Oppa, you're drunk!

383 23 6
                                    

            Capitolul 42 - Oppa, you're drunk!

~Sehun~

Nu am putut sta acolo odata ce am auzit cum multe persoane au intrat in casa. Primul lucru pe care l-am vazut a fost cum 2 politisti o tineau pe Min Soo, sangele a inceput sa imi curga mai repede prin vene, vrand sa ma duc la ei sa le dau cate un pumn dar daca faceam asta doar inrautatea situatia. Au coborat repede si Lee Ah cu Baekhyun urmati de Luhan si Chanyeol. Ei la fel de speriati ca si mine, care am ramas nemiscat.

-Ce se intampla aici? intreaba Lee Ah pe un ton foarte ridicat. Luati mana de pe lucrurile lui Min Soo. o aud luandu-se de acele persoane care chiar ii luau lucrurile bagandu-le in cutii. Au inceput cu totii sa se certe cu acele persoane, eu indreptandu-ma intr-un final spre Min Soo, care tipa sa se linisteasca toti. Am luat-o in brate, cei doi lasand-o sa isi puna mana in jurul gatului meu. Inima ei batea atat de tare, stiam ca este foarte speriata asa ca am strans-o si mai tare in brate fara sa ii spun nimic.

-Oppa, trebuie doar sa ma duc sa dau o declaratie, totul se va rezolva. imi spune ea, incercand probabil sa ma calmeze pentru ca eram foarte panicat, dar ea era si mai rau decat mine. Nu intelegeam ce se intampla si ce cauta la politie, ce declaratie, pur si simplu nu imi puteam deschide gura asa ca nu puteam spune nimic, politistii au luat-o urcand-o cu ei in masina si au plecat. Fara sa realizez am luat masina lui Chanyeol care se afla in fata casei si am urmarit masina pana la sectie. Nu m-au lasat sa o vad pe Min Soo, doar mi-au spus ca este banuita de evaziune fiscala. Ma tot plimbam pe holul acela asteptand sa iasa odata Min Soo de acolo, nu are cum sa o gaseasca vinovata, probabil doar cineva plictisit nu a avut ce face.  Dupa o ora atat de tulburatoare  in care pur si simplu simteam ca nu voi mai rezista psihic, si-a facut prezenta si managerul sau.

- Trebuie sa o scoti de acolo! Ceva nu este in regula. ma plang eu in timp ce el ma priveste indiferent si fara sa spuna nimic  intra in aceea incapere. Tensiunea mi-a crescut si mai mult asezandu-ma pe o banca, odihnindu-mi capul in mainile mele, oftand adanc. Lee Ah ma tot suna dar apelurile i le respingeam, inchinzandu-mi telefonul.

~Min Soo~

Eram atat de panicata, nu stiam ce se intampla iar imbratisarea lui Sehun m-a facut sa ma linistesc putin, stiam ca daca el este langa mine totul va fii bine. Insa il vedeam atat de ingrijorat, nu voiam sa sufere el din cauza problemelor mele. Stiam totusi ca nu sunt vinovata cu nimic asa ca am respirat usurata, calmandu-mi bataile  atat de rapide ale inimii. Odata ce am ajuns la sectie, locul in care chiar ma gandeam ca nu voi ajunge niciodata, m-am asezat la o masa, in fata mea stand doi barbati foarte fiorosi, care nu cred ca au zambind niciodaca in viata lor. M-au anuntat ca totul va fii filmat si au inceput sa imi puna tot felul de intrebari, ajungand chiar sa tipe la mine si sa imi spuna tot felul de lucruri care nu erau adevarate. Am tot incercat sa le  spun cate ceva insa eram intrerupta de  tipetele lor. Intr-un final au decis sa il cheme acolo pe managerul meu, ma simteam ca ultimul om, fara putin sprijin, atat de singura si neajutorata. Managerul meu si-a facut repede prezenta.

-Oppa ce bine ca ai venit! spun eu respirand usurata. Doar ma priveste, fiind total indiferent, probabil era si el destul de socat. Se aseaza pe scaunul de langa mine, dandu-le celor doi un dosar cu cateva foi in el. Trebuia sa ma scoata el de aici, mereu m-a ajutat in orice situatie chiar si cat timp am fost in America. 

-Acestea sunt toate actele ce dovedesc ca intr-adevar domnisoara  KimMin Soo a recurs la cateva lucruri ilegale. Nu am stiut asta pana ieri cand am si raportat. Sper ca v-am fost de folos. spune el, in timp ce eu simt cu pleoapele imi devin din ce in ce mai grele in a doua secunda prabusindu-ma cu tot cu scaun. Nu stiu cat am fost in starea asta, dar cand am deschis ochii Sehun era in fata mea strigandu-ma si lacrimile curgandu-i pe obraji. 

Wonderful life (EXO fan fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum