Capitolul 20 - Absolute love.
~Lee Ah~
Chiar nu mai suport dorul de Baekhyun ma face sa plang. M-am dus la casa bunicilor mei unde pot fi singura. Il vedeam si pe Sehun cum sufera, stateam mereu cu el si beam impreuna, era prietenul meu de suferinta si chiar daca eram departe de oras venea la mine. Nu mai suportam trebuia sa ii spui lui Min Soo, trebuie sa vorbesc cu ea asa ca decid intr-un final sa o sun.- Haide acasa, imi este dor de tine si am nevoie de tine! ii spun fara a o mai saluta inainte, starea mea de melanconie se simtea din vocea mea.
- Ai probleme cu Myung Soo sau ce? ma intreaba ea ironica.
- Nuu... de ce chiar nu suporti relatia mea cu el?
- Pentru ca Baek sufera si defapt el este cel care te iubeste! Myung Soo acela sigur a facut el ceva, tu chiar ti-ai uitat tricoul acela la el? ridica ea tonul fiind foarte nervoasa.
- Da, am fost la ei la repetitii si am dansat foarte mult si l-am lasat acolo...
- Eram sigura... el i-a spus lui Baek ca ti-ai uitat tricoul acasa la el. imi spune oftand.
- Ce? Nu te cred..nu ar fi facut asta Myung. neg eu, fiind foarte increzatoare in Myung Soo.
- Mi-a spus Baek si am incredere in el. Si il cunosc bine pe Myung Soo, sigur a facut asta. imi spune ea convinsa.
- Imi spui tu ca sufera? Pff... ii zambeste asa frumos stilistei lui. o contrazic eu, deoarece stiu mai bine ce am vazut.
- Ohh, Mo Ne este stilista mea preferata. Este frumoasa nu-i asa? se amuza ea.
- Da chiar este. De ce tocmai lui i-ai dat-o?
- Trebuia sa aiba cu cine sa te faca geloasa. imi spune ea, lasandu-ma cu gura cascata, de ce vrea sa imi faca asta?
- Dar daca chiar se va indragosti de ea? Te-ai gandit la asta? ridic eu tonul la ea.
- Si ce? Tu nu esti cu Myung Soo?
- De ce ma faci asa sa sufar? Stii ca eu chiar tin la Baekhyun..imi este asa dor de el. Si de tine Min Soo, chiar am nevoie de tine si Sehun mai mult.
- Nu il aduce pe Sehun in discutie... Daca vrei sa te ajut de voi ajuta de aici.
- Imi trebuie o imbratisare de a ta si umarul tau pentru a plange, cum ma poti ajuta?
- Esti fata mare. Poti sa iti revii si singura. Baek nu merita sa sufere asa ca dute si spune-i ca totul a fost o neintelegere. imi porunceste ea de parca a-si asculta-o.
- Dar sunt suparata Min Soo pe el... de ce nu a avut incredere in mine? Si el chiar se intelege asa bine cu Mo Ne..
- Te asigur ca sufera rau... acum vorbesc cu Chanyeol si Baek s-a imbatat rau.
- Ce? De ce? Este bine? o intreb eu ridicandu-ma imediat de pe scaun.
- O sa il omor de Myung Soo, Lee Ah de ce nu mai ascultat cand am spus sa nu stai pe langa el? se enerveaza ea oftand adanc.
- Ce s-a intamplat?
- Myung Soo a venit astazi la ei si i-a spus lui Baek ca s-a culcat cu tine... baiat distrus, chiar o sa vin doar pentru a il omori pe el.
- Cee? Asta chiar este exagerata... spune-i lui Chanyeol ca nu este nimic adevarat. spun eu invartindu-ma nervoasa prin camera. Aveam dorinta sa o cred, defapt o parte din mine chiar credea ce spunea Min Soo acolo.
- Erau si Chanyeol si Sehun cand i-a spus si l-au dat afara pe Myung. imi spun ea suparata.
- Dar de ce nu mi-au spus? Ei cred ca este adevarat?
CITEȘTI
Wonderful life (EXO fan fiction)
Fanfiction"Viata este minunata oricat de multe probleme am intampina in decursul acesteia." mereu gandesc asa si asa ar trebui sa gandim cu totii. Aceasta poveste nu este doar pentru fanii kpop. Sper sa va placa si astept cat mai multe pareri despre cum as pu...