanya Deeliza terbuntang tatkala bahagian wanitanya dihimpit dengan bonggolan besar.

Khai melepaskan tangan Deeliza lalu mengangkat kedua dua belah kaki Deeliza naik ke atas meja. Tubuhnya berada di antara peha Deeliza.

"You want me to stop?" Khai memandang anak mata Deeliza. Dia meneroka wajah yang merona kemerahan.

"Hum.." Deeliza mengangguk lemah. Asakan di bawahnya telah melemahkan segala urat saraf Deeliza. Matanya Deeliza mula terpejam rapat.

Khai kembali tersenyum. Tangannya merayap ke bahagian bawah sementara mulutnya meratah kembali sajian yang terhidang di depan mata.

Khai menyeluk masuk ke atas panties. Dua jarinya yang menyeluk masuk sudah kebasahan walaupun belum sampai ke destinasinya.

Khai membenamkan satu jarinya perlahan lahan dalam lubang kecil itu manakala lagi sebelah sedang bermain di keliling rekahan itu.

"Ahhh... haa... " Deeliza melepaskan keluhan beratnya. Punggungnys di angkat naik ke atas. Dia mahu rasakan jari itu dengan lebih dalam lagi.

"K..Khai.." Deeliza mula tersendu. Dia rasakan seperti dipermainkan. Tubuhnya mahu lebih daripada sekadar jari.

"Hum," Khai bergumam. Kepalanya tak boleh diangkat kerana kedua dua belah tangan Deeliza memeluk tengkuknya rapat ke dada.

"I want more..." Deeliza mahu menangis. Tubuhnya sudah tidak tahan apabila asyik dipermainkan sebegitu. Satu jari tidak cukup!

Deeliza mengangkang lebih luas. Sebelah tangannya turun , dia menolak boxer yang dipakai Khai ke bawah.

Dia sungguh terdesak. Dia mahukan lelaki itu memuaskan dirinya.

Khai melepaskan rangkulan. Kedua dua belah kaki Deeliza diletakkan pada bahunya. Khai merentap panties itu.

"Ahh.."

Tangan Khai seperti ada magis. Sesiapa saja yang terkena tangannya, pasti akan menjerit kesedapan.

Khai memerhati bahagian bawah itu dengan teliti. Dia menyimpul sebuah senyuman manis. Senyuman yang menbuatkan Deeliza gila bayang.

"You ... wet," Dua patah perkataan itu membuatkan wajah Deeliza lebih merah. Deeliza memalingkan wajahnya ke tepi.

"Dont tease me,! "

"Ahahaha. Okay.. Ready?" Khai kemudiannya bertanya dengan nada lembut. Dia mengusap bawah Deeliza yang berpeluh peluh.

"This might be hurt, " Khai memberi peringatan. Mata Deeliza sempat turun ke bawah , mulutnya serta merta ternganga luas.

8.5 inch!

"W...Wait.. Ahh!" Deeliza tak sempat menghalang. Dia rasakan seperti farajnya pecah. Dia dapar rasakan sakit di dalamnya. Air mata Deeliza mengalir dengan deras.

Dia menekup wajahnya lalu tersedu sedu menahan tangis. Khai bungkam. Dia lansung tidak jangka bahawa gadis bandar itu baru pertama kali melakukan hubungan intim.

"I thought... " Bicara Khai terhenti. Dia mula serba salah. Khai membiarkan batanngnya terbenam di dalam itu kerana kalau dia keluarkan sekarang , pasti akan lebih sakit.

Khai mengangkat tangan Deeliza ke tepi. Dia memandang wajah Deeliza yang basah dengan tangisan. "Sorry.." Khai mencium kedua dua kelopak mata Deeliza yang tertutup rapat.

Perlahan lahan Deeliza membuka matanya. Wajahnya sembab. Mata mereka bertemu.

"You want me to stop?" Kelembutan suara Khai ketika bertanya menyebabkan Deeliza rasa bersalah.

"No. It was hurt before. But I'm fine now... " Wajah Deeliza membahang sebaik saja dia habis bercakap.






....

Kau rasa?

Khalid Dhaliah [ COMPLETE ]Where stories live. Discover now