Wspólne gotowanie

3.5K 367 50
                                    

Minął tydzień odkąd wróciłaś z misji razem z Kakashi'm. Siedziałaś teraz w domu, czytając książkę kucharską. Miałaś ochotę na jakieś dobre, domowe danie. Nie mogłaś się jednak skupić na przepisach, bo cały czas myślałaś o czymś innym.

Chodziło rzecz jasna o Hatake, który stał ci się niezwykle bliski. Zastanawiałaś się, czy nadal traktujesz go tylko jako przyjaciela. Poziom waszej relacji nie był taki łatwy do stwierdzenia, jak kilka tygodni temu.

Zdawałaś sobie sprawę, że przy szarowłosym czujesz się szczęśliwsza, jednak czasami zestresowana. Miałaś świadomość tego, że na jego widok mimowolnie się uśmiechasz, a twoje serce zaczyna szybciej pompować krew.

Twoje przemyślenia jak zwykle musiał ktoś przerwać. A tym kimś naturalnie okazał się być Kakashi Hatake we własnej osobie.

Pukał w szybę, czekając aż zwrócisz na niego uwagę. Wypuściłaś głośno powietrze z ust i podeszłaś do niego. Otworzyłaś okno, jednocześnie marszcząc brwi.

— Stęskniłeś się, czy co? - mruknęłaś, unikając jego wzroku. Szarowłosy uśmiechnął się w ten swój charakterystyczny sposób i jakby nigdy nic wskoczył do twojej kuchni przez okno.

— Można tak powiedzieć - odparł i zaczął się krzątać po pomieszczeniu. — To książka kucharska? Będziesz coś pichcić? Mogę pomóc?

— Tak, tak i nie - powiedziałaś, podchodząc do stołu. — Nie potrzebuję kuchennych rewolucji.

— No weź, przecież nic się nie stanie.

— Z tobą nigdy nic nie wiadomo.

— Akurat gotować to ja potrafię -mruknął urażony szarowłosy, krzyżując ramiona. — I ci to udowodnię.

— Zgoda, kto przygotuje lepsze danie, zwycięża! - oznajmiłaś pewna swoich umiejętności. Hatake przystał na taki układ i od razu zabrał się za gotowanie. Był jeden szczegół, który dawał ci przewagę; to była twoja kuchnia i doskonale wiedziałaś gdzie co jest, z czym Hatake musiał sobie jakoś poradzić. Cóż, znalezienie talerzy przez niego trwało dłużej niż wysuszenia włosów.

Gdy on znalazł wszystkie potrzebne składniki i naczynia, ty byłaś już w połowie kończenia swojego dania.

Po kilku minutach postawiłaś talerz/miskę na stole.

Po dłuższym czasie oczekiwania, Kakashi również zakończył pracę. Spojrzeliście na swoje dania, a w waszych oczach błyszczał podziw.

Teraz obawiałaś się, że mimo zwycięstwa czasowego, możesz ponieść porażkę smakową. Niepewnie wzięłaś pałeczki i spróbowałaś potrawy mężczyzny.

W twoich ustach trwało szaleństwo smaków. Twoje kubki smakowe doznały olśnienia. Miałaś gwiazdki w oczach, gdy znów skosztowałaś jego dania, nie zwracając nawet uwagi na Hatake, który bez zmartwień, że go nakryjesz, mógł zająć się jedzeniem twojej potrawy. Musiał przyznać; była pyszna.

Kakashi Hatake » Boyfriend Scenarios Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz