Eminem.

737 40 3
                                    

          Capitolul 12 - Eminem.

In sfarsit am ajuns in New York. Deja ma gandeam in ce magazine sa ma duc, hainele mereu au fost moartea mea.Manhattan-ul are o multime de magazine ce imi plac asa ca o sa imi cumpar multe haine si accesorii. Ajungem la receptie, camerele erau deja pregatite. Aveam 4 camere, una langa alta. Am intrat in fiecare si  dupa mi-am ales una.

- Chanyeol tu chiar o sa stai cu Min Soo in camera? il intreaba Suho pe Chanyeol deoarece nu avea cum sa nu imparta, astfel incat sa ne incadram in acele 4 camere.

- Cumva vrei tu Suho? se amuza Chanyeol.

- Nu ma refeream la asta. Dar sunteti doar prieteni sau nu stiu eu mai multe? intreaba Suho suspicios.

- Ea este sora mea! Nu-i asa? spune Chanyeol luandu-ma in brate.

- Suho este perfect in regula. Perversul asta mic de multe ori vine la mine si doarme cu mine chiar si in pat. adaug eu razand. 

- Nuuu! Nu este nimic adevarat. Suho stii ca nu as putea sa iti fac asta. Apropo nu mi-ai mai cumparat nici un cadou. Nu ma mai iubesti? il cearta Chanyeol pe iubitul sau Suho care se pare ca il neglija.

- O sa mergem mai tarziu la cumparaturi, da? intreb eu nerabdatoare.

- Da, da, da! spune Tao parca trezindu-se la realitate odata ce a auzit de cumparaturi.

- O, nuuu! se plange Baekhyun.

- Sunt de acord cu Baekhyun! Mai bine stam acasa. adauga Lee Ah amuzata.

- De ce? intreaba Suho.

- Nu vrei sa te duci cu Min Soo si Tao la cumparaturi. O sa ia fiecare magazin la rand si o sa se uite peste tot si in plus daca nu le place ceva mai si critica, dupa probeaza si pana la urma ies cu 1000 de pungi si noi va trebui sa ii ajutam sa le care. Asa ca mai bine se duc singuri. explica Lee Ah foarte amanuntit. 

- Eu vreau sa merg. spune Luhan.

- Asa Luge. Cine vrea sa vina peste o ora ne vedem jos la receptie. ii anunt eu plecand spre camera mea. Ma duc cu Chanyeol si ne aranjam lucrurile dupa ma schimb, mai rad putin cu Chanyeol pe acolo apoi coboram.

~Luhan~
- Sehun trebuie sa vii si tu. Doar nu vei sta singur aici? il cert eu vazandu-l cum s-a asezat comod in pat cu castile in urechi.

- Nu vreau! O sa stau, ies putin pe afara. imi spune el plictisit.

- Singur? Cu totii mergem la cumparaturi mai putin Lee Ah si Baek care se duc prin oras asa ca nu poti tu sa te duci cu ei. ii informez eu.

- Aishh! A trebuit sa vina si Min Soo... spune Sehun mai incet, dar ce crede ca nu l-am auzit?

- Min Soo este foarte draguta si este prietena noastra. Sehun nu te mai comporta asa cu ea pentru ca nu merita. il cert eu vazand cum se comporta.

- Razgaiata aceea... Are faima, bani, foarte multi fani si cine se crede? M-am saturat sa o aud mereu cum se crede ea regina modei, asa ca mai bine stau aici. spune el facandu-ma sa ma supar, deoarece ea nu era asa.

- Trebuie sa recunosti ca hainele ei chiar sunt super... si Sehun uneori semeni cu ea. ii spun eu intelegator desi eram chiar nervos.

- Iaaa, eu nu seman cu alintata aceea! tipa el la mine. Nu stiam ce sa mai cred... oare chiar o place? Mda cred ca tocmai de aceea se comporta asa. Amandoi incearca sa isi nege sentimentele. Abia astept sa vad daca o sa ne iasa planul pentru deseara. Am facut tot ce am putut sa il iau si pe Sehun la cumparaturi, defapt l-am fortat sa vina, trebuia sa stea cat mai mult timp in compania lui Min Soo. Intr-adevar a fost foarte obositor la cumparaturi. Eu mi-am luat 2 tricouri si o pereche de ochelari in timp ce Min Soo si Tao si-au luat tricouri, blugi, converse,coliere, bratari, ceasuri si tot ce se mai putea. Sehun nu si-a luat nimic asa ca la un momendat chiar s-a enervat deoarece asteptam prea mult dupa cei doi problematici.

Wonderful life (EXO fan fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum