Manly Luhan.

467 23 5
                                    

       Capitolul 36 - Manly Luhan.

Drumul spre cabana de la munte a fost destul de lung, insa avand o energie debordanta m-am plimbat de colo colo prin autobuzul trupei, stresant pe toti. Am facut cateva selcas cu Baekhyun dupa m-am dus spre spatele autobuzului unde era Luhan singur, cu castile in urechi, privea pierdut pe fereastra. M-am asezat langa el, dar era atat de ganditor incat nu m-a observat, am tras de o casca puternic din urechea sa, facandu-l sa tresara, doar ii zambesc si imi bag casca in ureche. Asculta o melodie foarte lenta, din noul lor album, asa ca imi pun incet capul pe umarul sau. Melodia era chiar foarte frumoasa si ma linistea asa de mult. Il simteam putin agitat pe Luhan, deoarece se pare ca asculta doar melodii de acest gen, nu am vrut sa il intreb ce are si doar sa fiu acolo langa el fara sa spun nimic. Arunc o mica privire spre el, care inca se uita pe geam, pierdut. Cand m-a observat ca il priveam si-a intors privirea spre mine care inca stateam cu capul pe umarul sau si mi-a zambind, ciufulindu-mi putin parul. Am stat pana am ajuns acolo pe umarul lui Luhan, cand am ajuns am coborat respirand adanc aerul curat de acolo. Cabana mi-a amintit putin de acel loc in care m-a dus Dean, ceea ce m-a facut sa ma uit fara sa spun nimic la cabana si sa imi vina diverse imagini neplacute in cap, dar Baekhyun m-a trezit la realitate imbratisandu-ma. 

-Ce faci? Nu ne ajuti sa ducem bagajele? ma intreaba el, dandu-mi un mic pupic pe obraz. 

-Esti baiat, cum imi poti spune asa ceva? il cert eu. 

-Ahhh, am uitat ca tu esti invatata cu servitori. spune el ironic facandu-ma sa il lovesc tare cu pumnul in umar. Ii arunc o privire urata si ma indrept spre bagaje luandu-mi geamantanul de acolo. 

-Hei, glumeam! se amuza el, luandu-mi geamantanul din mana. 

-Lasa-ma il pot duce si singura. spun eu landu-l din nou si plecand repede spre intrarea in cabana. Il aud cum striga dupa mine insa merg si mai repede inainte. Fiind prima care intram in casa am putut sa imi aleg ce camera voiam. Am vrut sa intru in prima camera de la etaj insa am stat sa ma gandesc putin si mai bine o aleg pe cea de langa sau defapt a treia mai bine. Prima sigur este pentru Min Soo, deoarece in a treia nu poate sta pentru ca soarele o deranjeaza, iar in a doua nu voiam sa ii las pentru ca sigur nu ne vor lasa sa dormim sau noi pe ei, ma amuzam singura, intrand pana la urma in a treia camera. Am lasat acolo geamantanul si am coborat repede,busindu-ma in Luhan si Xiu Min care urcau plictisiti scarile. 

-Baieti am gasit camera perfecta pentru voi. le spun apucandu-i de mana si tragandu-i dupa mine. Nu prea le pasa unde vor sta asa ca nu au luat in considerare faptul ca stateau intre camera mea si a lui Baekhyun si cea a lui Sehun si Min Soo, i-am lasat in camera incepand sa rad imediat ce am iesit. 

-Ahhh, Min Soo sa stii ca m-am gandit la tine si am oprit camera aceasta special pentru tine. ii spun zambitoare aratandu-i camera si fiind incantata ca m-am gandit la toate detaliile. Sus vizavi de mine si Baek au stat Chanyeol si iubita sa, iar la parter restul. Nici nu ne-am despachetat bine ca eu deja cautam lemne pentru un foc de tabara, defapt voiam sa merg in padure dar Baek cred ca se prefacea ca il doare capul pentru ca ii este oare frica sa mearga? Hmmm, l-am luat pe Luhan care oricum voia sa arate cat de manly este.

-Luhan tu chiar esti cel mai curajos dintre ei. Haide sa adunam repede cateva si sa ne intoarcem. ii spun departandu-ma usor de el care cum sesizeaza asta ma prinde de mana.

-Luhan nu pot aduna daca tu ma tii de mana. ma amuz eu.

-Nu vreau sa te pierd pe aici. imi spune reglandu-si vocea putin ragusita. Nu ma puteam duce mai departe de el nici macar 2 centrimetrii. Am adunat amandoi cate am putut dupa am decis sa ne intoarcem, mergeam destul de repede doarece eram si departe de cabana cand am auzit ceva miscandu-se pe acolo, sigur era ceva, m-am speriat bagandu-ma eu de aceasta data in Luhan, care la al doilea pas a inceput sa fuga tipand spre cabana. Eu ma tot uitam in spate, vrand sa fac acelasi lucru dar eram atat de speriata incat abia mergeam, m-am linistit cand am auzit cum cineva incepe sa rada drept un copac din preajma mea, iar cand am vazut ca acei cineva erau Chanyeol si Baek, am rasuflat usurata, incepand si eu sa rad.

Wonderful life (EXO fan fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum