New year, new relationship.

850 44 1
                                    

               Capitolul 7 - New year, new relationship.

Eu si Lee Ah abia ne mai petreceam timpul impreuna asa ca intr-o seara am decis sa dorm la ea. Am luat 2 portii de ramen, iubesc ramenul, desi este cea mai banala mancare, imi place mult. Ma indreptat spre companie aproape ajungeam, treceam strada si mergeam cu capul in jos, era destul de frig, o masina venea cu viteza, iar eu pur si simplu m-am panicat, inima imi batea foarte tare si ma simteam de parca nu ma puteam misca. Masina apropia, dintr-o data simt 2 maini care ma trag cu putere, masina trece pe langa noi exact in momentul potrivit. Tot nu imi reveneam, nu stiam ce fac sau unde sunt. Mi-am pus mainile pe pieptul baiatului, apoi capul. Era destul de inalt, dar stai era un necunoscut sau cel putin asa credeam eu, ma indepartez usor de el si vad ca este Sehun. 

-De acum inainte ai grija pe unde mergi. imi spune si isi continua drumul.

- Sehun! Multumesc! ii spun privindu-l cum se departeaza de mine. 

~Sehun~

Am recunoscut-o de la distanta, isi arata fitele si prin felul in care merge. Voiam sa o evit dar am vazut ca s-a oprit brusc pe trecerea de pietoni. Ce o fi fost in capul ei? O masina venea cu viteza asa ca m-am dus si am tras-o repede la mine pe margine. A ramas cu mainile si capul pe pieptul meu si a stat cateva secunde asa, ce este in capul ei? Dupa s-a indepartat de mine, dar tot nu spunea nimic asa ca revin la aroganta mea si ii spun sa aiba grija pe unde merge, de acum inainte, am spus asta pe un ton rece si indiferent, imediat dupa plec fara sa o las sa imi mai spuna ceva dar ea totusi striga dupa mine si aud un multumesc, prima oara am crezut ca nu aud bine, ma opresc brusc, voiam sa ma intorc dar sigur ajungeam sa ne certam din nou asa ca mi-am continuat drumul. Fata asta este imposibila! 


~Min Soo~ 
I-am multumit si el nici macar nu a intors capul sa spuna ceva? Si el imi spune mie ca sunt o persoana rea... Mi-am continuat drumul si am ajuns  repede in companie si chiar la intrare ma busesc de G Dragon.

- Oppa, unde te duci asa tarziu? il intreb eu. El doar imi prinde capul cu ambele maini si ma saruta pe frunte, mereu imi facea asta si sincera sa fiu imi placea chiar foarte mult. 

- Ma duc sa iau bubble tea, vrei sa iti cumpar si tie? ma intreaba, facandu-ma sa ma gandesc din nou la idiotul acela de Sehun

- Daa! Ma gasesti la Lee Ah in camera. ii spun eu.

- Binee! ma ia in brate si dupa ne continuam drumurile. Ajung in camera lui Lee Ah care isi facea curat in garderoba.

- A sosit Min Sooo! tip eu aruncandu-mi geanta in pat.

- Vino aici si ajuta-ma! striga ea la mine.

-Haine, haine, haine! ma entuziasmez eu. O, doamne cat de frumoasa este rochita aceea. adaug ducandu-ma la ea.

- Ce glumita! Tu mi-ai facut-o cadou. imi spune ea.

- Deci vrei sa iti spun ce imi place si ce nu? o intreb plictisita deja analizand ce era in jurul meu.

- Daa, chiar ar fi o idee buna.  imi spune razand. Nu am aruncat multe haine deoarece Lee Ah avea gusturi foarte bune si se imbraca exact cum imi place mie. G Dragon a ajuns la fix cu doua bubble tea-uri si ne-a dat fiecareia cate unul. Ma saruta din nou pe frunte. 

- Sa va distrati fetelor! si pleaca repede. Eu imi savuram bubble tea-ul iar Lee Ah se uita la mine zambind. 

- Ce s-a intamplat? Am ceva pe fata? o intreb privind-o ciudat, nu suportam ca cineva sa ma priveasca atent.

- Nuu! Doar ca tu si Ji Yong sunteti foarte dragalasi. se entuziasmeaza ea facandu-ma sa zambesc.

- Da stiu! Chiar avem o relatie draguta. Ma simt bine in preajma lui. ii spun eu.

Wonderful life (EXO fan fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum