Au trecut 6 luni de cand am plecat. Totul a fost linistit in acest timp. In Coreea, la companie s-au intamplat multe. Au debutat IKON si au parte de un succes imens, au avut comeback si EXO si Winner si tata deja a format o noua trupa de fete pe care vrea sa le debutez eu, dupa ce voi lua compania. In dimineata asta tocmai ce am aflat ca tata va face un nou show cu Winner si IKON si ca vrea sa il filmeze in America, dar el nu poate veni si va trebui sa ma ocup eu de tot. Abia astept sa ii revad pe baieti, mi-e dor de glumele lui Bobby si ale lui Mino. Baietii vor veni peste 4 zile pentru ca i s-a cerut lui tata ca una din trupele de la YG sa ia parte la M.Countdown aici si mi-a spus sa aleg eu ce trupa consider ca ar trebui sa mearga dintre cele doua. Chiar nu stiu pe cine sa aleg, sunt asa buni toti. Totusi, cred ca voi merge cu IKON, sunt debutati doar de 3 luni, vreau cat mai multe activitati pentru ei si cred ca se potrivesc mai bine cu stilul de aici, plus ca pentru Winner am deja altceva pregatit. In astea 6 luni nu am vorbit deloc cu Baekhyun, imi este foarte dor de el dar sunt bine asa cum sunt acum si incerc sa ma gandesc cat mai putin la el.
*Baekhyun*
Tocmai ce am aflat ca CEO va trimite o trupa din companie in LA la M.Countdown. Vreau sa mergem noi, vreau sa o vad pe Lee Ah, asa ca ma duc sa vorbesc cu el sa aflu pe cine vrea sa trimita.
-Buna ziua! ii spun facand o plecaciune.
-Buna, Baekhyun. Ce s-a intamplat? ma intreaba uitandu-se in niste dosare. De cand a aflat povestea cu Lee Ah este mult mai rece cu mine, dar nu mi-a spus nimic de asta. Omul acesta este prea corect si nu amesteca niciodata afacerile cu viata personala. O singura data am vorbit despre asta si atunci mi-a spus ca am avut amandoi o parte din vina si ca stie cat o iubesc pe Lee Ah.
-Am aflat ca veti trimite o trupa in LA si ma gandeam daca ne puteti trimite pe noi. Nu avem nimic in program.
-Vrei sa o vezi pe Lee Ah, nu? Din pacate nu va pot trimite pe voi, vor merge Winner si IKON pentru noul show si va alege Lee Ah una dintre trupe pentru M.Countdown. Va trebui sa astepti pana se va intoarce. imi spune, de data aceasta privindu-ma in ochi. Nu am mai spus nimic, am plecat destul de suparat in camera stiind ca va trebui sa astept inca 6 luni pentru a o vedea. Am adormit destul de repede, fiind foarte obosit deoarece noaptea precedenta nu am dormit deloc. La nici 2 ore m-am trezit tot transpirat, inima batandu-mi foarte tare. Am visat cum niste nenorociti au rapit-o din nou pe Lee Ah iar eu nu eram acolo sa o ajut. Eram foarte speriat, asa ca iau telefonul lui Chanyeol si o sun, trebuie sa stiu ca este bine iar mie nu stiu daca mi-ar raspunde.
-Oppa, ce faci? ii aud vocea dulce dupa atatea luni, nu puteam sa spun nimic dar mi-am revenit dupa ce am auzit-o cum tot striga oppa in telefon.
-Lee Ah.... am strigat-o usor, nu stiam ce ar trebui sa ii spun, mi-a zis sa nu o caut si nu stiu cum va reactiona acum.
-Baek? Ce este? De ce ma suni de pe numarul lui Chanyeol? vorbeste asa normal ca si cand nimic nu s-a intamplat. Ce este cu ea? Chiar m-a uitat?
-Voiam doar sa stiu daca esti bine si credeam ca nu imi vei raspunde daca stiai ca te sun eu.
-Sunt bine, Baekhyun. Stiu ca am zis sa nu ma cauti dar acum ca a trecut timpul putem vorbi normal, adica putem fi prieteni, nu? cand am auzit-o ca vrea sa imi fie prietena am simtit cum mi se rupe sufletul in doua. Prieten cu Lee Ah? Cum as putea? Dar macar asa pot tine legatura cu ea.
-Da, ai dreptate. ii spun incercand sa par ok cu ideea.
-Bine atunci. Daca mai vrei sa ma cauti ma poti suna, te las acum ca trebuie sa ma intalnesc cu cineva. Pa, oppa!
Se intalneste cu cineva? Daca are iubit? Cat de normal vorbea, m-am inselat, Lee Ah chiar m-a uitat.
*Lee Ah*
CITEȘTI
Wonderful life (EXO fan fiction)
Fanfiction"Viata este minunata oricat de multe probleme am intampina in decursul acesteia." mereu gandesc asa si asa ar trebui sa gandim cu totii. Aceasta poveste nu este doar pentru fanii kpop. Sper sa va placa si astept cat mai multe pareri despre cum as pu...