Gdy masz okres

3.4K 318 19
                                    

Jeśli chodzi o to te dni, to nie zmieniło się za wiele, po za tym, że od czasu do czasu byłaś nieco drażliwa. Sam Kakashi nigdy by się nie domyślił, musiałaś mu o tym powiedzieć, przy okazji ostrzegłaś go, aby nawet nie próbował cię denerwować.

Stałaś przy oknie i podlewałaś kwiaty, natomiast Hatake, jak to miał w zwyczaju wprosił się do ciebie i teraz grzecznie czekał na kanapie, aż skończysz.

Mężczyźnie zaczynało się nudzić, więc postanowił z tobą pogadać. Co prawda, twoje odpowiedzi nie były długie, jednak wystarczały, by ciągnąć luźną pogawędkę. Temat rozmowy w pewnym momencie zszedł na tor rodziny. Tym razem to się rozgadałaś, opowiadając mu o swoich bliskich.

Kakashi słuchał uważnie, uśmiechając się co jakiś czas, gdy usłyszał jak narzekasz na niektórych członków twojego klanu.

- Wiesz, chciałbym poznać twoją rodzinę. Na przykład tą ciocię, o której tyle mówiłaś - stwierdził i spojrzał na ciebie.

- Ona ma prawie pięćdziesiąt lat i twierdzi, że okres to dar od diabła.

Po chwili usłyszałaś cichy śmiech mężczyzny, który starał się zamaskować swoje rozbawienie kaszlem.

- Co się śmiejesz? Może nie od diabła, ale na pewno nie od Boga! - powiedziałaś, odwracając się w jego stronę.

- Z tym się zgodzę, bo teraz nie zachowujesz się jak aniołek, więc może jest w tym odrobina prawdy - przyznał szarowłosy i wstał, po czym do ciebie podszedł.

- Myślisz, że jeśli będziesz mi się podlizywał, to dam ci taryfę ulgową? - prychnęłaś rozbawiona i pozwoliłaś, by cię objął.

- Myślisz, że jej potrzebuję? - spojrzał ci głęboko w oczy i uśmiechnął się pod maską.

Jego dłonie powoli błądziły po twoich plecach, a sam mężczyzna zaczął się nad tobą pochylać. Przyglądałaś mu się, ciekawa jego zamiarów.

- Myślę, że nie masz pojęcia, w co się pakujesz - powiedziałaś, czując jego rękę pod swoją koszulką. - Muszę cię uświadomić.

Kakashi już chciał coś odpowiedzieć, gdy stanęłaś mu na stopie i odsunęłaś się natychmiastowo, marszcząc wrogo brwi. Syknął i spojrzał na ciebie zaskoczony, z bólem i pretensją w oczach.

- To ja się tu wykrwawiam, a tobie tylko jedno w głowie, zboczeńcu!

Niech się jej ten okres już skończy, bo niedługo wyląduje połamany w szpitalu...

Kakashi Hatake » Boyfriend Scenarios Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz