Capitolul 37 - You don't love me.
Dupa 2 ore de mers incontinuu ne-am intors intr-un final la cabana. Era deja trecut de miezul noptii insa luna lumina destul de bine incat sa ne putem ghida drumul spre casa. Toate luminile din cabana erau inchise.
-Deja au adormit? Suntem in vacanta si ei deja dorm la ora 12? intreb eu nelinistit.
-Asa au facut si pana acum, nu stiu de ce se comporta asa. imi raspunde dand din umeri si tragandu-ma dupa ea spre intrare. Oricum acum ma simteam putin mai bine, dar tot eram ingrijorat pentru tot ce se intampla. Am deschis usa, linistea domnea in sufragerie.
-Iaaa, de unde se deschide becul aici? ma intreb eu "pipaind" peretii in cautarea intrerupatorului. Dintr-o data o luminia puternica a aparut din bucatarie cu totii iesind de acolo si cantand la multi ani. Mi-am dus ambele maini la gura, ochii mei inlacrimandu-se imediat. Hye Rim m-a luat in brate, venind Min Soo imediat si sarind pe mine.
-Oppa, la multi aniii! Te iubesc! Te iubesc! spune Min Soo strangandu-ma asa tare in brate, o iau si eu in brate fiind atat de emotionat.
-Si eu te iubesc! Fata rea m-ai speriat atat de tare! ii spun inca tinand-o in brate.
-Min Soo lasa-ne si pe noi sa il imbratisam. se amuza Baekhyun tragand-o din bratele mele, ea razand.
-Este doar al meu! spune ea luandu-ma din nou in brate. Nu-i asa oppa? ma intreaba fluturand dragut din gene.
-Bineinteles! ii raspund pupand-o pe frunte. Intr-un final mi-a dat drumul din brate si i-a lasat pe ceilalti sa ma imbratiseze si sa imi ureze toate cele bune.
-Vreau tort! Vreau tort! incep eu sa topai prin camera. In a doua secunda trezindu-ma cu frisca pe nas, desigur de la Min Soo care era plina de energie si topaia de colo colo luandu-ma in brate si pupandu-ma.
~Hye Rim~
Min Soo deja exagereaza, nici nu l-am luat bine in brate ca deja a sarit ea pe el, asa ca m-am departat usor. Deja cand am auzit ca Chanyeol este doar al ei imi venea sa o iau de par acolo insa am continuat sa fiu fata aceea draguta care mereu zambeste. Si nu ma supara doar faptul ca Min Soo se da atat de mult la Chanyeol pe cat ma enerveaza faptul ca el raspunde la toate dulcegariile ei. Ma uitam la Sehun si parea ca nu este deranjat de situatie, ba chiar zambea la ei, eu insa nu suportam asta. Nu am rezistat toata seara sa o vad pe Min Soo cum tot il ia in brate pe Chanyeol, il pupa si rad impreuna, eu fiind complet invizibila cand ea era in preajma. M-am dus pana la baie si am sunat-o pe sora mea care sta in New York asa ca acolo era zi.-Unnie ce faci? o intreb suparata pentru a-si da seama ca ceva se intampla.
-Bine la cumparaturi. S-a intamplat ceva Hye Rim? ma intreaba repede, vizibil ingrijorata.
-Da unnie. Chanyeol nu ma iubeste. ii spun oftand adanc.
-Si de ce este asta o problema? Acum il placi tu? ma intreaba amuzata.
-Nu unnie, nu imi place Chanyeol. Dar cum voi mai fii eu cunoscuta daca se desparte de mine? Nici macar nu am facut relatia publica... ii spun eu, privindu-ma in oglinda de la baie.
-Ce fata rea. se amuza ea. O sa vorbim mai tarziu despre problema asta, acum trebuie sa plec. imi spune inchizand telefonul. Ma privesc in continuare in oglinda, aratam asa dragut astazi. "Ahh, Hye Rim poti sa il ai pe Chanyeol doar pentru tine si vei fii faimoasa." imi spun eu, cu voce tare insa in cel mai prost moment. O silueta se observa in reflezia oglinzii, cand ma intorc persoana dispare de langa usa si eu repede ies pentru a vedea cine era.
-Min Soo acum asculti pe la usi. tip eu la ea, privind-o cu dezgust, fata asta chiar imi displacea si probabil si eu ei, nu ne-am suportat niciodata, evitandu-ne mereu, oricum Chanyeol imi povestea mereu de ea si era efectiv satula de ea.
CITEȘTI
Wonderful life (EXO fan fiction)
Fanfiction"Viata este minunata oricat de multe probleme am intampina in decursul acesteia." mereu gandesc asa si asa ar trebui sa gandim cu totii. Aceasta poveste nu este doar pentru fanii kpop. Sper sa va placa si astept cat mai multe pareri despre cum as pu...