29.Bölüm

35.5K 1.9K 35
                                    

Leyla Ömer ile konuştuktan sonra ne yapacağını bilmiyordu.
Bir anlık sinirle ağzından çıkan sözlere kendi bile inanamadı .
O kötü olmak istemiyordu can yakmak mutsuz bir kadın olmak istemiyordu ki .
Tek hayali sevdiği adamla kendine ait  bir yuva kurmaktı .
Bu zamana kadar aklını annesi ve Gülnihal karıştırmıştı ama kalbinin  derinlerinde  mutlu olmak isteyen küçük kız hep yaşıyordu.
Derin bir nefes aldı yatağına geçip oturdu.
Ne yapacağını düşünürken Gülnihal odasına girdi.

Gülnihal'in odaya gelişi ile başını yerden kaldırdı.
Arkadaşının yüzüne bakmaya her şeye rağmen utanıyordu.
Bir sinirle yaptığı şeyin akla mantığa uyar bir yanı yoktu
"İyi misin Leyla ne bu halin üstünden kamyon geçmiş gibi ?"
"Kamyon değil Yusuf abim geçti İbrahim'de uzaktan izledi sağolsun "deyip iç çekti .
"Sen benden daha beter haldeymişsin bende senden yardım bekliyorum şu haline bak "deyip kızın kaşının üstündeki yaraya dokundu.
"Ömer ile gerçekten birlikte oldun mu Gülnihal nasıl güvenip evlenmeden kendini bir adamın vicdanına bırakırsın anlamıyorum seni ?"

Gülnihal gözyaşlarını sildi Leyla'nın dizine yattı.
"Ben istemedim Leyla o o bana tecavüz etti yapma dedim dokunma dedim yalvardım ama beni dinlemedi şimdi ne yapacağım çok çaresizim"
Yalandan ağlamasına söylediklerine ve  iç çekişlerine Leyla inandı.
"Ne ? Sana böyle bir şeyi nasıl yapar hala inanamıyorum .Gülnihal susamazsın şikayet etmelisin cezasını çekmeli bu kadar kolay bu işten kurtulmamalı . "
"Yapamam Leyla bunu yapamam o zaman adım çıkar ben yuva kurmak istiyorum nolur yardım et bana "deyince Leyla arkadaşına  anlamaz gözlerle baktı.
"Ben sana nasıl yardım edebilirim Gülnihal şu halime bak kendime bile hayrım yok "
Gülnihal başını kaldırıp arkadaşına  baktı .
"Benim tek çarem Miran anlıyor musun ?"
"Ben arıyorum ama telefonlarını açmıyor yardım et bana Miran ile konuşmam lazım "
Leyla hala Gülnihal'in amacını anlamamıştı ne işler çevirecek farkında bile değildi .
"Niçin arıyorsun Miran'ı o evli bir adam artık . Gülnihal onu neden bu işe karıştırıyorsun bırak mutlu olsun aldattın zaten sen o adamı şimdi hangi yüzle kim olarak karşısına çıkacaksın anlamıyorum seni ?"

"Ben ağa karısı olmak istiyorum Leyla kuma olmaya bile razıyım anlıyor musun ?  Miran beni seviyor telefonlarımı açarsa onun için nişan attım derim hemen inanır  bana kıyamaz aşık bana beni ortada bırakmaz "
"Peki diyelim her şey dediğin gibi oldu kuma oldun ilk gecende çarşaf isterler  onu ne yapacaksın ?"
Gülnihal ayağa kalkıp dışarıdaki Yusuf'a baktı yakışıklı adam diye düşündü .
Aklının bir kenarına Yusuf'u yazarak Leyla'ya geri döndü .
"Saf mısın kızım veriyorsun parasını dikiyorlar bende yaptırırım ne var "deyip tekrar Yusuf'u incelemeye başladı .

Leyla ise arkadaşının sözleri ile midesinin bulandığını hissetti .
Kendine şaşırdı böyle bir kızla nasıl yıllarca  arkadaş oldum diye kızdı.
"Ben sana yardım edemem yapamam . Elvan o da benim gibi sevgisiz kimsesiz büyüdü Miran ile mutlu olma şanslarını elinden alamam"
"Leyla arkadaşını ortada mı bırakacaksın  namus davasından ölmemi mi  istiyorsun ?"
Leyla sızlayan bacağına rağmen yürüyüp odanın kapısını açtı .
"Sen eminim kendine yeni bir plan kurarsın ama  benden  ve abimden uzak dur .Bizden sana fayda gelmez "deyip kızın çıkmasını bekledi.
"Sen ne zaman böyle bir kız oldun Leyla iyilik damarın mı tuttu ? Ağa karısı olmak seninde hayalindi ne değişti ?"
"Ben senin gibi, annem gibi bir kadın olmayacağım Gülnihal .Ağa karısı olmak yerine mutlu bir kadın olacağım sevdiğim adamla evleneceğim "dedi.

Gülnihal arkadaşına alay eden gözlerle bakıp gülmeye başladı.
"İbrahim seni hiç bir zaman sevmeyecek karım deyip koynuna almayacak biliyorsun değil mi ? Leyla seni kimse sevmez ki şu haline bak benden güzel bile değilsin ama ben istediğim her adamı alırım .O senin çok sevdiğin İbrahim'i bile koynumada nikahımada alırım "deyince Leyla arkadaşına acıyan gözlerle baktı .
"Sana yaptıkları için Ömer'e kızıyordum ama sen acınmayı bile haketmiyorsun ."
Kapıyı arkadaşının yüzüne kapadı yatağına geçip ağlamaya başladı.

Çalı Dikeni ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin