Accident.

796 43 6
                                    

            Capitolul 9 - Accident.

~Lee Ah~ 
EXO au plecat in China cu totii pentru 2 saptamani. Lee Ah care de obicei se ducea cu ei, de aceasta data nu a mai putut pentru ca avea filmari. Avand in vedere ca plecau, seara au petrecut-o cu totii. DO facea mancare cu Chen si Lay. Tao si Sehun se uitau printr-o revista de moda. Suho cu Kai si XiuMin se jucau pe playstation. Baek, Lee Ah, Chanyeol si Luhan statea intinsi pe jos si vorbeau.

- Lee Ah ce ne facem fara tine 2 saptamani? se plange Chanyeol.

- Nu imi aminti... as vrea asa mult sa pot venii cu voi, dar stiti ca nu pot. le spun eu asa dezamagita.

- Noi mai rezistam fara tine. Dar ce face Bacon? adauga Luhan razand.

- O sa fie bine si Baek.ii spun eu. Baek statea in fund pe jos rezemat de canapea, iar eu ma intind pe jos asezandu-mi capul pe picioarele acestuia. Baek se apleaca si ma saruta apoi ma ia in brate. Chanyeol se uita seducator spre Luhan si il ia in brate, prefacandu-se ca il saruta.

- Luhan de acum tu esti iubita mea! spune Chanyeol luandu-l in brate pe Luhan ceea ce ne face pe toti sa radem. 

- Eu vreau sa fiu barbatul in relatie. Sunt mult mai barbat decat tine. spune Luhan, intrand in joc.

- Da, Lulu trebuie sa fie barbatul in relatie. adaug eu atat de amuzata de ei.

- Chanyeol ma inseli? il intreaba Baekhyun suparat pe Chanyeol.

- Tu m-ai inselat primul! se revolta Chanyeol.

- Chanyeol imi pare rau ca ti l-am furat pe Bacon. imi cer eu iertare, lasandu-mi privirea in jos. 

- Am promis ca nu o sa plang. spune Chanyeol stergadu-si falsele lacrimi.

- Oppa imi pare rau dar trebuie sa ne despartim. Nu pot sa il vad pe Yeoli suferind. spun eu intrandu-mi in rol.

- Faci cea mai buna alegere. sare repede Chanyeol.

- Stai putin! Voi glumiti aici, nu?

- Cum sa glumin? Tu nu vezi cat sufera Chanyeol? il intreb eu pe Baekhyun, in timp ce Chanyeol statea cu capul in jos si suspina.

- Chanyeol nu te supara. Si pe tine te iubesc! Vino aici. spune Baekhyun ducandu-se mai aproape de Chanyeol. Chanyeol se duce ca un catelus spre Baek iar acesta il ia in brate.

- Luhan, haide si tu! adauga Baekhyun.

- Te rog... sunt mult prea barbat pentru asta... refuza categoric Luhan. Toti incepand sa radem. Chanyeol pleaca de acolo. Strici tot peisajul. adauga Luhan tragandu-l pe Chnayeol dintre noi.

- Voiai sa spui ca sunt prea frumos? intreaba Chnayeol aranjandu-si parul. 

- Sigur, modestule. spune Luhan ironic.

- Daca tot mi-ai amintit de modestie, haide sa vedem ce face Min Soo, poate vine si ea pe la noi. spune Chanyeol facandu-ma sa rad faptul ca odata ce a auzit cuvantul modestie s-a gandit la Min Soo. Sehun cum aude numele ei, observ ca devine foarte atent la conversatie.

-Heiii, Min Soo! Ce faci? il aud pe Chanyeol tipandu-i in telefon cand abia ce deschisese apelul.

- Bine prin oras cu Ji Yong. Tu ce faci, oppa? 

- Bine si eu. Stii ca maine plecam in China? Haide pe la noi in seara asta. ii spune el, rugator.

- Bine o sa vin. Peste aproximativ o ora ajung. o aud eu ca ii spune, fiind foarte aproape de Chanyeol.

- Bine, Min Soo! Distreaza-te acolo. spune Chanyeol inchizand repede apelul. Il observ pe Sehun cum rasufla usurat crezand ca nu vine.

- Vine? intreaba Luhan asezandu-se comod pe canapea, deaorece cu toti eram pe jos, nu stiu din ce motiv.

Wonderful life (EXO fan fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum