Capitolul 47 - Calm down.
~ Sabrina~M-am bucurat sa obtin rolul acesta, mai ales sa lucrez cu Min Ho si Min Soo. Nu ma asteptam sa fie atat de sociabili si prietenosi cei doi, am fost placut impresionata de asta. Deja am facut schimb de numere cu Min Soo si ne intelegeam chiar bine. Desi abia ce o cunosteam de o zi, ne-am reintalnit intr-o cafenea.
-Maine sper ca pot trece pe la compania ta. ii spun eu, avand nevoie de cateva cumparaturi, iar ea imi era de ajutor.
-Ahh, maine plec in Paris. imi spune ea dezamagita ca nu ma poate ajuta.
-Vreau si eu. Nu am mai fost de luni bune. ma plang eu.
-Haide si tu! Sigur te vei intelege cu baietii. imi spune ea.
-Ar fii o idee chiar buna, oricum nu stiam prea bine ce sa fac de Anul Nou. Baietii... cei din EXO nu? intreb eu putin nesigura. Stiam ca isi petrece majoritatea timpului cu ei si de aceea banuiam asta.
-Da si alti artisti din YG... ma informeaza ea. Plecam de dimineata, deci ar trebui sa mergi sa iti faci bagajele.
-Ohh, bine. spun eu scotand banii pentru ce am consumat.
-Te voi suna eu in jur de ora 9 , la 10 este plecarea. imi spune zambind.
-Tu vei mai ramane aici? o intreb in timp ce imi luam paltonul pe mine ea nefacand nici o miscare din acel loc.
-Da, il astept pe Sehun. imi raspunde. Imi iau la revedere de la ea, coborand entuziasmata scarile. La iesire din neatentie ma busesc in cineva, cerandu-mi scuze.
-Ohh, tu esti Sabrina nu? imi spune acel baiat, pe care il recunosc imediat ce isi da gluga jos, era Sehun. Oare de unde ma stia? Nu ne-am mai vazut inainte.
-Da chiar eu sunt. Vezi ca Min Soo te asteapta. il informez eu.
-Kai coboara din masina! striga el la un baiat care se afla in masina din care tocmai coborase.
-Ma duc acasa Sehun! ii spune lasand geamul masinii in jos.
-Sabrina te duci acasa? ma intreaba Sehun intorcandu-si fata spre mine, eu afirmand dand din cap. O duci pe ea acasa dupa vii sa ne iei pe noi, ok? se adreseaza din nou acelui baiat, caruia nu ii puteam vedea fata, dar nici nu puteam sa imi dau seama prea bine cine era din trupa.
-Ahh, nu trebuie! incerc eu sa evit sa il enervez pe Kai, care oricum voia sa plece mai repede de acolo.
-O sa o duc pe ea acasa, dar dupa voi nu mai vin! spune Kai nervos. M-am urcat in masina dup ce au mai insistat putin.
-Este atat de enervant cand face pe seful... se plange Kai dand drumul la muzica. In sfarsit il privesc dandu-mi seama ca este acel baiat care imi place atat de mult cum danseaza, stiu cateva mv-uri in care chiar l-am remarcat. A da, eu sunt Kai, ma bucur sa te cunosc! imi spune el zambind dulce.
-Eu sunt Sabrina, imi pare bine de cunostinta! ii spun eu zambindu-i de asemenea. Dar Sehun nu conduce? il intreb dupa ce o mica perioada, linistea s-a asezat intre noi.
- Nu are masina, iar Min Soo se pare ca nici ea nu si-a luat-o in aceasta seara, deci rezulta ca cineva trebuie sa stea dupa ei. se plange in continuare, parand totusi obisnuit cu asta, facandu-ma sa chicotesc. Tu esti fata ce va juca cu Min Soo, nu? ma intreaba el, parand destul de informat deja.
-Da. Si maine va voi insoti si eu in Paris. adaug eu in timp ce imi aranjez cateva fire de par.
-Ma bucur, sper sa te simti bine cu noi. Sa nu te sperii de Chanyeol sau Baekhyun, ei sunt normali, desi nu par... se amuza el, facandu-ma si pe mine sa rad. Il priveam suptil, vazand cum zambetul sau este atat de frumos, inca chiar daca nu voiam tot ma facea sa zambesc. I-am studiat foarte atent fata, trasaturile sale fiind atat de bine finisate si in acelasi timp i-am observat tinuta care chiar mi-a placut mult. Am ajuns mai repede decat ma asteptam, asa ca i-am multumit si am coborat.
CITEȘTI
Wonderful life (EXO fan fiction)
Fanfiction"Viata este minunata oricat de multe probleme am intampina in decursul acesteia." mereu gandesc asa si asa ar trebui sa gandim cu totii. Aceasta poveste nu este doar pentru fanii kpop. Sper sa va placa si astept cat mai multe pareri despre cum as pu...