You're my fun

371 24 4
                                    

Toata lumea se distra, toti fiind deja drogati sau beti, inclusiv eu. Nu ma mir, doar suntem in LA. Eu eram la  bar cu Jinwoo, cand vine Taehyun la mine si ma trage puternic de mana ducand-ma in mijlocul clubului si punandu-si mana in jurul taliei mele ma trage mai aproape de el incepand sa se miste pe langa mine. Mi-am dat seama ce vrea, incepand si eu sa fac acelasi lucru. Adevarul este ca ma atrage baiatul asta, arata super bine si sa spun adevarul, cand il vad mereu am in cap imaginea cand am intrat peste el si era gol. Gasesc la el ceva ce nu pot explica, vreau sa aflu totul despre el, vreau sa fiu langa el. Nu ma atrage cum o face Baekhyun, cu Taehyun vreau distractie, maxima distractie. A inceput sa fie indispensabil pentru mine baiatul asta. Deja eram prea aproape de el, iar mainile lui nu se mai aflau pe talia mea. Nu voiam sa il opresc dar trebuia asa ca il imping usor si cand sa vreau sa plec ma trage cu toata puterea lui, buzele mele lipindu-se de ale sale, el bagandu-si una din maini in parul meu pentru a ma trage mai aproape de el. Simteam ca e imposibil sa il opresc, chiar simteam nevoia sa il sarut dar inainte sa ajungem prea departe l-am oprit din nou si zambindu-i am plecat. Nu voiam sa ii las impresia ca nu vreau sa am ceva cu el, dar simteam ca nu e momentul potrivit pentru asta. M-am intors la bar, Jinwoo disparuse si el dar l-am gasit pe Seunghoon si am stat cu el si cu alti prieteni de-ai mei. Trecuse mai bine de 2 ore de la intamplarea dintre mine si Taehyun iar el nu era de gasit de atunci. Ma tot uitam dupa el dar nicio sansa sa il gasesc. Prinsa in gandurile mele in legatura cu el, sunt trezita de Bobby care imi face semn sa il urmaresc catre iesire.

-Vrei sa stii la ce m-am referit atunci cand ti-am zis sa stai departe de Taehyun? ma intreaba Bobby imediat cum am ajuns afara pentru a-l putea auzi bine, mai serios ca niciodata.

-Stii unde este? il intreb eu, dupa realizand ce m-a intrebat, era mai important pentru mine ca in sfarsit il gasisem. Da, chiar vreau sa stiu. M-ai lasat pe ganduri de atunci si nu mi-am putut da seama la ce te refereai oricat m-am gandit la asta. Sincer, am crezut ca doar faci o gluma pe seama mea. ii spun eu in continuare.

-Nu era nicio gluma, haide cu mine. M-a luat de mana si m-a dus pe o alee intunecata de langa club unde l-am gasit pe Taehyun cu Tyler si Chuck, doi dintre prietenii mei de aici, fumau. Nu am inteles la ce se referea Jiwon, ce era asa rau ca fumeaza? Asta pana m-am dus la ei si am vazut ca de fapt nu fumau tigari. Cum de nu mi-am dat seama? Stiam deja de Tyler si Chuck, dar de Taehyun nu. Poblema era ca mi-a adus aminte de seara in care s-a distrus totul intre mine si Baek. Pana la urma de la asta a plecat tot, daca nu se droga idiotul.... Nu m-am mai gandit asa mult la el in ultimele zile dar acum ca mi-au revenit toate amintirile, cearta, despartirea, lacrimile pierdute, s-a dus si energia si starea mea buna din ultima veme, nervii si tristetea facandu-si aparitia din nou. 

-Da-mi si mie! ii spun lui Taehyun uitandu-ma fix in ochii lui. S-a uitat mirat la mine dar a facut cum i-am spus, Bobby incercand sa ma opreasca dar la cat de nervoasa eram am tipat la el fara sa vreau, el enervandu-se de asemenea si a plecat lasandu-ma cu cei trei.

~~~~~~~~

*Taehyun*

Nu stiu cum si cand am ajuns aici dar nici nu imi pasa. Am reusit ce am vrut de ceva vreme si asta e cel mai important. Am adus-o pe Lee Ah in patul meu. Mereu am considerat-o frumoasa si atragatoare dar niciodata nu am incercat nimic din respect pentru Baekhyun hyung. Ma cunosc cu el de atata timp, inca suntem cunoscuti sub numele de "Byuntae duo" si nu as fi putut sa incerc nimic si nu e ca si cum as fi reusit ceva, Lee Ah nu vedea pe altcineva, doar pe el, dar acum lucrurile s-au schimbat si pot sa incerc, corect? Stiu ca este atrasa de mine, imi dau seama de asta din orice lucru pe care il face si poate o pot ajuta sa uite de Baekhyun. Nu e ca si cum vom avea vreo relatie serioasa, nu este de mine sa fiu intr-o relatie iar ea inca se gandeste la el dar niste distractie ar fi perfecta. Este geniala, nu m-am mai simtit asa bine de mult timp, stie exact ce imi place, face exact ce imi place. Corpul ei gol lipit de al meu se simte perfect, buzele ei lipite de ale mele, mainile ei in parul meu, mainile mele pe corpul ei, buzele mele pe gatul ei, totul este perfect. Am adormit cu ea in bratele mele fara a spune nimic nici eu si nici ea. Dimineata cand m-am trezit Lee Ah nu mai era langa mine dar am auzit apa in baie si mi-am dat seama ca este acolo. M-am imbracat si eu si am asteptat sa iasa. Cand a iesit de acolo era mai sexy ca aseara, doar intr-un prosop alb si pufos, cu altul uscandu-si parul lung si brunet.

Wonderful life (EXO fan fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum