АНХААР!!! өгүүллэгийн төгсгөлд тод хараар бичсэн хэсгийг нь уншиж бай л даа. Мэдэгдэл болон хэрэгтэй мэдээллээ тэнд бичсэн байдаг ш дээ.
Яг дээд талд нь тэр тийм шүү, тэгнэ шүү гээд тайлбарлаад бичсэн байхад доор яг бичсэн юмыг маань асуух юмаа. Хоёр гуравхан мөр унших чинь залхуутай зүй биш биз дээ???
===============
16-р хэсэг
Эми мэдээж гайхсан харагдана.
"та яаж намайг олсон юм?"
Бэкхён "хичээл тарах үеэр чинь би сургуулийн чинь гадаа хүлээж байсан юм. Тэгээд л чамайг наашаа ирэхийг хараад" гэсээр урд нь суулаа.
Эми "мм, тэгээд яах гэсэн юм?"
Бэкхён "надтай хамт нэг газар руу яваач"
Эми түүн рүү том хараад "хаашаа??" гэж асуулаа.
Бэкхён "зүгээр л надтай хамт явж болохгүй гэж үү?" гэсээр гараа өглөө.
Эми хэдий эсэргүүцэх талаар бодож байсан ч түүний бодлоос түрүүлээд гар нь Бэкхёны гараас атгасан байлаа.
Бэкхён Эмиг машиндаа суулган хаашаа ч юм хөдөллөө. Яг хаана очих яах гэж байгаа тухайгаа огт хэлсэнгүй. Зүгээр л урдах замаа ширтэн явсаар.
Эми "хаашаа явж байгаа юм?"
Бэкхён "чамд таалагднаа санаа зоволтгүй" гээд дахин зам руугаа ширтэнэ.
Эмид асуух асуулт хэдэн арваараа байсан ч нэгийг нь ч асууж чадсангүй зүгээр л Бэкхёныг ширтэн чимээгүй явна.
Бас хааяа нэг цонхоор харах ба бодол бодон явсаар нэг л мэдэхэд тэд хотоос гарсан байв.
Хэдэн цаг явсныг нь мэдэхгүй ч хангалттай удаан явлаа.
Нэг л мэдэхэд уудам амгалан далайн ус цэлэлзэн нүдний өмнө гийх ба Эми далай харсан даа их гайхсан бололтой нүд нь томрон "далай байна ш дээ, үнэхээр далайд ирлээ гэж үү?" хэмээн орилох шахам хэлэхэд
Бэкхён зүгээр л түүнийг ширтэн инээмсэглэх ба "халуун орны далай биш ч өнөөдөртөө бидэнд энэ далай хангалттай байх" гээд эргээд замаа ширтэв.
Эми "яагаад гэнэт далай явж байгаа юм? Эрис яах юм? тэр биднийг хүлээж байгаа даа" гэхэд
Бэкхён "санаа зовох хэрэггүй дээ, маргааш амралтын өдөр тийм болохоор өнөөдрийг зөвхөн чи бид хоёрынх байгаасай гэж хүсэж байна болно биз дээ?" гэхэд Эми хурдхан толгой дохилоо.
ČTEŠ
/Дууссан/ 👑 Queen Of Darkness 👑
FanfikceГол дүр: EXO Baekhyun Төрөл: Фантастик, хайр дурлал Харанхуйн тайжийн хоёр дугаар бүлэг бөгөөд уг өгүүллэгт Кай Инбинь хоёрын охин Эми болон Бэкхён нарын хайрын түүх өрнөх болно оо.