I've missed you

463 23 0
                                    

*Lee Ah*

In sfarsit a venit ziua in care vine Min Soo la mine. Nu se mai face odata seara sa ajunga mai repede, abia astept sa o vad. Ultimile doua saptamani au fost foarte calme. Totul merge bine, filmarile merg foarte bine baietii distrandu-se, ceea ce si voia tata pentru ei. De cand mi-am petrecut noaptea aceea cu Taehyun ma simt mult mai bine si nu ma mai gandesc la nimic rau. Adevarul este ca nu s-a intamplat doar in seara aceea, in ultimile doua saptamani am stat destul de mult impreuna. Poate ca de asta aveam nevoie pentru a ma simti bine, de distractie. Chiar imi merge bine si nu vreau nimic care sa strice asta.

*Baekhyun*

Am fost trezit de dimineata de Chanyeol care sarea ca un copil de 5 ani in pat si tipa la mine sa ma trezesc. M-a enervat teribil, abia am apucat sa dorm 3 ore dar nu ma pot pune cu el, este in stare sa tipe toata ziua la mine ca sa ma ridic din pat. Cand am coborat in sufragerie erau cu totii acolo, inclusiv Min Soo.

-Ce se intampla? Este ziua cuiva si am uitat? spun eu destul de nervos si somnoros.

-Nu, doar ca vrem sa mergem cu toti undeva si e normal sa vii cu noi. spune Min Soo super relaxata stand in bratele lui Sehun.

-Aish, pentru asta m-ati trezit de la 6 dimineata? Ca aveti chef sa va plimbati? Lasati-ma sa dorm. ma vait eu ca un copil in timp ce ma indrept spre scari pentru a ajunge din nou in patul meu cald pe care parca il aud cum ma striga sa ma duc mai repede la el.

-Ok...du-te si dormi. Daca vrei sa vii dupa noi ne gasesti in LA la Lee Ah. spune Min Soo intreptandu-se spre bucatarie ca si cand nu ar fi nimic important.

-Stai, ce? Pe bune? tip eu la ei, nu pare posibil dar nu cred ca s-ar juca cu asa ceva

-Da!! Te duci odata sa iti faci bagajul ala? In 2 ore plecam si stam 2 saptamani asa ca i-ati mai multe lucruri.

-Ea stie? intreb eu mai tensionat ca niciodata.

-Stie doar de Min Soo, a fost o surpriza pentru amandoi. Hai misca-te odata. tipa Chanyeol la mine.
Nu stiu cand am ajuns in camera si deja mi-am bagat jumatate din haine in geamantan. Nu pot sa cred, o vad dupa 7 luni. Nu stiu ce ar trebui sa fac cand o sa o am in fata mea, cum ar trebui sa reactionez? Poate ar trebui doar sa o iau in brate cum vor face toti, a spus ca vrea sa fim doar prieteni desi nu vreau sa cred ca m-a uitat. Eu vreau sa o sarut si sa ii spun cat de dor mi-a fost de ea, ca imi pare rau si ca vreau sa fie iar a mea. Dar nu pot face asta. Cel mai mult vreau sa vad cum va reactiona ea. Oare va fi fericita sa ma vada?
Am fost gata mai repede decat ma asteptam asa ca am pornit cu totii spre aeroport. Vreau sa treaca timpul sa ajungem mai repede dar pe de o parte nu vreau pentru ca imi este frica.

*Min Soo*
Cand am urcat in avion ma uitam dupa Sehun sa ma duc langa el pentru ca urcase deja dar langa el se asezase Kai.
-Jongin oppa lasa-ma sa stau langa Sehun! ma duc eu la ei folosind aegyo-ul meu.
Kai a vrut sa se ridice dar Sehun l-a oprit si i-a spus sa ramana langa el si mie mi-a spus sa ma duc langa Baekhyun care era singur. Daca vrea sa stea cu Kai si il prefera pe el ok, nu stau sa ma rog de el asa ca am plecat spre Baek care avea castile in urechi cu muzica data la maxim, o puteam auzi. Se vede ca e foarte stresat si speriat. Si mie imi este frica de reactia lui Lee Ah, o vad sa se supere ca nu i-am spus dar nu se poate, nu are cum sa nu se bucure cand il va vedea. Plus ca suntem cu totii, suntem din nou impreuna iar momentele in care Lee Ah era cea mai fericita erau atunci cand ne vedea pe noi in jurul ei si cu zambetul pe buze. Sper ca nu s-a schimbat asta. Zborul a parut mult mai lung decat a fost defapt dar am ajuns in sfarsit. Lee Ah trebuie sa vina sa ma ia de la aeroport asa ca ma uit peste tot dupa ea dar inca nu o vad. Dupa vreo 5 minute de cautare am gasit-o in sfarsit dar se pare ca nu a venit singura., este cu Taehyun.

Wonderful life (EXO fan fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum