Best friends forever!

750 40 2
                                    

      Capitolul 10 - Best friends forever!

Cand Baek a venit la spital, Lee Ah inca nu putea sa primeasca vizitatori. Statea pe hol, pe o banca cu capul intre mainii, pe care le sprijinea pe genunchi.

- O sa fie totul bine Baekhyun. incerc eu sa il linistesc.

- Min Soo cine i-a facut asta? ma intreaba el ridicandu-si privirea spre mine.

- Inca ma chinui sa aflu asta...dar presupun ca o fana de a ta. In ultimele zile primea multe mesaje cu amenintari. ii spun eu oftand adanc.

- Nu stiu ce o sa-i fac celui care i-a facut asta... se enerveaza, ridicandu-se in picioare.

- Tot ce conteaza este sa fie Lee Ah bine. ii spun eu.

- Trebuie sa fie bine! Nu stiu ce m-as face fara ea. spune el, lacrimile alunecandu-i incep pe obraz.

- Baekhyun ma bucur ca a gasit un baiat ca tine... Lee Ah este genul de persoana care are nevoie de multa dragoste, iar tu poti sa ii oferi asta. ii spun eu vazandu-l cat de mult tine la ea.

- Stiu...chiar sunt indragostit de ea. Ma face sa inebunesc atunci cand zambeste si chiar tin la ea. imi spune el, facandu-ma sa ma emotionez.

- Si o sa te omor daca renunti vreodata la ea. Gasesti foarte rar fete ca Lee Ah.

- Nu este nici o fata ca Lee Ah! Imi este atat de dor de ea. spune lovind banca cu piciorul. Atunci vine doctorul si ne spune ca putem intra sa o vedem. Dupa ce ne-am rugat mult de doctor, ne-a lasat sa stam acolo peste noapte cu ea.

- De ce nu se trezeste odata? ma intreaba exasperat Baekhyun.

- Nu mai fii asa agitat. Doctorul a spus ca totul va fii bine, sa avem incredere. ii spun eu.

- Min Soo tu poti pleca. Ji Yong poate vrea sa te vada. imi spune Baekhyun intelegator.

- Ji Yong poate astepta. Lee Ah este mult mai importanta. 

- Mi se pare mie sau relatia cu Ji Yong nu mai merge? ma intreaba el banuitor.

- Mhm, este totul ok cred... Oricum nu este intre noi ce este intre tine si Lee Ah, desi suntem impreuna de mai mult timp. ii spun eu dand din umeri.

- Min Soo stii ca esti prietena mea si vreau sa iti spun ceva, dar sa nu te superi te rog. imi spune el lasandu-si privirea in jos.

- Spune! ii spun eu fiind foarte curioasa.

- Nu te mai comporta asa urat cu Sehun. Il cunosc foarte bine si cred ca are sentimente pentru tine... poate ti se pare ciudat, dar gandeste-te de cate ori te-a ajutat, oare de ce? imi spune el facandu-ma sa ma amuz.

- Te rog nu ma face sa rad. M-a ajutat foarte mult ce pot sa spun, mai ales cu prezentarea. spun eu ironic.

- A avut o problema. Mama lui a avut un accident si s-a grabit cat a putut de mult sa ajunga, dar nu a putut, a ajuns prea tarziu. ma informeaza el.

- A fost la prezentare? Unde? nu l-am vazut... spun eu fiind chiar derutata de tot ce imi spune.

- A plecat repede deoarece stia ca tu esti suparata pe el.

- Mama lui este bine? il intreb eu, deoarece chiar imi pasa, nu stiu de ce, dar imi pasa.

- Din fericire da. Dar trebuie sa vorbesti cu el. Poate el este acel baiat pe care tu il astepti.

- Nu s-a creat inca un baiat pentru mine. Plus ca eu nu am sentimente pentru el... ii spun eu.

- Pe cine minti? Acum 2 secunde erai ingrijorata pentru mama lui. Inainte sa plecam in China ne-ai cumparat bubble tea, de ce tocmai bubble tea? Si am mai vorbit si cu Lee Ah despre asta si mi-a spus ca mereu tresari cand auzi numele lui. imi spune el facandu-ma sa vreau sa il lovesc.

Wonderful life (EXO fan fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum