Mistakes.

650 35 4
                                    

            Capitolul 18 - Mistakes
~Myung Soo~

Lee Ah ma da putin peste cap, de la ziua ei ma gandesc prea mult la ea. As incerca ceva cu ea dar Min Soo alintata aceea sigur se va baga, defapt nu asta este marea problema...este cu Baekhyun ala. O sa am mult de munca, m-am bucurat atat de mult ca a iesit cu mine, m-am simtit bine cu ea, Lee Ah este genul de persoana de care te atasezi repede si ii oferi multa afectiune pentru ca fata ei draguta cere asta. Chiar nu imi place situatia in care sunt dar chiar simt ceva pentru ea si nimeni nu ma va opri sa o obtin. 2 saptamani tot m-am tinut dupa ea, ieseam des, vorbeam la telefon, chiar a fost si la noi la companie, ne intelegeam ca prieteni foarte buni. Min Soo mi-a dat un mesaj in care ma ameninta sa stau departe de Lee Ah, nu m-am sinchisit sa raspund, vreau sa fie si mai suparat pe mine, cand cineva nu ii raspunde la mesaje devine foarte nervoasa. Revenind eram foarte buni prieteni dar nimic nu mergea cum voiam eu asa ca trebuia sa fac ceva. Intr-o zi a venit la noi la companie, aveam noi reptitii si a dansat si ea cu noi pe acolo, ma facea pe mine sa ma indragostesc pe bune de ea, aishhh! Dupa ce am terminat a plecat repede uitandu-si tricoul si un puf de par. Stiam ca aseara a iesit cu Min Soo si acum plecase la filmari asa ca m-am dus la companie si cum am vrut l-am gasit pe Baekhyun.

- Baekhyun, Lee Ah este aici? il intreb eu.

- Nu, nu. Este la filmari, ai ceva important sa ii spui?

- Nuu, doar voiam sa ii dau astea, le-a uitat aseara la mine. si ii intind punga in care se aflau tricoul si puful de par. Ma simteam foarte prost dar nu renunt la ceea ce vreau!

- Aseara? ma intreaba el privindu-ma mirat.

- Da! Poti sa i le dai tu, da?

- Da o sa i le dau eu. spune Baek putin bulversat si pleaca.

~Baekhyun~
Ce cauta tricoul ei la el? Aseara m-a mintit? A spus ca se intalneste cu Min Soo... Chiar trebuia sa ma ingrijorez pana acum. O sa-i dau astea lui Lee Ah dar nu vreau sa ma cert cu ea, ce ma fac? Mai bine sunt mai distant de ea, poate observa ca ma deranjeaza faptul ca sta asa mult cu Myung Soo. Dar de ce m-a mintit aseara? Oare deja este ceva intre ei? Daca chiar este ceva intre ei?
I-am lasat tricoul in camera ei. Cand a venit de la filmari era foarte zambareata, chiar asa bine se simte cu Myung Soo? Dupa ce s-a schimbat a venit jos la mine si mi-a dat un pupic.

- A venit Myung Soo pe aici? Am vazut ca mi-a adus tricoul. spune ea comportandu-se atat de lejer si normal.

- Da a fost mai devreme.

- M-am grabit sa plec si l-am uitat, sunt asa prostuta uneori. se amuza ea. Oare ce era asa amuzant? Deci totul nu este doar o gluma proasta, Lee Ah a confirmat ce mi-a spus Myung Soo, de ce imi face asta? Se simtea foarte bine asa ca nu vreau sa o stresez, insa stau cat mai departe de ea. Vreau sa ma asigur ca relatia lor este adevarata.

~Myung Soo~
Acum totul mergea cum voiam eu. Lee Ah deja mi-a spus ca Baekhyun se comporta ciudat si spune ca nu are timp de ea. Sigur daca se despart va venii la mine, abia astept! Daca Baek nu voia sa iasa cu ea, eu desigur profitam de fiecare minut. Ieseam mai mereu si reporteri bineinteles ca au inceput sa inventeze povesti care mie imi placeau mult! Intr-o seara am iesit si Lee Ah s-a impiedicat iar eu am prins-o ramanand cateva secunde uitadu-ne unul in ochii celuilalt. Gata, clar m-am indragostit de fiinta aceasta adorabila.

~Lee Ah~
Baekhyun se comporta asa ciudat cu mine, ce este cu el? Am suportat asta cateva zile dar deja exagera asa ca m-am dus sa vorbesc cu el desi spunea ca vrea sa se odihneasca astazi.

- Baekhyun vreau sa vorbim! spun eu intrand nervoasa.

- Tocmai voiam sa dorm, de ce intri asa fara sa bati? imi spune el de parca l-ar deranja prezenta mea. Cum sa nu ma ingrijorez cand se comporta asa?

Wonderful life (EXO fan fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum