Secret talents.

1.3K 57 4
                                    

                                  Capitolul 3 - Secret talents.

In ultimele zile de vacanta eu m-am dus cu Luhan, Baekhyun, Suho, Chen, DO si Kai la karaoke iar Min Soo cu Chanyeol, Sehun, Lay, Tao si Xiu Min am mers la cumparaturi. Am fost foarte impresionata de vocea lui Chen dar si a lui Baekhyun, aveau vocile asa bune.

- Omoo, cat de minunat ati cantat. Aproape mi-au dat lacrimile. ma entuziasmez eu, simtindu-ma foarte bine in compania lor.

- Lee Ah, Lee Ah incearca si tu. ma incurajeaza Baekhyun intinzandu-mi microfonul. 

- Eu? Eu nu pot face asta... ii spun lasand privirea in jos.

- Haide cu minee! imi spune luandu-ma de mana si ridicandu-ma de jos, tragandu-ma dupa el. Am acceptat sa cant dupa ce baietii mi-au promis o cutie mare cu jeleuri. Toti au fost placut impresionati de vocea mea, spunand ca sunt cu adevarat buna. 

- Wow, wow Lee Ah ai o voce minunataa! Sigur ti-ai gresit cariera. Nu trebuie sa fii doar model, ai o vocea prea buna. imi spune Baekhyun luandu-ma in brate.

- Ah, înceteza! Nu am voce.. ma emotionez eu. 

- Lee Ah te cunosc de atatia ani si nu am stiut ca ai vocea aceasta minunata! spune Luhan facandu-ma sa fiu si mai emotionata. 

- EXO cred ca poate avea o noua membra. se amuza Baekhyun.

- Multumesc baieti! De obicei am trac de scena, nu șsiu cum am putut acum sa fac asta... spun eu privindu-i, de cand eram mica imi place sa cant si am facut canto mult timp, insa in fata cuiva imi era foarte greu.

- Mana lui Bacon are efecte uimitoaree. se amuza Kai, uitandu-se la mine si Baek care inca statea in picioare in fata lor.

- Taeyeon va fi geloasa. se amuza si DO, incepand si eu sa rad. 

- DO, doar stii ca eu si Taeyeon nu suntem nimic mai mult decat amici, nu imi aminti de problema aceasta... se plange Baekhyun, oftand.

- Am auzit de relatia voastra, adica presupusa. Nu inteleg de ce mintiti asa fanii? Nu este frumos ceea ce faceti.. il cert eu.

- Si eu regret foarte mult, fanii inseamna mult pentru mine si pentru orice idol k-pop. Dar asta vrea compania, nu am cum sa ma opun.. imi spune lasand privirea in pamant, frecandu-si palmele nervos.

- Chiar o sa va fie mult mai bine la compania mea. destind eu atmosfera pe care o creasem.Ne-am distrat in continuare la karaoke, Min Soo insa s-a chinui putin insa, dar rezultatul a fost minunat. Si-au luat cele mai dragute haine.

~Min Soo~ 

- Min Soo, cand o sa-ti deschizi compania sa imi spui, de la tine o sa-mi iau toate hainele. imi spune Sehun, el fiind foarte deschis fata de mine.

- Uuuu, mi-ai dat cea mai buna idee. Voi 11 sa fiti modelele mele. Buna idee nu? spun eu gandindu-ma deja la prima mea prezentare. 

- Cea mai buna idee. Eu sunt perfect de acord cu asta. se entuziasmeaza Tao.

- Am inceput deja sa creez cateva modele, cand ajungem la hotel sa vi le arat, imi trebuie o parere. le spun chiar dorindu-mi sa aud parerile lor. 

- Bine, o sa venim. Am terminat si eu melodia baieti. Deseara o sa o cant, mie imi place mult. Min Soo are si acest talent. spune Chanyeol tragandu-ma mai aproape de el, imbratisandu-ma putin.

- Da chiar este reusita! Eu am o multime de talente. ma laud eu, fiind amuzata de ce spun. 

- Min Soo, Min Soo uite cat de frumos este tricoul acesta. imi spune Sehun intinzandu-mi un tricou. 

Wonderful life (EXO fan fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum