Khalid 13 years old
Empat tahun berlalu sejak dia pancut depan muka fazira. Ya, dia baru faham bahawa kencing yang dia cakap kan itu sebenarnya air maninya. Dan selama dua tahun juga lah fazira tidak ajak khalid mandi bersama. Tapi dia tidak pernah menyesal akan perbuatannya. Dia bahkan bayangkan fazira sedang menghisap batangnya.
Khalid melancap batangnya sendiri sambil mendengar suara desahan perempuan dalam tabnya. Dia berbaring dalam keadaan berbogel.
"Darling, are you okay?" Wajah khalid terus menjadi pucat. Pintu di buka dari luar dan dia tak sempat untuk berbuat apa apa.
Beg kerja fazira terjatuh. Matanya membulat. Dia menyaksikan khalid sedang pancut ke arah langit sambil mata memandang ke arahnya. Khalid segera menutup tab yang dibuka , dia tidak sempat untuk menutup batangnya yang masih mencanak naik.
"What are you doing Khalid!" Suara fazira bergema. Dia menarik khalid untuk berdiri. Matanya sempat singgah pada tab itu.
"You need to be punish!" Fazira mencengkam tangan khalid dan memaksa Khalid menonggeng sambil kedua dua belah tangan memegang meja.
"Momma.."
"You suddenly call me momma? Your mom died! " Pak! Khalid terkedu. Bontotnya dipukul dengan tangan halus fazira. Air maninya terpacut pada lantai biliknya.
Pak! Pak! Pak!
Bontot khalid dipukul tanpa henti. Dan setiap kali , tubuh khalid meliuk ke depan. Setiap pukulan fazira, setiap kali itu batangnya memancut benih tidak matang.
Fazira mengerang sakit apabila tangannya sudah memerah. Khalid cepat cepat berdiri dan memegang tangan fazira.
"Momma. Im sorry." Bontotnya terasa pijar. Dia pernah melihat seorang lelaki meletakkan air maninya pada tempat yang pijar. Khalid mendekatkan tangan fazira pada batangnya lalu digosok di situ. Khalid berasa lega apabila fazira tidak menolak.
"Urgh!" Khalid terkebelakang. Batangnya sedang digengam. Mata fazira mencerlung ke arahnya.
"No. I don't... " Khalid menjerit ngilu. Badannya terangkat. Fazira sedang mencengkam lebih kuat batangnya. Dia terasa seperti batangnya mahu tercabut.
Fazira membuka butang baju kerjanya. Mata khalid ikut bersama. Untuk kanak kanak seusia 13 tahun sepertinya , dia sudah pandai berfikiran lucah.
Fazira membuka cangkuk bra. Membebaskan dua buah gunung bersama pucuk berwarna pink. Dia mengikut langkah fazira yang pergi ke katilnya. Fazira berbaring tepat atas air maninya.
"Suck it. You are my baby. Come to momma," baru sebentar tadi fazira marah , kini fazira sudah berubah mood. Khalid mahu berbaring di sebelah fazira tetapi tubuhnya di tarik menghempap tubuh fazira.
"Here," fazira tersenyum manis. Tanpa membuang masa , khalid menghisap dengan rakus. Dia menyonyot. Fazira mencengkam rambut khalid , memaksa khalid menghisap lebih kuat.
"Harder!" Fazira memberi arahan. Tangan khalid lagi sebelah menggentel punting kiri fazira. Dia tidak rasa segan dan menusuk jarinya dalam lubang faraj fazira. Dia tidak boleh mengangkat wajah.
"Put you little dick in my pussy," bagai di pukau , khalid menusuk batang kecilnya dalam lubang faraj itu.
"You are so tight" batangnya terasa perit. Dia merasakan bahawa fazira sengaja mengepit lubang itu.
"Ohh.. Oh.." Mulut fazira ternganga. Khalid sedang memasukkan benih dalam farajnya. Dia tergelak apabila khalid kelihatan begitu lelah.
"Oh , baby. Your dick too small. I'm not done with you. " mata khalid mengembang. Fazira duduk di atasnya. Fazira sedang bermain dengan batangnya.
Tidak sampai tiga minit, batang itu memancutkan benih sekali lagi pada lubang yang sama.
Mulut khalis separa ternganga. Dia sungguh letih. Kaki dan tangannya terkuak besar. Namun fazira masih lagi tersenyum di atas nya.
"No. One more."
Tubuh khalid tenggelam dalam tilam setiap kali fazira menusuk masuk farajnya pada batang Khalid.
Khalid mengah. Nafasnya tidak sekata. Belum sempat dia ambil nafas lega, mulutnya disodok dengan nenen fazira.
Khalid menghisap. Matanya membuntang apabila batangnya yang kendur itu di masukkan balik dalam lubang fazira.
"Seriously? " dia bertanya tidak bertenaga.
Fazira senyum lalu menggangguk. Sudah hampir setahun dia tidak dapat batang suaminya.
"I don't have energy. "
"I just need your dick baby. "
Khalid tersenyum.
"Will you left daddy if I give you more?"
"Ten more. Then I'll left your daddy. "
Khalid terkedu. Dia menggelengkan kepala.
Pagi itu , Khalid rasa seperti batangnya membengkak. Dua kantungnya juga dikulum oleh fazira. Khalid terasa sesuatu yang hangat semasa dia membuka mata.
Khalid tersenyum. Gembira apabila fazira sedang menghisap batangnya. Lagi.
Khalid sedar , semakin banyak kali dia keluarkan sperma. Semakin kurang likat sperma itu.
"Baby.." Hum. Khalid bergumam kecil. Dia tidak larat. Badannya sudah penat. Dia melihat fazira berdiri di atasnya dan sampai di bawahnya. Khalid dapat melihat dengan jelas faraj dan dubur milik fazira dari wajah. Nenennya juga bergoyang.
Fazira mengorek lubang farajnya dan mengeluar isi benih khalid di atas wajahnya.
Khalid tergelak. "Are you afraid get pregnant of my baby, princess?" Dia menarik tangan fazira. Fazira jatuh ke tepi. Khalid tarik senyum sinis.
"Dont worry. I'll make us have children. " Khalid mencium nenen pink perempuannya.
YOU ARE READING
Khalid Dhaliah [ COMPLETE ]
RomanceAMARAN TERGEMPAR : JANGAN BACA. TAKUT KENA HEART ATTACK SEBAB STRESS SANGAT. 1.12.18 #1inCerpen #1inRomance Thank you 🤗