Capitolul 16 -Happy birthday!
A doua zi dupa ce am luat micul dejun am plecat spre Seoul. BaekBeom a mai ramas acolo. Tot drumul spre Seoul am mers cu muzica data tare, geamurile deschise, ochelari de soare si cantam amandoi.
- Ma intreb ce surpriza au baietii pentru tine. era Baekhyun foarte ganditor.
- Cadouri, multe cadouriii!
- Haide sa ii sunam, sa vedem ce fac. Il sun eu repede pe Luhan.
- Luheannnn, ce faciii?
- Bine, voiam sa merg la sala cu Kai. imi spune el respirand apasat, cred ca era ca de obicei in intarziere oriunde merge sau face trebuie sa fie ultimul...
- Vaiii. Venim si noi acum acasa, in jumatate de ora ajungem. il anunt eu.
- Sunt Tao, XiuMin , Sehun si Min Soo acasa. O sa venim si noi peste cateva ore. imi spune inchizand repede apelul.
- Ce a spus? ma intreaba Baekhyun imediat ce las telefonul jos.
- Sunt doar Tao, XiuMin, Sehun si Min Soo acasa. Ciudat, eu tot cred va vor sa iti faca o surpriza. incep eu sa rad, fiind convinsa de acest lucru, Luhan se comporta prea ciudat. Am ajuns acasa si doar cei 4 erau acasa. Ciudat, cum sa nu ii pregateasca macar un tort lui Baek al meu? M-am dus in camera unde aveam eu cadoul pentru Baek si dupa m-am dus la el in camera, tocmai ce se schimbase.
- Iubire, vino aici! Ii dau cadoul pe care il ascundeam la spate si astept entuziasmata sa vad daca ii place. In punga era o cutie, prima data o ia pe aceea, era un ceas super scump si frumos si in plus 2 tricouri de la MS.
- Ahh, cat imi plac! Multumesc si te iubesccc! ma ia in brate puternic si parca nu voia sa imi dea drumul. Se dezbraca dupa de tricoul pe care il avea pe el si ia unul dintre cele 2 pe care i le-am luat eu. Ce cauta asa in fata mea? Uaaa, chiar arata bine! Coboram dupa jos pentru a manca si noi ceva.
- Uaa, ce tricou... Bacon gusturile tale devin din ce in ce mai bune. Este unul din modelele mele preferate. se amuza Min Soo.
- Lee Ah mi l-a cumparat. Chiar este foarte dragut.
- Dragut? Doar dragut? Iaaa, pentru creatiile mele exista doar cuvinte gen: magnific, frumos, excelent, minunat, deosebit. spune Min Soo revoltata, facandu-ne pe toti sa chicotim.
- Ok, este atat de minunat, magnific, deosebit si ce ai mai spus tu acolo.
- Ce baiat rau. se supara ea.
- Lee Ah daca vrei sa faci mancare, sa stii ca si mie imi este foarte foame. imi sune Sehun fiind prea concentrat in telefonul sau pentru a ma si privi atunci cand vorbeste cu mine.
- Pune-o pe Min Soo sa iti gateasca!
- Ce rea esti. O sa gatesc eu. Min Soo ce vrei sa mananci? se ridica el sarutandu-o pe frunte pe Min Soo.
- Haide in oras sa mancam, oricum vreau sa mai ies pe afara. ii spun ea,el fiind repede de acord asa ca dupa ce isi ea geanta Min Soo, parasesc amandoi incaperea. Min Soo si Sehun se comportau si ei ciudat, nici macar o persoana nu i-a mai spus la multi ani lui Baek si nu i-au dat nici un cadou. Ce se intampla aici? Baek sigur este suparat pentru ca celorlalti nu le pasa de el.
~Min Soo~
- Ma simt atat de rau ca trebuie sa ne comportam asa cu ei. Hyung sigur o sa fie suparat daca astazi nu primeste nici un cadou... se plange Sehun abia mai putand rezista.- O sa-i treaca sambata. Acum haide sa vedem clubul acela. ii spun tragandu-l dupa mine, plina de energie si fericita, adoram sa organizez. Zilele au trecut. In sfarsit era sambata! Am aranjat totul pana la ultimul amanunt. Am mai chemat cateva trupe: BigBang, 2ne1, BTS, Infinite ( da a trebuit sa il accept si pe insuportabilul de L), SNSD si actori, colegii lui Lee Ah. Din petrecerea mica pe care trebuia sa o dam a iesit una destul de mare. Le-am spus sambata sa mergem in club pentru ca nu am mai fost de mult. Erau cam suparati pe noi, se vedea asta dar totusi au acceptat.
CITEȘTI
Wonderful life (EXO fan fiction)
Fanfiction"Viata este minunata oricat de multe probleme am intampina in decursul acesteia." mereu gandesc asa si asa ar trebui sa gandim cu totii. Aceasta poveste nu este doar pentru fanii kpop. Sper sa va placa si astept cat mai multe pareri despre cum as pu...