tiga tujuh

6.2K 99 2
                                    

Jackson menyerahkan beberapa jenis ubat yang berlainan kegunaannya. Lelaki tampan itu memiliki lekuk di dagunya dan kening yang tajam. Mata birunya dipadankan dengan kulit yang putih pucat. Bibir nipisnya tercalit lipbamb.

"Kenapa tak makan candy je. Boleh lebih high masa buat seks," Jackson tertawa lepas. Nurfa hanya buat wajah bekunya.

"Ingat lawak lah?" Jackson sengih macam kerang busuk. Tangan kanannya yang bertatu itu memberikan satu lagi pil yang berbalut. Bentuknya seperti gula-gula hitam dan bulat.

"Ni hadiah daripada aku. Makan bila kau tak boleh tangani masalah kemurungan kau atau kau punya kepala terlampau sakit. Pastikan masa tu kau tak de peneman. Or else , kau maybe buat benda tak sepatutnya." Jackson merupakan ahli farmasi dan merangkap orang yang bertanggungjawab menjaga kesihatan Nurfa.

"Ingat satu benda. Ubat ni bukan untuk pulihkan kau tapi hanya untuk legakan kau sementara waktu je," Jackson akan berpesan kepadanya setiap kali dia meminta ubat itu.

Nurfa merengus kasar.

"Perlu ke kau ingatkan aku setiap kali aku jumpa kau?!" Nurfa geram. Dia pantas mengambil kesemua termasuklah 'hadiah' itu.

Jackson angkat bahu.

"Biarlah. Sebagai sahabat yang peduli tentang kau , aku perlu ingatkan kau. Jangan over sangat buat kerja. Cari orang kanan as soon as possible. Kalau tak , jadi isteri aku. Biar aku jaga kau," Nurfa tayang penumbuk kepada Jackson.

"Aku tahulah," Jackson mencebik. Tahu sangat dengan perangai Nurfa yang gilakan kerja itu. Boleh je pun , dia serahkan kerjanya kepada ahli lembaga pengarah.

Nurfa mengambil 'hadiah' yang diberikan kepadanya di atas meja lampu. Dia sudah tidak tahan dengan rasa sakit yang ditanggungnya.

Sedang Khai berpaling ke arah lain. Nurfa segera menelannya segala gus.

"You'll regret it later, " Khai bangun. Dia menarik bajunya melepasi tubuhnya.

Sewaktu itu , Nurfa sudah dikuasai dengan 'hadiah' yang dia telan. Dia memandang Khai tidak ubah seperti makanan yang enak.

Baru saja Khai mahu membuka seluarnya , tangan kanannya ditarik dengan kasar sehinggakan tubuhnya hilang imbangan lalu jatuh ke atas katil.

Nurfa segera duduk di atas perut berotot Khai. Dia mengusap wajah Khai dengan lembut sehingga ke dada bidang Khai.

Nurfa menindih tubuh Khai. Dia mengusap dada bidang itu. Puting milik Khai dijadikan tatapannya.

Pandangan Nurfa sungguh menghairahkan. Dia menjilat puting kanan Khai sehinggakan tubuh itu meliuk ke atas. Tubuhnya bertindak balas dengan aksi Nurfa.

Kelopak mata Khai mula mengecil. Matanya layu dan anak matanya semakin gelap. Menandakan dia sedang mengalami perasaan yang sama seperti Nurfa.

Nurfa sengaja turunkan badannya hingga vagina dia terkena alat sulit lelaki itu.

"Urm.." Mata Khai terpejam rapat. Nurfa segera mencium bibir merah delima lelaki itu dengan rakus.

Dia sudah di kuasai dengan nafsu.

Lidah mereka saling berlanggaran dan saling bertukar saliva. Nurfa menekan lagi tubuhnya di atas dada dan bahagian bawah Khai.

Jantung mereka berdetak tidak sekata. Mereka berdua tidak cukup nafas.

Nurfa melonggarkan ikatan di bajunya sehingga kelihatan bahunya yang putih melepak. Dia melakukan segalanya dengan perlahan lahan.

Khai menelan air liurnya yang terasa sukar untuk ditelan. Perempuan itu tidak ubah seperti perempuan penggoda. Lekuk tubuh Nurfa mula kelihatan sehingga jubah tidur itu jatuh dan terlihat perut kempis Nurfa.

Khai meneliti tubuh itu yang tidak punya cacat cela. Gunung yang bersaiz besar itu seperti memanggil manggil dirinya untuk membelainya.

Faham dengan pandangan itu, Nurfa melekapkan tangan Khai dibalik bra hitam yang dia pakai.




...

Sorry pendek. Tak de idea nak sambung 😴

Khalid Dhaliah [ COMPLETE ]Where stories live. Discover now