Happy family.

770 38 0
                                    

                Capitolul 15 - Happy family

~Baekhyun~

Intr-o dimineata a venit hyung la mine, nu l-am mai vazut de mult asa ca m-a bucurat atat de mult prezenta lui, este un frate asa minunat.

- Hyung ce te aduce pe aici?

- Mi s-a facut dor de tine si Lee Ah si am spus sa va fac o vizita. imi spune el zambitor.

- Hyung maine haide sa mergem acasa, nu i-am mai vazut de mult pe mama si tata. ma plang eu. Aveam multe momente in care imi era foarte dor de casa insa m-am obsinuit cu asta.

- Ai liber maine? ma intreaba el.

- Da. Aici avem si zile libere. ma amuz eu.

- Dar vine si Lee Ah cu noi, da? ma intreaba el, eu asigurandu-l de asta, desi inca nu o intrebasem pe Lee Ah. Haide la ea acum. Imi este dor de ea! adauga hyung. Hyung este foarte atasat de Lee Ah desi a vazut-o doar de 2 ori pana acum. Insa mereu ma intreaba de ea si chiar o mai suna uneori. Lee Ah chiar este genul de persoana de care te atasezi repede. Si este doar a mea, sunt asa un laudaros fericit. 

~Lee Ah~
Tocmai ce am venit de la filmari, imi faceam o limonada cand aud soneria. Ma indrept plictisita spre usa si raspund fara sa ma uit cine este. Cand l-am vazut pe BaekBeom l-am luat imediat in brate.

- Oppa ce surpriza frumoasaaa! ma entuziasmez eu, el mangaindu-mi incet capul

- Lee Ah si eu ma bucur sa te vad. Ce faci? Esti bine? ma intreaba el.

- Sunt bine, tocmai ce am venit de la filmari.

- Haide sa mergem in seara aceasta in oras, la o cafenea ceva. imi propune el, dandu-i un pupic lui oppa care era cu el.

- Ahh, mi se umple sufletul cand va vad impreuna. Lee Ah sa ai grija de zapacitul asta! imi spune BaekBeom facandu-ma sa rad.

- Este cam greu dar am grija, chiar mai mult decat am de mine.

- Uaaa, cum adica este greu? sare repede Baekhyun.

- Baek uneori esti asa un copil neastamparat. ii spun eu.

- Chiar daca mai este putin si faci 25 de ani inca te comporti ca un copil. ma completeaza BaekBeom eu doar aprobandu-l. Eu si BaekBeom am inceput sa radem, iar Baek s-a suparat, luandu-l eu putin in brate si trecandu-i repede. Am mers in aceea seara intr-o cafenea si ne-am relaxat si am vorbit. Tot internetul  era plin de poze cu noi.

- Lee Ah maine trebuie sa vii cu noi acasa. imi spune BaekBeom.

- Am filmari de dimineata, pe la 11 am termin, este in regula?

- Sigur ca este. Plecam cand poti tu. Dar stam peste noapte acolo. imi spune el, eu asigurandu-l ca totul este in regula. Deci maine dimineata ne vedem in fata companiei? ma intreaba el.

- Haide sa dormi la noi, ai mult de mers pana acasa. ii spune Baek ca un frate grijuliu ce este.

- Ma gandeam sa stau la un hotel.

- In nici un caz, stai la noi. Oricum mai avem 2 camere libere. adaug eu, statea in alt cartier al Seoulului, asa ca nu putea pleca asa tarziu acasa.

- Lasa el o sa stea cu Chanyeol si eu o sa dorm cu tine, nu ma supar. spune Baekhyun.

- Nu vreau sa te deranjez Baekhyun. Lasa dormi cu Chanyeol. se amuza BaekBeom pe seama lui.

- Stii ca fac totul pentru tine hyung. O sa dormi confortabil cu Chanyeol. spune Baek foarte serios.

Wonderful life (EXO fan fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum