Capitolul 5 - Return.
~Min Soo~
Revenind la mine imi mergea si mai prost. Nu am fost alaturi de EXO prin acele momente grele, deoarece si eu aveam problemele mele. Intr-o seara am avut un invitat complet neasteptat. Aud soneria si ma indrept spre usa, iar cand deschid, defapt regret ca am deschid si imi dau ochii peste cap, odata ce il vad pe Myung Soo.
- Ce cauti aici? il intreb evitand sa il privesc.
- Buna, Min Soo! Am venit sa imi cer scuze pentru felul in care am reactionat atunci, chiar imi pare rau. spune el avand privirea spre pamant, asa un bun actor.
- Nu trebuia sa te sinchisesti sa faci asta... nu prea ma intereseaza scuzele tale. ii spun eu vrand sa inchid usa.
- Haide sa vorbim putin, te rog! spune oprindu-ma.
- Ok! Intra. ii spun lasandu-l sa intre. Se aseaza pe canapeaua din sufragerie fiind destul de acomodat cu casa mea. Vrei ceva? Cafea, ceai, apa, whiskey? il intreb incercand sa fiu politicoasa desi el nu merita asta.
- Soju ai? ma intreaba el, se pare ca sufera, vrea alcool.
- Da, aduc imediat! Stai acolo. ii spun eu ducandu-ma spre bucatarie. Aduc 2 sticle de soju si 2 paharele. Dupa ma asez in fata lui si torn in paharele. S-a asternut o liniste inexplicabila pana am terminat ambele sticle de soju.
- Chiar nu ai de gand sa imi spui ce vrei? il intreb eu intr-un final vazandu-l cum doar sta acolo, privindu-ma din cand in cand.
- Vreau sa ma ierti. Regret ca am reactionat asa, acum stiu ca nimic din ceea ce credeam eu nu este adevarat. Imi pare rau! spune el uitandu-se de data aceasta fix la mine si parand foarte sincer.
- Mi-ai ranit orgoliul, ok? Cum ai putut sa te desparti de mine? ridic eu tonul la el.
- Nu stiu, eram doar nervos. Haide sa o luam de la inceput! se plange el, fiind vizibil ametit.
- Noi nu mai avem un inceput, nici ca prieteni. Nu mai am nevoie de tine. ii spun eu, neparandu-mi rau de relatia noastra. Apropo eu m-am despartit oficial de tine. adaug eu pentru a fi impacata cu mine si demnitatea mea.
- De ce conteaza asa mult cine de cine s-a despartit? ma intreaba el, devenind agitat.
- Te rog...eu sunt Min Soo, Kim Min Soo! Pe mine nimeni nu ma paraseste. ii spun bagandu-mi mana prin par, ciufulindu-l putin.
- Cat de egoista, aroganta si superficiala poti fii? ma intreaba privindu-ma fascinat.
- Myung Soo sunt extrem de draguta pe langa tine! il atac eu, acesta fiind chiar adevarul. Este un baiat plin de el ce crede ca totul i se cuvine.
- Cred ca glumesti. se amuza el pe seama mea.Esti o fitoasa si nimeni nu va fi cu tine pentru ceea ce esti ci pentru popularitatea ta! imi spune, cuvintele lovindu-ma foarte tare.
- Pleaca imediat din casa mea! tip eu.
- Cumva te deranjeaza adevarul? ma intreaba si se ridica.
- Pleaca, pleaca acum de aici! tip eu in continuare, dand cu palmele in bustul lui. Intr-un final pleaca fara sa mai spuna nimic. Deja a spus prea multe, iar eu incep sa plang foarte tare si in continuare beau soju. Dupa putin timp de la plecarea lui L, Chanyeol vine la mine si ma gaseste intinsa pe canapea si delirand, tipand la pereti si la tot ce ma inconjura!
- Of, prostuto! Ce faci aici? Iar ai baut prea mult? ma intreaba luandu-ma in brate.
- Chanyeollll nu-i asa ca tu esti prietenul meu numai pentru ca sunt populara? Nu-i asaaa? tip eu si la Chanyeol, desi el nu avea nici o vina.
CITEȘTI
Wonderful life (EXO fan fiction)
Fanfiction"Viata este minunata oricat de multe probleme am intampina in decursul acesteia." mereu gandesc asa si asa ar trebui sa gandim cu totii. Aceasta poveste nu este doar pentru fanii kpop. Sper sa va placa si astept cat mai multe pareri despre cum as pu...