36.Bölüm

32.7K 1.8K 33
                                    

Elvan kollarında uyandığı kocasının yüzüne bakıp başını yastığa gömdü.
Hala bu durumda olduklarına inanamıyor olsa da halinden mutlu bir şekilde Miran'a daha çok sokuldu.
Ne yaşanırsa yaşansın hayatlarına kim ne amaçla girerse girsin artık biliyordu Miran onu seviyordu Elvan ise adam için zaten ölürdü. Tüm o esip gürlemesi, kaybetme korkusu ve en önemlisi ruhunu aklını esir alan illet kıskançlıktı .
Miran'ın ,kalbine , ruhuna hatta bedenine dokunan bütün kadınları tanımasada deli gibi kıskanıyordu.
Neden sanki erkeklerde kendilerini sadece kadınlarına saklamaz ki diye düşünerek kendi kendine sinirlendi adamın kolunu acıtacak şekilde sıktı.
"Ahh noluyor lan !"
"Günaydın Miran ağam !"
"Günaydın Elvan'ım ,bahar kokulum günaydın ... Kız sen niye bana acı çektirerek uyandırıyorsun yine ne oldu ?"
"Hiç ne olacak ! Düşünüyordum Miran ağamın hareminden kaç kadın gelip geçmiştir .Kaç kişiyi almıştır yatağına, teninde kaç kadının tövbe tövbe ." Deyip söyledikleri ile kendi ağzını eliyle kapattı.
Miran karısının sabah kıskançlığı ile gülmeye başladı.
"Eee devam et sen devam et Elvan hanım !"
Elvan ise söylediklerinin utancı ile gülüyordu. Sabah sabah adamı ne için cimcikleyecek uyandırdım . Yine de pes etmedi yalancı sinirle yönünü Miran'a döndü.
"Bundan sonra bir dokundur bir tarafına başka kadınları ben sana neler yaparım görürsün! "  söylenerek banyoya adeta kaçtı.
Miran deli karısının arkasından kahkahalarla gülerken Elvan ile yaşamanın cidden eğlenceli olacağını düşündü.

Karısı banyodan çıkınca hayran hayran kızın her bir hareketini izledi.
"Elvan ."
"Hmm"
"Bugün Hüseyin abinin oraya gidelim mi ?"
Elvan duydukları ile makyaj masasından kalkıp Miran'ın yanına geldi.
"Ciddi misin sen ?"
"Hemde çok ciddiyim ."
"Ama oraya gitmemi laf etmezler mi ?"
"Sen benim karımsın kim karışabilir !"
"Baban kendi içtiğin yetmiyor kızıda haram masaya mı oturttun diye evde baston ile kovalar seni haberin var mı !"
Miran karısını kollarına çekerek gülümsedi.
"Bizde gece eve gelmeyiz böyleliklede kimse nereye gittiğimizi nereden geldiğimizi bilmez ne dersin ?"
"Olur mu ki ayıp olmaz mı ?"
"Sen ister misin onu söyle gerisini ağa kocana bırak !"
"Ağa kocam öyle mi ?"
"Öyle hanım ağam ."dedi . Elvan'ın burnunun ucunu öpmesi ile kız kendini adama bıraktı dudaklarına eğileceği anda telefonun sesi ile birbirlerinden ayrılmak zorunda kaldılar.

Emre İstanbul'da yaşadıklarını unutmak kafasını dağıtmak ,düşünmek için geldiği Mardin'de yaşadığı olaylar ile karışmış adeta kör düğüm olmuştu.
Abisi ve Devran'ın sevdiği kadınların yanına uçarak aşkla gidişlerini hayretle izledi.
O da sevdiğini düşünüyordu İdil ile mutlu sayılırlardı fakat ne Miran gibi hayatla bağlantısı kesilmiş ne de Devran gibi gözlerinin içi güler olmuştu.
Hatta Devran ağa karısının yanına giderken aşık ol bile demişti.
Karışan kafasını boşaltmak için ameliyattan çıkan Ömer'in doktorunun yanına gitti.
"Durumu nasıl doktor bey "
"Geçmiş olsun korkulacak bir şey yok . Yine iç kanama riskine karşı uyutuyoruz ."dedi.
Emre ,Ömer'in ailesinin hastaneye gelmesi ile oradan çıktı.
Nereye gitsem diye düşünürken bir an hiç kimseyi umursamadan İstanbul'a dönmeyi düşündü .
Aklına Devran'ın onu evlenmeye zorladığı Leyla'nın yaşlı gözleri gelince derin bir nefes aldı.
"Ben ne yapacağım Allah'ım sen bana doğru yolu göster ." Diye söylenerek arabasına bindi Dağhan konağına sürdü.
Bu konuyu halletmeden gitmek bize yakışmaz diye düşündü.

Devran ise karısının gece bayıldığını Leyla'dan duymuş Diyar fazla heyecandan dese de adamın aklına gelen ihtimal ile nefesi kesilmişti.
İlk karısı sevdiği Melek'i ve evladını kara toprağa vermişti.
Şimdi yeniden hayata tutunmuş Diyar'ı sevmişken kaybetme düşüncesi içini sızlattı.
Pencereden dışarı dalgın dalgın bakarken avluda kızlarla oturan ,gülen karısını görünce dayanamayıp yanlarına indi.
"Diyar ."
"Günaydın Devran "
Kocasının yanına gelip fısıldadı.
"Ne oldu ve ne bu halin sabah sabah "
"Hadi hazırlan doktora gidelim ."
Diyar ağzı açık bir şekilde adama anlamaz şekilde baktı.
"Neden ki bir yerin mi ağrıyor  hasta mısın ?"
"Diyar benim için değil senin için dün bayılmışsın Leyla söylemese haberim dahi olmayacak ."
"Şey Devran ben söyleyecektim ama utandım."
"Neden utanıyorsun güzelim sağlık bu ."dedi.
Diyar kocasının elinden tuttu .
"Hadi odamıza gidelim orada rahat rahat konuşuruz ."
"Diyar güzelim ben diyorum hastaneye gidelim sen diyorsun odamıza ."
"Off Devran utandırma işte odamızda anlatırım ."deyince adam karısının heyecanlı halinden ne söyleyeceğini anladı derin bir iç çekti.
"Peki madem odamızda söyle ."deyip kızı beklemeden önden önden yürüdü.

Diyar adamın tavrı ve sözleri ile içinde bir yerlerin kırıldığını hissederek kocasının yinede peşinden gitti.
Odaya girince Devran pencerenin önüne geçti kıza arkasını dönüp konuşmasını bekledi.
"Devran neden bana böyle davranıyorsun ?"
"Nasıl davranıyorum !"
"Arkanı dönmüşsün ben çok heyecanlıyım ama sen neden böylesin ? Neden beni umursamıyormuşsun gibi davranıyorsun anlamıyorum ?"
Devran sinirle karısına döndü .
"Seni çok umursuyorum ,kendi canımdan bile daha çok sadece korkuyorum ."
"Neden !"
"Sandığım şey yüzünden ! Hamile misin Diyar !" soğuk ve duygusuz çıkan sesi ile kız kocasının gergin yüzüne bakıp yutkundu gözlerinden akan yaşlar ile eli karnına gitti.
"Hamile misin dedim ."
Diyar kocasının verdiği tepkinin nedenini anlamıyor yaşadığı korku ve hayal kırıklığı ile başını aşağı yukarı salladı.
"Ne zaman öğrendin ! "
"Bir kaç gün önce öğrendim . Devran sen bizi istemiyor musun ? " deyince adam karısının gözyaşlarına daha fazla dayanamayıp bir kaç adımla yanına gelip kollarına aldı sımsıkı sarıldı.
"Seni de kaybedemem Diyar ! Sende gidersen dayanamam yaşayamam ." Deyince kız gözyaşları içinde gülümseyerek kocasının yüzünü ellerinin arasına aldı.
"Senin gibi yakışıklıyı bırakıp gitmem ki ben deli miyim ?" Bize bir şey olmayacak Devran ,bebeğimizle bir aile olacağız tamamlanacağız . Senin ve benim bir parçam olacak onu gerçekten istemiyor musun ?"
Devran dolan gözlerle karısının yüzüne baktı.
"Her şeyden çok istiyorum ama seni de istiyorum bırakma beni küçük sevgilim ,sen olmazsan solarım ben" gözlerindeki yaşları umursamadan alınlarını birbirine yasladı.
"Seni çok seviyoruz .Biz seni hiç bırakmayacağız sende bizi sev bırakma babası "
Adamın elini alıp karnının üzerine bıraktı.
"Ben çok heyecanlıyım senin parçan içimde can buluyor . Bizim aşkımız daha da büyüyor inanabiliyor musun ben anne olacağım .Yanımda olmana ihtiyacım var .Baba olacaksın Devran ."dedi.
Devran elinin altında bir can olduğunu düşündükçe içindeki korkuların eriyip mutlulukla heyecana dönüşmesine izin verdi.
"Ömrümün sonuna kadar yanınızda olacağım ama sende dikkat et tamam mı ? Ağrın olduğunda bir sorun hissettiğinde bana söyle tamam mı?"
"Of Devran biraz iyi şeyleri düşünmeme izin versen neden ağrı çekmeyi hatırlatıyorsun ben aş erme kısmını düşünerek yaşıyorum," deyince adam karısının saçlarını öptü.
"Akşam sana güzel bir yemek ısmarlayayım o zaman ne dersin ?"
"Ayy çok güzel olur ama Leyla ne olacak ? Birde kaşı gözü durmayan kendine damat arayan bir Gülnihal var ki düşman başına ."
"Halledeceğiz güzelim Ömer bir uyansın kendine gelsin işin aslını öğreneceğiz ."dedi.
"Ama Leyla ona ne olacak ? Aslında Emre abim ile evlenseler ben çok sevinirdim . Çok yakışırlar ki Emre abim sessiz ruhsuz bir adamdır Leyla bıcır bıcır konuşkan nasıl güzel olurlardı."deyince Devran karısına gülerek baktı.
"Bu gidişle bütün Mardin'i biz evlendireceğiz .Bir anlık bir şeydi Diyar ağzımdan çıktı ama olmaz .Leyla'yı kurtarmak isterken Emre'yi ateşe atmış mecbur bırakmış oluruz.Sonuçta Emre Miran gibi sahte bir masal peşinde değil ki kurtarmak için onuda zorla evlendirelim"dedi.
Diyar kocasına hak vererek başını eğdi .
"Sen her şeyin doğrusunu bilirsin . Bu akşam abimlerle çıkalım mı yemeğe ?"
"Olur arayalım bakalım Miran efendiyi Elvan fırtınası dinmiş mi ? Benim kardeşimde ne dişli çıktı helal olsun! "
Kendi kendine gülerek Miran'ı aradı.

Yeni bölüm için bayağı bekletmişim kusuruma bakmayın.

Arada yeni bölüm istiyoruz diye yazarsanız ben sanırım daha iyi görürüm🤔malum finale giden bir hikayem var ve kurgusunu ayarlamak kolay olmuyor.
Tekrar affola yeni bölümde en kısa zamanda görüşmek üzere 🌸🌸

Çalı Dikeni ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin