Tuuuuuuuut tuuuuuuuuuut tuuuuuuuuuut tuuuuuuuuuuut tuuuuuut Dit is de voicemail van nummer.... Tfoe. Ik probeerde het nog een keer.0031 6 98765432....... tuuuuuuut tuuuuut
''Ja hallo'' ''Saara?'' ''Zaka?'' Ja zij was het, ik had haar stemmetje gemist. ''Zaka, hoe is het?'' ''Ja prima en met jou?'' ''Ja het gaat, ik had niet verwacht dat je zou bellen.'' ''Ach ja, ik wou je nog even bedanken voor je smsje dat vond ik heel lief van je lieverd.'' ''Geen dank, hoe is het daar in Aruba?'' ''Ja het is mooi weer alles is perfect.'' Het was even stil, ''Saar, ik spreek je later oke, rustig aan.'' ''Jij ook en maak er wat van he.'' ''Ik hoop het..'' antwoordde ik haar. ''Doei''
Ik hing de telefoon op de haak. Zou ik ooit een vriendschappelijke band met Saara kunnen beginnen? Of moest ik haar echt uit mijn leven verbannen? Ik wist dat ik dat niet zou kunnen....
Ik liep langzaam terug over het hete zand en zag Souhaila al vanuit de verte. Wat een beauty was ze ook. Ik hield zoveel van haar. Ik zag dat ze al een kleurtje had gekregen. Ze had rode wangen gekregen van de zon. Ik liep rustig naar haar toe en ging achter haar staan. Ik boog langzaam mijn hoofd over haar hoofdje heen en gaf haar een kusje op haar mond. Ze schrok wakker. ''Goeie middag schone slaapster'' Ze moest lachen, ''was ik in slaap gevallen?... En heb je Tarik gesproken (tarik is de broer van zaka)'' ''Ja ik heb hem doorgegeven dat we goed zijn aangekomen.'' ''Mooi zo.''
Souhaila wist dat Saara mijn ex was, maar ze dacht dat we al heel lang geen contact meer hadden gehad. Ze had Saara zelfs een aantal keer gezien als Saara bij ons thuis was met haar moeder bijvoorbeeld. Ze deden altijd aardig tegen elkaar, maar volgens mij konden ze elkaar wel schieten. Iwa ja... Ik wou Saara vergeten en er het mooiste van maken samen met Sou.
''Schatje, kom we gaan zwemmen, je verbrandt zo nog, dan smeer ik je straks in.'' ''Nee ik heb geen zin.'' ''GEEN ZIN?! azji nhoerilik geen zin!'' Ze moest lachen. Ik tilde haar op en droeg haar de zee in......