Disclaimer.

644 30 6
                                    

           Capitolul 19 - Disclaimer.


Fata asta nebuna cum sa il lase pe Baekhyun pentru nesuferitul acela? Inca nu pot sa cred. De ce merge totul prost din nou? Nu pot iesi cu Sehun in public si Lee Ah este cu Myung Soo, iar Baek sufera ceea ce ne face pe toti sa avem o stare proasta. Lee Ah acum 2 saptamani i-a propus tatalui ei sa faca un parteneriat cu mine, oricum toti din companie deja erau clientii mei fideli. Asa ca tatal ei m-a contactat si am semnat contractul cu YG, era primul meu contract foarte profitabil asa ca am dat o mica petrecere la mine acasa. Lee Ah dupa cearta noastra nu a fost invitata. Desi am avut gardieni la intrare un reporter a putut sa intre si printre pozele pe care le-a facut multe erau chiar cu mine si Sehun foarte apropiati. Stirea de pe prima pagina la toate revistele " Sehun s-a impacat cu Min Soo si s-au distrat de minune la petrecerea acesteia!". Cand am vazut stirea credeam ca o sa pic din picioare, l-am sunat repede pe Sehun.

- Nu se poate. Ce ne facem acum? ma plang eu ciufulindu-mi foarte tare parul din fata.

- Ce s-a intamplat? intreaba Sehun panicandu-se foarte repede.

- Aseara a fost un reporter la petrecere si peste tot sunt poze cu noi. Fanele tale deja au luat-o razna. ii explic eu, durandu-ma din ce in ce mai tare capul

- Cum este posibil asa ceva? Vin la tine acum.

- Sunt o groaza de reporteri in fata casei mele, chiar vrei sa faci mai mult rau? il intreb eu revoltata, parca nu gandea...

- Si tu ce faci? Stai inchisa in casa?

- Trebuie sa plece ei la un momendat. Tu doar stai acasa, o sa vin eu la voi. ii spun si inchid imediat apelul. Nu mi s-a mai intamplat asta. Sa fiu inchisa in casa pentru ca sunt cu cineva? Devine totul prea obositor pentru mine... Sehun nu a ascultat de rugamintile mele si a venit la mine, a trecut destul de greu de reporteri si a intrat in casa.

 - Esti bine? ma intreaba imediat ce intra.

- Tu? Ce cauti aici? Ti-am spus sa stai acasa. raman eu blocata la el cand il vad.

- Nu puteam sa te las aici singura. imi spune vrand sa ma ia in brate.

- Tu esti nebun? Fanele tale disperate o sa ma calce in picioare acum. M-am saturat de asta. spun eu foarte nervoasa.

- Le spunem ca suntem doar prieteni foarte buni... 

- Sigur, cine o sa ne creada? Sunt poze in care aproape ne sarutam. ridic eu tonul din ce in ce mai tare la el.

- Spunem ca am fost putin ametiti...

- Si continuam sa ne ascundem de fani? Nu vezi ca asta nu functioneaza? il intreb gesticuland in toate directiile si agitandu-ma foarte mult.

- Si ce vrei sa facem?

- Nu stiu, Sehunn! Dar m-am saturat de toata prostia asta.

- Incerci sa insinuiezi ca vrei sa ne despartim?ma intreaba privindu-ma cu gura cascata.

- Avem alta solutie? Chiar crezi ca avem alta solutie? il intreb eu oftand adanc.

- Vrei sa renunti asa usor?

- Da! Nu am pentru ce sa lupt. Fanele tale ma vor ura pentru totdeauna. ii spun lasandu-mi privirea in jos.

~Sehun~
Ce tot spune acolo? Ea chiar nu tine la mine, credeam ca este diferita dar este aceiasi Min Soo careia ii pasa doar de ea. M-au ranit enorm cuvintele ei asa ca am plecat. Reporterii au sarit din nou pe mine. Dupa ce ca eram nervos, m-au enervat si mai tare, iau microfonul unuia dintre ei.
Sehun: Nu mai este nimic intre mine si Min Soo. Multumiti? Dragele mele fane care a-ti jicnit-o si ironizat-o sper ca sunteti fericite acum! Raporteri au ramas fara glas, deoarece aproape aveam si lacrimi in ochii. Am plecat imediat acasa unde nu am vrut sa vorbesc cu nimeni.

Wonderful life (EXO fan fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum