31.Bölüm

36.7K 2K 48
                                    

Gülnihal Hazar konağının önüne gelince derin bir nefes aldı .
Ona inanmaları için yüzüne mutsuz bir ifade takınıp içeriye girdi .

Elvan aralarındaki sorunları bilinmezlikleri aştığı kocasına daha sıkı sarıldı .
"Elvan "
"Hı "
"Güzelim nefes alamıyorum kollarını az gevşetsen mi ? "
Utanarak kollarını gevşetti başını Miran'ın göğsüne yasladı .
"Bu kokuyu çok seviyorum senle ben karışmış gibi "deyip utanan karısının boynuna başını gömdü .
Başını kaldırdı karısının dudaklarına eğileceği anda aşağıdan gelen seslerle yataktan bir hışımla kalktılar .
Avluya çıkınca ikiside Gülnihal'i tam kavuşmuşken görmeyi beklemiyorlardı ,
Miran karısının yüzüne tedirgin bir şekilde baktı kızı rahatlatmak için uzanıp elini tuttu.
"Sakin ol bakalım derdi neymiş ,ben seninim sakın unutma bunu tamam mı güzel karım "deyip saçlarını öptü.
El ele aşağı avluya merdivenlerden indiler .

Gülnihal karşısındaki çiftin ne ara bu kadar yakınlaştıklarını anlamadı ikisine dik dik bakarak sinirle soludu .
Gördüğü manzara karşısında Ömer'den bir kez daha nefret etti .

"Merhaba eski sevgilim ve en yakın arkadaşım"dedi .
Elvan kocasının elini bırakmadan başını dikleştirdi.
"Amacın bana kötü hissettirmekse uğraşma sana karşı hiç bir suçluluk duymuyorum dahası sende çok iyi biliyorsun ki ilk seven bendim ."

Miran karısından duyduğu sözlerle başını çevirip tebessüm etti.
İkisininde zamanında düştükleri aşkı artık çekinmeden kabul etmeleri ,şu an el ele olmaları gerçek olamayacak kadar güzel bir rüya gibiydi .
Tek kötü yanı karşılarındaki kızın bu rüyayı kabusa çevirmek istemesiydi.
Miran kendisini kandıran kıza nefretle baktı .
"Niye geldin Gülnihal ne istiyorsun bizden ? Benimle birlikteyken Ömer'i cepte tuttuğunu her şeyi biliyorum ne yüzle buradasın hala ?"

Gülnihal adamın söylediklerini duymamış gibi konuşmaya aşklarını itiraf etmelerine dokundurdu.
"Demek sonunda kabul ettiniz birbirinizi sevdiğinizi . Şaşırma Miran ağa benimle ilk konuşmaya başladığında Elvan'a bir şeyler hissettiğini anladım .Seni kendime bağlamak için karından çok taktik aldığımı inkar etmeyeceğim . Madem her şeyi çekinmeden konuşuyoruz bunu söylememde de bir sakınca yok ."

Elvan kocasına gözlerini dikmiş bakan kızı kıskandı Miran'ı sahiplenir gibi bir adım önüne geçip sırtını adama yasladı.
"Biz geçmişi sorgulamayı bıraktık Gülnihal ."
"O işler öyle olmuyor Elvan bak geçmişiniz şu an tam olarak karşınızda ve sizin bana bir mutluluk borcunuz var .
Ömer sizin yüzünüzden bana yaklaşmış .Bütün amacı ondan Elvan'ı alanlardan intikam almakmış tabi birde
Miran'a karşı anlamadığım bir kıskançlığı daha var ."

Miran şaşkınlıkla Elvan'a baktı .
"Ne diyor bu ?"
"Saçmalıyor Ömer ile aramda ne vardı ki beni ondan alan olsun !"
"Orasını ben bilmem artık ama tetikte olun bayağı kararlı intikam için. "

Elvan karşısındaki kızı incelemeye amacını çözmeye çalıştı .
"Ben neden geldim diye merak ediyorsanız söyleyeyim .Ömer nişanı attı beni ortada bıraktı ve en kötüsü ise hala tehdit ediyor .Gidecek kimsem yok korkuyorum o yüzden sana geldim Miran .Eski güzel günlerimizin hatırına beni koru himayene al nolur."

Elvan kocasından uzaklaşıp Gülnihal'e yaklaştı.
"Burası düşkünler evi değil başka sığınacak kapın mı yok .Sen yedekte adam tutmayı severdin ne oldu yeni birini bulamadın mı ? Senin gibi birini evimde istemiyorum şimdi hemen çık git ."

Gülnihal ağlamaya başladı Elvan'ın ayaklarına kapandı .
"Yalvarırım yardım edin başta size diklendim çünkü kıskandım Ömer hayatıma sizin yüzünüzden girdi ve ben korkuyorum bana yeniden dokunmasından tecavüz etmesinden çok korkuyorum "deyip hıçkırıklarla ağlamaya başlayınca Elvan olduğu yerde dondu kaldı .

Çalı Dikeni ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin