Help.

688 29 0
                                    

            Capitolul 22 - Help.

~Min Soo~

Chanyeol a stat si a doua zi pana seara, abia a plecat...credeam ca nu o sa scap de el. Imediat dupa ce a plecat mi-am luat o rochita si pantofii si am plecat afara, dar exact in usa mea era Mark.

- Unde crezi ca pleci asa? ma intreaba el oprindu-ma.

- Ce cauti tu aici?

- Mi-a spus Chanyeol ca el se intoarce in Coreea asa ca ma gandeam ca o sa pleci la petrecere... ofteaza el fiind dezamagit de mine.

- Pai ce vrei sa fac in casa? M-am plictisittt! ma plang eu, facand ochii de catelus. 

- Haide sa luam ciocolata si stam in casa macar in seara asta! imi spune el luandu-ma de mana si tragandu-ma afara.

- Nuu! In seara asta este party la Sara, stii ce o sa fie acolo, nu? 

- Nu trebuie sa iti pese. Haide schimba-te si haide sa luam mancare. 

- Glumesti cu mine? nu? ma enervez eu.

- Maine plec si eu Min Soo pentru 2 saptamani in New York... vreau si eu sa imi petrec seara doar cu tine.

-Aaa. Bine, vin imediat! Am renuntat asa repede pentru ca oricum el pleca deci dupa puteam face ce vreau, deja incepusem sa zambesc gandindu-ma la cat de mult o sa ma distrez. M-am schimbat si ne-am dus la supermarket de unde am luat chipsuri, ciocolata, hamburgeri si bere. Am ras mult cu Mark, am ascultat muzica si nu m-a lasat sa fumez nici macar o tigara, este asa rau uneori. Dimineata i-am facut micul dejun dupa am mers cu el la aeroport.

- Sa ai grija de tine! Te rog frumos sa nu mai faci nici o prostie. imi spune el luandu-ma in brate, eu confirmandu-i dand din cap. Eu nu glumesc. Las-o mai usor cu petrecerile, nu este deloc ok pentru tine asa. adauga el grijuliu.

- Te comporti asa ciudat... si tu faci aceleasi lucruri ca mine. ii spun eu neintelegandu-l deloc uneori.

- Eu deja sunt pierdut in lumea aceea. Si vreau sa realizezi si tu ca acolo nu este bine.

- Bine, o sa fiu cuminte. Acum pleaca vei intarzia! ii spun vrand sa ma lase sa plec mai repede sa fumez ceva.

- Te sun mai tarziu. Pa! si imi da un pupic pe frunte. Da sigur o sa fiu cuminte imi spun eu razand si aprinzandu-mi tigara imediat dupa ce el se urca in avion. Ma duc acasa si sun o prietena sa imi aduca iarba. Mi-am facut un joint si am fumat, in sfarsit! Au aparut repede poze cu mine la aeroport lejer cu tigara in mana. Rap Monster a vazut repede si m-a sunat.

- Nam Joon, ce faciii?

- Foarte bine. Abia ce am ajuns si eu in LA si am vazut cateva poze cu tine la aeroport. imi spune el facandu-ma sa rad.

- Ahh, eu sunt aici de aproape 2 luni... Haide sa ne vedem! ii propun eu, el fiind repede de acord. Eu stau in Malibu, vii tu aici? adaug eu.

- Sigur Min Soo! Te sun eu cand ajung acolo sa imi spui mai exact unde ne vedem. imi spune el inchizand apelul. Mi-am facut si partener de distractie. Nu au trecut nici 10 minute ca ma suna Lee Ah.

- Esti nebuna? Tu chiar ai innebunit? ma intreaba ea nervoasa.

- Ti-ai facut timp sa vorbesti cu mine? Uaaauu! ma amuz eu, fiind ironica.

- Abia ce m-am intors din vacanta si deja aud asemenea lucruri? Maine vin la tine, fara discutii. imi spune ea suparata, de parca era mama.

- Stai acolo linistita! Vrei sa il lasi pe Baek singur?

Wonderful life (EXO fan fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum