Capitolul 32 - Bad luck.
~Min Soo~
Inca nu puteam intelege de ce tatal lui Lee Ah se schimbase atat de mult. M-a obligat efectiv sa ma ocup de sedinta foto a celor de la WINNER, asa ca eram mult prea ocupata lucrand si la hainele pentru CL. Vremea de afara nu era deloc buna, asa ca imi iau esarfa pufoasa pentru a-mi tine de cald. M-am oprit pentru a-mi lua un bubble tea, simteam nevoia sa merg pe jos pana la YG, trebuia sa ma intalnesc cu cei din WINNER, asa ca fiind destul de camuflata, nu m-au recunoscut multi, asa ca m-am bucurat de aerul de afara. Am ajuns atat de greu la companie, cele 20 de minute pe care trebuia sa le fac s-au transformat intr-o ora. Mino deja ma suna asa ca m-am grabit spre sala in care mi-au spus ca ma asteapta. Era destul de liniste prin companie, treceam pe langa baia baietilor cand simt o mana cum ma trage repede in baia baietilor, nu am avut nici o reactie deoarece ma asteptam sa fie Sehun, chiar el era.
-Oppa, m-ai speriat putin. ii spun eu luandu-l dupa in brate fericita.
-De ce nu mi-ai spus ca vii aici? ma intreaba el sarutandu-ma pe frunte. Ceea ce ma face sa zambesc dragut.
-Este periculos sa ne vedem in companie, oppa! Ma asteapta cei din WINNER trebuie sa plec acum. ii spun eu iar in acel moment dintr-o cabina iese Miho facandu-ma sa ma sperii foarte tare.
-Puteti sa mai stati aici, le spun baietilor ca vin peste 30 de minute. spune Mino razand in timp ce da drumul la robinet.
-Mino, chiar m-ai speriat! Ahh si oricum nu avem cum sa stam aici, suntem in mare pericol. ma plang eu.
-Imi pare asa rau pentru voiii, sper sa isi revina CEO mai repede spune el indreptandu-se dupa spre usa pe care o deschide incet. Managerul, managerul Park spune Mino agitat intorcandu-se spre noi. In secunda urmatoare l-am tras pe Sehun intr-o cabina, cabinele acelea erau asa mici incat stateam fix langa el, probabil si pentru faptul ca era destul de panicata. Sehun se uita la mine zambind, apoi ma saruta.
-Stai cuminte! ii soptesc eu dandu-i cu palma peste umar. Noi eram in pericol de a fii prinsi impreuna si el ma saruta, ce baiat imposibil. El totusi nu inceteaza, sfarsind prin a ma trage mai aproape de el si strangandu-ma tare in brate. Am decis sa nu mai fac nimic deoarece faceam mai mult zgomot daca incercam sa scap din bratele lui mari si iubitoare. Dupa 5 minute care nu stiu cum au trecut ne-am dat seama ca nu a venit nimeni la baie asa ca am iesit de acolo.
-Hmm, probabil nu venea aici. Trebuie sa plec acum. ii spun eu dandu-i drumu mainii de care il tineam. Insa el incapatanat cum este ma prinde din nou tragandu-ma la el.
-Nu pleci nicaieri! imi spune posesiv incepand dupa sa ma sarute. Nu stiu ce l-a apucat dintr-o data dar imi placea. Urmatorul lucru pe care l-a facut dupa ce ma tot saruta a fost sa ma urce pe o masuta care era in baie si sa continue cu saruturile sale, coborand incet pe gatul meu ceea ce ma facea sa simt fior prin tot corpul.
-Sehunn suntem intr-o baie! ii spun eu razand.
-Nu are nici o cheie baia asta? intreaba el intorcandu-se imediat spre usa.
-Ce s-a intamplat cu tine dintr-o data? il intreb eu in continare amuzata.
-Imi era pur si simplu asa dor de tine! spune el in timp ce rasuceste incuietaoarea de la usa baii.
-Baietii ma asteapta Sehun! ii spun eu de data asta serioasa, dandu-ma jos de pe masuta.
-Si nu vrei sa mai stai cu mine? ma intreaba el privindu-ma seducator, fix in fata mea.
-Esti asa ciudat! ma amuz eu ocolindu-l si deschizand usa.
-O sa vin si eu pe la voi. imi spune el, nespunand nimic despre faptul ca plec asa brusc. Pe bune intr-o baie pentru prima data nu mi se parea ok plus ca eram in pericol total. Ma tot gandeam ce l-a apucat dintr-o data, niciodata nu s-a purtat de parca s-ar gandii macar sa ne culcam impreuna. Ramaneam blocata cu gandul la Sehun si baietii desi vorbeau cu mine parca nu ii auzeam.
CITEȘTI
Wonderful life (EXO fan fiction)
Fanfiction"Viata este minunata oricat de multe probleme am intampina in decursul acesteia." mereu gandesc asa si asa ar trebui sa gandim cu totii. Aceasta poveste nu este doar pentru fanii kpop. Sper sa va placa si astept cat mai multe pareri despre cum as pu...