Presentation yang disampaikan oleh client nya lansung tidak menyeronokkan.
"I think you should put your company name every page so people will acknowledge you. Plus, put something scientific. " Khalid merenung wajah jelita fazira. Matanya sedari tadi tekun pada satu arah.
"Baby." Tamat saja meeting. Khalid menekup pinggang ramping fazira. Bibirnya dijadikan mangsa cumbuan fazira. Mereka tidak peduli dengan mata mata yang lain. Mereka semua sudah arif dengan perangai CEO dan pengarah kewangan syarikat itu yang suka bercumbu di khalayak ramai.
Khalid mahu mendalamkannya lagi tetapi segalanya tergendala apabila terdengar suara yang khalid kenali di luar bilik meeting.
Lelaki itu sudah pulang.
Khalid merengus ketika fazira melepaskan pelukan dan berlari keluar dengan wajah bahagia. Kalau boleh, dia mahu kurung fazira di dalam rumahnya. Tiada siapa boleh menyentuh mahupun mengambil fazira darinya.
Cinta mereka , cinta terlarang. Dari segi agama mahupun undang undang.
"I miss you so much!" Khalid hanya mampu menahan api cemburu saat fazira dan Tuan Sri Rey Walker melepaskan diri. Fazira memeluk tubuh tegap Rey. Walaupun di mamah usia, ketampanan Rey dan tubuhnya seperti lelaki berusia awal 30-an.
"Son." Perhatian Rey beralih pada anak lelaki tunggalnya. Satu satunya pewaris legasi nya.
"Daddy. How are you? " Khalid bertanya tanpa nada. Dia membetulkan blazer yang dipakainya.
"I'm all good. Thank you buddy," Rey dihadiahkan sebuah ciuman di pipi. Mereka tertawa mesra.
"You doesn't want to ask about momma, daddy? " Sinis pertanyaan Khalid kepada bapa kandungnya. Wajah fazira sudah bertukar reaksi. Dia tidak suka akan soalan itu.
"What are you trying to say? " Rey buat muka tak faham. Dia melihat ke arah isterinya yang berada dalam dakapannya.
"He just make a fun , ignore him. So, shall we date? " Fazira tersengih , menampakkan keseluruh giginya yang putih. Mereka beriringan keluar.
Fazira menghantar pandang 'dont you dare to talk about that again'
Khalid menyeluk poket seluarnya. Dia tidak peduli akan amaran yang diberikan oleh Fazira.
"Tuan. Kami dah buat seperti yang tuan inginkan," Romy menghampiri Khalid. Dia menyerahkan i-pad.
Di dalamnya terdapat seorang perempuan yang naked. Badannya di salaputi darah.
"Darah? Did you killed her?!" Suaranya berdentum. Mata helangnya memanah Romy yang berdiri tegak sebelahnya.
"Tak Tuan. Darah tu daripada pasu yang dia gunakan masa nak selamatkan diri. Jadi itu darah Gaby," Khalid mengela nafas berat.
"Urgh!" Nurfa memegang kepalanya yang sakit. Dia masih ingat lagi kejadian di mana dia cuba selamatkan diri apabila dirinya didatangi oleh seorang lelaki yang bertutup dari atas hinggalah ke bawah.
"Arhh!" Nurfa menjerit tatkala dia melihat biasan dirinya di siling yang di tampal sepenuhnya dengan cermin. Dia dapat melihat tubuhnya tanpa seurat benang sedang terkangkang di hadapan cermin.
Nurfa menangis. Dia berasa malu apabila keadaannya sungguh mengaibkan. Dan dia terlalu takut untuk bergerak walau seinci. Tangannya menggengam cadar. Dia tidak sanggup melihat biasan tubuh badannya yang sememangnya menampak setiap inci vaginannya.
Clik!
Mata nurfa membuntang apabila seorang lelaki yang tak mungkin dia lupa masuk ke dalam bilik itu dan mencampak beberapa keping kertas berwarna padanya.
Dia menjeling kepingan itu. Kelihatan tubuh badannya dalam gambar itu. Bertambah lebat air matanya.
"Apa yang kau nak hah?! Kenapa buat aku macam ni? Apa dosa aku dekat korang!" Nurfa menjerit dalam tangisan. Dia bukanlah perempuan yang lemah tetapi dia juga bukan perempuan yang kuat apabila ujian datang bertimpa timpa padanya sekali gus.
"Aku nak benda mudah je dari kau. Lahirkan anak aku dan aku akan lepaskan kau." Dup! Jantung nurfa berhenti berdetak untuk beberapa saat.
"Kau ingat aku apa? Pelacur ke hah?! Kau kaya. Kau boleh orang lahirkan anak kau lah sial!"
Khalid diam tiada reaksi.
"You're not . And I won't call you one. Aku cuma laksanakan amanah momma. Bagi dia cucu daripada perempuan yang aku rasa istimewa. Dan kau orangnya."
Nurfa merenung lelaki gila itu. Harapkan wajah macam malaikat tapi hati busuk masak syaitan.
"Kau merepek apa ni? Kau culik aku lepastu act like kau innocent! Kau memang lelaki gila!!"
"Kau tahu, dalam mata kau tu ada satu perasaan yang aku cari dalam diri perempuan."
Nurfa tercengang . Sah lelaki itu gila.
"So, before start our 'love' , aku bagi kau pilihan. Jadi isteri sementara aku or perempuan simpanan aku."
Nurfa rasa macam nak hantuk kepala dekat dinding. Kegilaan apakah ini?
YOU ARE READING
Khalid Dhaliah [ COMPLETE ]
RomanceAMARAN TERGEMPAR : JANGAN BACA. TAKUT KENA HEART ATTACK SEBAB STRESS SANGAT. 1.12.18 #1inCerpen #1inRomance Thank you 🤗