BaekAh forever.

659 27 8
                                    

Capitolul 26- BaekAh forever.

Cand m-am trezit disparuse de langa mine. Am mers jos si ea facuse micul dejun cu Suga.

- Credeam ca nu te mai trezesti odata! spune ea punandu-si mainile in jurul gatului meu si dandu-mi un pupic pe obraz.

- Voi doi sunteti mai ciudati pe zi ce trece...inca cred ca vreti sa ne ascundeti ceva. spune banuitor Suga cu o lingura in mana.

- Imi este asa foame, haide sa mancam. spun eu evitand subiectul pe care Suga voia sa il inceapa. Pana acum eram in regula cu asta, dar acum ma simt de parca chiar i-am minti.

- Oppa uite ti-am facut clatite. Ce sirop vrei? ma intreaba ea grijulie.

- Nu conteaza atata timp cat este dulce. ii spun zambindu-i. Imi pune sirop peste clatite dupa ia o furculita si taie o bucata care mi-o da mie.

- Este bun? ma intreaba dupa de parca eram un copil.

- Mhm, este chiar foarte bun. ii raspund savurand, chiar erau foarte bune. Au venit si restul la masa si Min Soo se comporta cu mine ca o iubita grijulie, ce se intampla aici? Efectul asta l-au avut drogurile de aseara sau ce?

~Min Soo~

Eram inca in bucatarie cu totii si tocmai terminasem de spalat vasele, cand Nam Joon ma ia de mana si imi spune ca avem ceva de vorbit. Era atat de serios incat m-am speriat putin. Ne-am dus in camera mea.

- Ce facem aici? il intreb putin ingrijorata.

- Trebuie sa vorbim despre aseara si despre felul in care te comporti acum. imi spune el, facandu-ma sa il privesc ciudat.

- Eu credeam ca ai inteles de aseara. Vorbeam serios, Nam Joon! ii spun eu lasandu-mi privirea in jos.

- Faci asta doar sa il faci gelos pe Sehun... spune el oftand.

- Tie ti-am spus de atatea ori ca nu ma mai gandesc la el. ma enervez eu.

- Inca nu stiu ce sa cred... se indoieste el de mine, facandu-ma sa ma simt chiar prost.

- Iti mai amintesti in liceu cat de mult ne-am straduit sa punem piedici in calea relatie noastre? Acum vrei sa facem la fel? il intreb eu, facandu-l sa se gandeasca putin la toata situatia.

- Nu vreau, dar... spune el ganditor.

- Doar incercam Nam Joon, ok? il intrerup eu.

- Esti sigura? ma intreaba el, vizibil ingrijorat si nesigur pe mine.

- (Pe naiba sunt sigura, doar el sa arate cum trece peste?) Da sunt sigura. ii raspund apasat.Atunci imi da un pupic pe buze iar eu ii zambesc dulce.

- Baietii trebuie sa afle de asta? il intreb eu amuzata.

- Cred ca da. Stii de cand asteapta ei. spune el, razand.

- Dar reporteri nu trebuie sa afle si asta stii si tu. i-am spus asta pentru a-l asigura ca nu sunt cu el doar pentru al face pe Sehun gelos, deci pot spune ca tineam mult la Nam Joon.

- Dar stai. Cum va merge relatia noastra? Tu aici...eu in Coreea. imi spune oftand adanc.

- Stii ca nu ratez pentru nimic in lume rolul de la Hollywood. ii spun eu.

- O sa ne vedem asa rar... se plange el.

- Dar spuneai ca ai concerte aici peste o luna. incerc sa il, fac sa nu se razgandeasca, am nevoie de un iubit.

- Hmm, asa este. Si in urmatoare luna mai poti veni si tu in Coreea pentru ca nu incepi filmarile. adauga el facandu-ma sa il aprob.

- Deci totul este ok! spun eu luandu-l in brate apoi de mana si coboram, toti erau pe terasa asa ca mergem la ei.

Wonderful life (EXO fan fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum