Capitolul 6 - G Dragon
A doua zi spre seara mi-am luat inima in dinti si m-am dus la YG sa-i multumesc lui Sehun pentru ajutor. Am stat in jur de 10 minute in fata camerei lui Sehun si ma tot gandeam si razgandeam sa intru sa nu intru. Cand de odata se deschide usa si iese chiar Sehun, care se face ca nu ma observa trecand pe langa mine cu indiferenta, dar eu il prin de mana si il opresc.
- Ce vrei? ma intreaba el rautacios.
- Sehun... stii... eu... iti multumesc pentru ce ai spus ieri despre mine. spun eu intr-un final continuand sa scap cat mai repede.
- Ok! imi spune scurt vreand sa plece.
- Iaaa! Unde pleci asa? Tocmai ti-am multumit. De ce te comporti asa acum? ma enervez eu ridicand tonul la el si batand puternic cu piciorul in podea.
- Am invatat asta de la tine. Daca vrei sa stii daca suntem prieteni acum, ok, fie.. suntem prieteni. imi spune, de data asta chiar plecand lasandu-ma acolo precum ultima retardata. Ma intorc nervoasa spre iesire cand ma lovesc brusc de cineva, ridic capul repede gata sa ma iau la cearta cu el, dar cand vad ca acea persoana era G Dragon, nu mai spun nimic, il admir asa mult.
- Esti bine? ma intreaba el prinzandu-ma de brat, dupa se uita la mine zambindu-mi. Ohh, Min Soo, tu erai? imi spune dupa facandu-ma sa rosesc, cred ca era primul baiat care imi putea face asta. Ma cunoaste, G Dragon ma cunoaste, stai putin toata Coreea ma cunoaste gandeam eu, fiind foarte amuzata de faptul ca vorbeam singura.
-G Dragon, chiar eu sunt. Am venit de mii de ori aici si niciodata nu te-am vazut. ii spun eu foarte zambitoare si fericita ca in sfarsit ne-am intalnit.
- Esti cea mai buna prietena a lui Lee Ah, sefa mea! Vezi ca stiu? Am auzit ca acum vrei sa iti deschizi o companie, nu? ma intreaba el, uimindu-ma putin, nu credeam ca stie asa multe despre mine.
- Daa! O sa te astept pe la mine, stilul pe care il creez eu cred ca ti s-ar potrivi perfect. imi dau eu cu parerea el fiind bucuros de ce aude.
- O sa vin! Dar cand ai de gand sa deschizi compania? ma intreaba el, parand chiar interesat de asta.
- Inca nu stiu. Aproximativ 4 luni, sperr! ii raspund eu repede.
- Imi pare bine sa te cunosc in sfarsit,Min Soo! Maine eu plec in Japonia insa poate dupa ce o sa ma intorc, ai vrea sa iesim undeva. imi spune zambindu-mi foarte dragut in continuare, totul devine ciudat, oare incearca sa se dea la mine?
- Sigurrr! Uite numarul meu, ma suni oricand vrei. ii spun politicoasa dandu-i cartea mea, poate voia sa ma si viziteze, de ce nu? Eu acum o sa plec! Paa! ii spun eu facandu-i cu mana.
- Paa, Min Soo! A ramas in acelasi loc uitadu-se dupa mine pana am urcat in lift sa cobor.
~ G Dragon~
Imediat dupa am fugit la Lee Ah, dupa putine cautari a gasind-o, era in camera lui Baekhyun cu el, Luhan, Sehun si Chanyeol. Mi-am facut intrarea foarte spectaculoasa, fiind putin speriati de mine.
- Sefaa, trebuie sa vorbesc urgent cu tine! ii spun lui Lee Ah repede tragand-o de brat. Hei, baieti! imi amintesc eu sa ii salut, probabil destul de tarziu.
- Spune! Sau este prea personal? Trebuie sa vorbim intre 4 ochii? ma intreaba ea amuzata.
- Daa! Nu vreau sa auda baietii. ii spun tragand-o si mai tare.
- Haide afara! Ma intorc repede baieti, sa nu mancati toate capsunile! le spune ea, enervandu-ma ca tot trage de timp.Am iesit afara pe balcon.
- Ce este asa urgent? M-ai facut super curioasaa. imi spune ea.
CITEȘTI
Wonderful life (EXO fan fiction)
Fanfiction"Viata este minunata oricat de multe probleme am intampina in decursul acesteia." mereu gandesc asa si asa ar trebui sa gandim cu totii. Aceasta poveste nu este doar pentru fanii kpop. Sper sa va placa si astept cat mai multe pareri despre cum as pu...