Have fun!

439 26 11
                                    

                      Capitolul 45 - Have fun!


~Lee Ah~

Dupa ce a revenit totul la normal, timp in care activitatea celor din EXO a fost limitata, Sehun mai ales lipsind de la repetitii si chiar o intalnire cu fanii. Dupa aceasta mica pauza a trebuit sa revina toti in forma, dar Baekhyun exagera cu asta. Cu totii deja parasise compania pentru a merge la dormitoare insa am fost anuntata de Luhan ca Baekhyun a mai ramas in studio, asa ca m-am dus la el nu inainte de a lua 3 cutii cu noodle si ceva de baut. Am deschis usa studioului insa Baek nu avea cum sa ma auda deoarece avea castile bine puse pe urechi si fredona o piesa. Am pasit incet spre el, punandu-mi mana pe umarul sau, el sarind puternic de pe scaun.

-Jagy, m-ai speriatttt! se plange el precum un copil mic.

-Oppa, ce faci la ora asta aici? Trebuie sa mananci si sa te odihnesti bine, oppa! il cert eu, el privindu-ma precum un copil cuminte, fara nici o vina.

-Ce ascunzi la spate? Mi-ai adus ceva de mancare? ma intreaba el dupa o mica pauza, evitand subiectul pe care eu l-am abordat. Mi se parea inutil sa il cert in continuare deoarece il stiam foarte bine si el cu siguranta oricat l-as fi certat ar fi continuat sa faca cum vrea, copil incapatanat. Ii intind punga el luand-o repede uitandu-se ce este in ea, a fost atat de entuziasmat cand a vazut ce i-am adus, desi era o portie banala de noodle, dar cum ma asteptam avea o foame de lup. Bine ca am luat 3 cutii de noodle deoarece doar una nu ii ajungea.

-Mai este asa putin pana la Craciun, ieiii! ma entuziasmez eu, in timp ce imi savuram mancarea, parea mult mai buna decat de obicei cand il vedeam pe Baekhyun cu ce pofta mananca.

-Unde vom sarbatorii noul an? ma intreaba oprindu-se din mancat, reactia lui a fost intr-adevar amuzanta starnindu-mi rasul.

-Oriunde... nu conteaza atata timp cat suntem impreuna. ii spun zambind, ceea ce il face sa se apropie de mine sarutandu-mi fruntea. Mai sunt doar 2 saptamani si noi tot nu stim. Baietii unde merg? continui eu discutia.

-Propuneau sa mergem in Europa, in Paris. Cred ca ar fi bine acolo, nu am fost niciodata. imi spune el strangand intr-o punga resturile.

-Da, da. ma entuziasmez eu, pentru mine este cea mai speciala zi,  trebuie sa implinim 2 ani, cei mai speciali ani, desi au trecut doar 2 ani, parca il cunosc de atat de mult timp, relatia noastra este cel mai special lucru pentru mine, nici o secunda nu m-am plictisit cu el, este genul acela de relatie in care el este cel mai bun prieten al meu care uneori se comporta precum tatal meu si este cel mai bun iubit in acelasi timp.Nu mi-as permite sa il pierd vreodata, el insemnand atat de mult pentru mine.

-De Craciun vom fi in Japonia, trebuie sa vii cu noi. imi spune el luandu-ma acum in brate, stand amandoi inca pe podea.

-Am o prezentare in program atunci insa m-as bucura mai mult sa vin cu voi. il linistesc punandu-mi bratele in jurul sau, ceea ce il face sa imi ofere un sarut scurt dar atat de pasional. Fiecare particica a corpului meu radia de fericire in prezenta lui, inima imi batea cu putere la fiecare sarut si fluturasi din stomac cred ca se simt bine acolo, deoarece de cand m-am indragostit de el acolo au stat tot timpul. Dupa cateva minute de tacere in care Baek s-a asezat foarte comod intins pe podea, asezandu-si capul pe picioarele mele am decis sa il deranjez pentru a merge acasa.

-Am repetat un nou dans, vrei sa ti-l arat? sare el repede fiind asa bucuros de faptele sale, bineinteles si eu fiind atat de mandra de el, dar nu trebuia sa il laud prea mult deoarece si-o ia in cap.

-Oppa, ar fi mai bine sa mergem acasa sa te odihnesti. ii spun eu intinzand mana pentru a ma ridica el, ceea ce a si facut.

-3 minute, doar 3 minute. se roaga el de mine, eu urmand sa oftez ceea ce l-a facut sa creada ca am cedat si sunt de acord cu el asa ca ma trage repede dupa el in sala de dans. Era asa fericit, ii place atat de mult ce face incat uneori uita sa doarma, mai ales ca si eu ii fur o parte din timpul sau. Era atat de grabit, asa ca repede s-a pus pe dansat. Miscarile erau asa expresive, era o melodie foarte energica, avand si parti de dubstep facand miscari uimitoare la acele parti. Corpul sau este atat de elastic si miscarile atat de relaxate, gura mea a ramas intre deschisa, am uitat sa o inchid din cauza uimirii provocate de dans.

Wonderful life (EXO fan fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum