12.Bölüm

36.2K 2K 33
                                    

Miran kızın yanından banyodan çıktı.
Kapıyı kıracak gibi çalan annesi ve yengesi Yasemin'i içeri aldı.
Yüzlerine sinirle bakıp odadan bir hışımla çıktı.
Yasemin ve Ayşe hanım odanın halini görünce Elvan'ı daha çok merak ettiler.
"Anam bu odaya ne olmuş böyle savaş çıkmış "
"Ne yapmış bu deli oğlan böyle Allah'ım sen yardım et "
Söylenerek banyoya ağlayan kızın yanına geldiler .
Yasemin kızın kanayan dizini farkedince eline dolaptan aldığı pamukla temizledi.
Ayşe hanım kızın saçlarını topladı  küçük bir öpücük kondurdu .
"Geçti güzel kızım geçti artık "deyip eline su doldurup kızın yüzüne sürdü. 
Elvan sanki kanı çekilmiş gibi öylece yatıyordu.
İki kadın kızı yavaşça yerinden kaldırıp yatağa yatırdılar.
Elvan yaşadıklarını unutmak istercesine hemen uykuya daldı .
İki kadın sessizce odayı topladılar.
Yasemin kızın uyurken titrediğini gördükçe akan gözyaşlarına engel olamıyordu.
"Anne artık Devran'a söylemek gerekmez mi ?Bu kız heba olacak Miran'ın elinde "deyip iç çekti .
"Bilmiyorum Yasemin bilmiyorum aklım durdu .Miran sinirlidir deli doludur ama bu adama benim tanıdığım büyüttüğüm adam mı bilmiyorum .O kız  kanlar içinde yerde otururken benim oğlum nasıl  yardım etmez ?Nasıl kucaklayıp kaldırmaz anlamıyorum"dedi.
"Ben yanında kalayım anne bir şeye ihtiyacı falan olur "
"Olur ama bu odada kalmasın artık başka odaya yatıralım kızı "
"Miran ne der anne ?"
"Ne söylecek ikide gözü görmediği için sevinir "deyip Yaseminle birlikte çıktılar .

Miran hala yaşadıklarına kıza yaptıklarına inanamıyordu.
Neden bu kızdan bu kadar nefret ettiğini bile bilmiyordu nedenini düşündü düşündü sonunda aklına gelen görüntüler ile midesi bulanıyor gibi oldu.
Geçmişi kafasından silip atmaya çalıştı.
Hüseyin bey adamın durmadan içmesine şaşırdı.
Devran'a haber vermek istedi ama belli ki eskisi gibi samimi değiller yoksa tek başına içmez onuda çağırırdı diye düşündü.
"Miran evladım gündüz gözüne bu ne efkar ne oluyor anlat belki bir yardımım dokunur "
"Abi ben bitmişim bana kimsenin yardımı dokunmaz içimdeki sevgiyi şefkati söküp aldılar "
"Ne oldu evladım anlat ?"
"Anlat ki içini kemiren neyse bir çare yol bulalım "dedi .
"Hüseyin abi ben arkadaşımın ,kardeşimin emanetine sahip çıkamıyorum .Olmuyor tek yaptığım kızın canını yakmak"
"Neden peki Miran düşündü mü bunu ?"
"Eminim düşündün hatta nedenini de buldun o yüzden kıza eziyet ediyorsun değil mi?"
"Çok neden var abi kıza kötü davranmam için çok "
Miran derin bir nefes aldı gözüne yeniden gelen Elvan'ın görüntüsü ile başını sağ sola salladı.
"Abi kızın hareketleri tavrı sanki Gülnihal gibi .Karşıma geçmiş onun yüzünden ayrıldığım sevgilim gibi davranıyor onun gibi giyiniyor "deyip bardağındakini kafasına dikti.
"Sonra birde sırf benimle evlenmek için nişanlısından ayrılmış abi nasıl kız bu amacı ne ?"Deyince adam şaşkınca baktı.
"Belkide tek amacı seninde onu sevmendir,belki aşıktı sana umutsuzdu karşısına böyle bir fırsat geçince değerlendirdi"
"Yok abi ne aşkı onun tek derdi hanımağa olmak nişanlısının ağalıkta gözü yoktu sırf bu yüzden kendini bana yamadı."
"Sen yinede dikkatli ol derim kırma kızın gönlünü bekle fırsat ver amacını ancak o zaman anlayabilirsin .Sabırlı ol iyi davran hatta kıza bakalım o sana nasıl karşılık verecek "dedi.
Adamın söyledikleri Miran'ın aklına yatmıştı .
"Bakalım küçük sümüklünün amacı neymiş ?"diye sallanarak masadan kalktı.
Metin kahyanın yardımı ile eve geldi .Kadınlar mutfakta olduğu için geldiğini görmediler .
Metin kahyada karı kocanın arasına girmemek ağasının durumunu konağa duyurmamak için adamı yatak odasının kapısının önünde bırakıp gitti.
Miran girdiği odanın temizlenmiş haline baktı başını yatakta yatan kıza çevirip bir süre yüzünü izledi .
Yatağın üstüne oturup kızın yüzünün her bir karesini incelemeye amacını anlamaya çalıştı.
İçkininde etkisiyle oturduğu yerde Elvan'ın yanında uykuya daldı.

Çalı Dikeni ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin