deel 15

798 32 0
                                    

pp zaka

We reden terug richting Amsterdam.......... Het had me flink in de war gebracht het bezoekje aan Saara, ik moest het voor mezelf op een rijtje zetten. Waarom was ik getrouwd met Souhaila? Omdat ik van haar hield, omdat ik gek op haar was, omdat ik graag kinderen wou maar ook omdat ik serieus verder wou. Ik had geen zin meer in gespeel met meisjes, ik wou gewoon een vrouwtje thuis hebben en klaar. Geen andere meisjes meer om me heen. Maar was ik er eigelijk wel klaar voor? Het viel me veel moeilijker dan ik had gedacht om Saara te vergeten. Ik moest het gewoon proberen, ik moest genoegen nemen met de liefde die ik kreeg van Sou..

Mo werd gebeld. ''Ja laila''', nam hij op. ''Ik ben op de snelweg, waar ben je'' ...... ''is goed ik kom je zo ophalen ik ben in 20 minuten bij je.'' ..... ''Beslema a zine'' ..... ''Zaka neem afslag west je moet laila even oppikken en ons dan afzetten bij muntplein oke.'' ''Is goed'', antwoordde ik, een kleine vriendendienst.

Ik verminderde vaart en reed de straat in waar Laila zou staan. Ik kende haar verder niet, ik nam aan dat het gewoon weer is een vriendinnetje was van Mo. Mo stapte uit en groette haar met een kus op de mond.

''Zaka zet ons zo af daar heb je geen problemen mee toch?'' zei zaka tegen haar.

Ze gaf me een hand, ''Alles goed?'' ''Ja lekker en met jou'' antwoordde ik haar. ''Mo, waar komen jullie vandaan?'' ''We waren even in Rotterdam''. Ik was met me gedachte bij de weg en luisterde niet echt naar wat de 2 bespraken. ''Wat deden jullie daar'' vroeg ze. ''We gingen naar het ziekenhuis iemand opzoeken'', Ze was even stil en zei: ''Naar Saara wela?'' Ik keek haar aan via de spiegel. ''Waar ken jij Saara van.'' Vroeg ik haar verbaasd. ''Ooh ze zat bij mij op school, mooie meid hoor.'' Ik knikte en wou het er verder niet meer overhebben.

Een kleine 10 minuten later had ik de 2 afgezet en reed ik terug naar huis waar ik een vol huis aantrof met mijn schoonfamilie en vriendinnen van Souhaila.

'JOejoejoejoejoee''Leeehros zjeee'' joejoejoe.. Iedereen moest lachen toen ik de huiskamer instapte.

''Hla slemma djellek'' groette mijn schoonmoeder mij, ''lah selmik'' Ik groette mijn schoonmoeder met een kus op haar hand en groette de rest van de mensen die er waren. Ik liep naar de keuken toe om wat te drinken voor mezelf in te schenken toen Sou ook naar de keuken kwam.

''Hee schatje, moet je ook wat drinken'' vroeg ik haar. ''Nee ik heb net thee gezet voor de mensen, waar ben je geweest Zaka.''

Hier hield ik nou echt niet van, moest ik nu soms elke keer vertellen waar ik geweest was?

''Gewoon wat rijden, beetje met de jongens bijpraten je weet toch.''

elhoub wa el kdoeb (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu