So much love.

436 28 5
                                    

                    Capitolul 41 - So much love.

~Min Soo~

Dupa mica noastra vacanta agitata, am revenit la zilele noastre obisnuite. Cu CEO cel mai bun ca si inainte, intelegator si amuzant. Chiar a doua zi i-a spus lui Sehun ca poate sa mai stea acasa la mine peste noapte daca vrea sau ma pot muta eu la dormitoarele lor. Insa am preferat prima varianta, o casa doar pentru noi toata noaptea suna foarte bine. Chanyeol, pai Chanyeol era putin mai retras fata de mine dar incercam amandoi sa revenim la vechea prietenie, totusi era destul de greu, insa nu pot sa nu il consider in continuare fratiorul meu. Mi-am inceput munca in forta, chiar aveam de lucru dar eram plina de energie si imaginatie, lucram la colectia de primavara, chiar daca abia a inceput iarna, avand in vedere ca pentru sezonul de iarna nu am scos nimic, compania avea mici probleme. Insa am folosit modelele de anul trecut insa vanzarea scazuse foarte mult. La inceput  m-am gandit ca ar fi bine sa reluam in primavara toata activitatea insa nu puteam face asta, speram doar sa trec cu bine peste aceasta iarna. Trebuia sa lucrez din greu pentru hainele lui CL, petrecand mult timp acasa, la companie se ocupa de tot managerul meu in care am toata increderea, nu stiu ce m-as face fara el.  A trecut o saptamana si eu imi petreceam timpul doar in casa. Era weekend si eram imbracata intr-o pereche de pantaloni largi si tricou la fel de larg, parul prins neglijent intr-o coada sus, iar tenul meu perfect curat, fara nici o urma de machiaj. Aud cum cineva intra in casa, nici nu m-am uitat cine era pentru ca ma asteptam sa fie Sehun, Lee Ah, Baek sau Chanyeol, doar ei imi stiau parola de la poarta. Spre surprinderea mea au venit chiar toti plus Luhan, muzica era data destul de tare, iar eu imi faceam un ceai linistita, Sehun a venit sarind in sus la mine si ma ia in brate.

-Jagy, dai petrecere fara noi?  ma intreaba el amuzat.

-Iaaa, ce faceti aici cu totii? De ce nu m-ati sunat inainte? Uaa, cum sunt imbracata. ma plang eu ascuzandu-ma de ceilalti in bratele lui Sehun.

-Asa esti cea mai fumoasa. imi spune Sehun incet sarutandu-ma pe frunte. I-am zambit fara sa vreau, urmand totusi sa primeasca o palma peste umar din partea mea. Ceilalti deja se facusera comozi, schimband melodiile sau aruncandu-se in patul meu plin cu tot felul de hartii.

-Min Soo, vreau si eu ceai! tipa Lee Ah, in timp ce se uita peste foile mele.

-Hei baieti! ii salut eu pe Chan, Baek si Luge in timp ce trec foarte repede prin sufragerie pentru a ajunge in camera mea, unde era si Lee Ah. Bine ca am facut mai mult, vezi ca este in bucatarie. ii spun repede lui Lee Ah, ducandu-ma spre dressing de data asta.

-Ahh, stai asa. Arati asa dragut. imi spune ea. Eu doar razand si alegand repede cateva haine. Cand am iesit, Lee Ah se uita tot peste teancul meu de hartii, aranjandu-le deoarece erau imprastiate prin tot patul chiar si pe sub el.

-Ce concept are CL, ciudat, neobisnuit si rebel, specific ei. Hainele sunt geniale, chiar geniale. imi spune impresionata Lee Ah. Si colectia de primavara, cred ca o voi avea pe toata in dressingul meu. se amuza ea luand alte hartii, puse langa ea si uitandu-se printre ele.

-Uaa, mi le-ai aranjat? Eu nu mai aveam timp de asta. ma amuz eu in timp ce imi pieptanam parul.

-Da. Sunt chiar mandra de tine, pe bune. spune ea serioasa privindu-ma.

-Uaaa, nu imi plac chestiile siropoase. ma amuz eu. Ea sarind repede din pat direct in bratele mele. Si inceput cu toate dragalaseniile specifice ei. Sa imi spuna cat de mult ma iubeste si imi multumeste pentru ca am fost mereu pentru ea si sa ma felicite pentru ce am ajuns.

-Vreau si eu imbratisari!!! ii aud vocea lui Chanyeol, care statea rezemat de usa de la dormitorul meu.

-Oppa,scapa-ma de eaaa! ma plang eu. El incepand sa rada. Dupa putin discuitii neimportante ne-am dus in sufragerie unde baietii se uitau la un meci de fotbal cu chipsurile in brate.

Wonderful life (EXO fan fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum